Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren hoor!

 

Typen is lastig dus even door de typefouten heeb lezen haha 

 

Vanochtend uur te vroeg, 15 min voordat we er waren belde park of ik eerder kon komen. Dat lukt wel haha.

Daar gemeld en toen mochten we naar boven en kreeg eigen kamer.

Toen omgekleed en dingen doorgesproken en toen begon het wachten.

Nio kwam me in de kamer fotograferen en aftekenen en toen nog uurtje wachtn.

Ik was niet zenuwachtig, vooral honger haha.

Toen nog een keer dossier doornemen en infuus prikken en antibiotica er in. Toen was het weer wachten tot de voorganger er uit was en Nio diegene na mij afgetekend had. En toen naar O.K. daar rustif maar koud gelegen totdat alles doorgenomen was en ik verdoving etc kreeg. Ik moest aan iets leuks denken maar kon niets bedenken haha. Dus to3n maar aan lingerie gedacht en voor ik het wist werd ik met fikse pijn wakker. Proberen weg te puffen alsof ij aan het bevallen was naar dat lukte niet m2ga goed hahaha.

Extra pijnstilling erin gekregen en toen ging het wel weer.

Toen ik ze zag dacht ik eerst: mmm ietwat klein... Maarja je ligt dus oogt anders.

Denk dat het precies is wat ik wil.

Toen naar kamer en daar zelf van O.K. bed naar eigen bed schuiven.

Toen gewacht totdat mijn vriend er was en lekker liggen doezelen. Lekker wat thee en wayer gwdeonwkn en beschuit met jam gegeten.

Toen even geplast en verder liggen dowzelen.

Uiteindelijk was ik er klaar mee en vroeg ik wanneer ik weg mocht. Dit was aan mij dus dat geregeld. Mijn vriend mij aankleden maar toen ik wat langer stond werd de pijn wat te veel en voelde ik een black-out aankomen dus snel liggen. Het was al ZO erg dat ik bijna niets meer hoorde. Rustif geademd en wat gedronken en toen ging het langzaam naar een oude tv ruis en daarna weg.

Nog wat dextro gekregen en daarna mocht ik gaan.

In de auto heerlijk wat fruit gegeten en smoothie gedronken en toen gedoezelt, dat vond mijn vriend wel lastig want hij werd er zelf ook moe van na die lange dag. 

Nu rustif in bed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie

@KK-love,

Hey meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen innemen om zo een goede spiegel op te bouwen, lekker veel drinken om je narcose uit je lijf te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Het zal de eerste drie dagen ff tandjes op elkaar zijn, maar vanaf dag drie gaat het meestal langzaamaan wel beter hoor. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Heel veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal lekker uit de narcose gekomen dus maar gelukkig nu lekker thuis. Ik was ook pips en licht in mijn hoofd toen ik eenmaal op de verpleegafdeling lag. Dat kwam omdat ik zolang nuchter was. Ik denk dat dat bij jou ook het geval was?

Neem op tijd je medicijnen en vooral rustig op de bank of in bed bivakkeren voorlopig. Voor je het weet is je eerste week al voorbij!

Ik wens je een voorspoedig herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, hoe is het vandaag met je? Ben je een beetje bijgekomen van het feit dat je ze nu eindelijk hebt? 

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieverds!

 

Ik wilde eigenlijk vanochtend al mijn eerste nacht verslag typen

Na het ontbijt/lunch, waarvoor ik even naar beneden was gegaan want werd gek van het enkel in bed, ben ik in slaap gestort haha.

 

Rond een uur of 10 ben ik lekker in slaap gevallen tot om 4 uur mijn wekker ging voor de paracetamol.

Toen gedoezeld tot 5 om mijn oxycodon in te nemen. daarna nog lekker geslapen tot 7.20 want toen ging mijn vriend zijn alarm aangezien hij deze week vanuit huis werkt.

Ik heb daarna rustig wat tv gekeken met een kopje koffie,  brandnetel thee en kwark met mango.

Daarna wilde ik eindelijk Game of Thrones kijken maar lag te doezelen en dan volg ik er niets meer van hahaha.

Mijn vriend had ook croissantjes gehaald dus ik had besloten om maar even dat beneden te eten.

Even rustig in een andere houding zitten en toch wat beweging met oog op trombose.

Mijn borsten vonden dat toch wat veel dus daarna snel weer naar bed!

Gelukkig nog wel even de katten een aaitje kunnen geven en soms tilt mijn vriend ze op zodat ik ze even een aai en kus kan geven. wat kan je dat snel missen!

Toen lekker in bed en even 1.5 uur heerlijk geslapen.

Net ook de gaasjes verwisseld en mijn boobs voor het eerst zonder bh gezien, wat een jetsers!!! (foto's ga ik uploaden! Mocht je willen spieken, let me know!)

Net een kopje verse groente soep gegeten die mijn moeder gisteren gemaakt heeft dus dat smaakt altijd!:D

 

Tot nog toe valt het me mee.

Fijn is anders maar het is geen mega pijn, alleen soms als ik ga zitten vanuit half-lig stand en loop of armen beweeg.

Ook typen is niet heel chill hahaha.

Het is pas dag 1 maar tot nu is het te doen (even afkloppen!)

 

Ik voel me wel schuldig dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer! Heel eerlijk doet typen me het meeste pijn dus geef ik even alleen algemene updates, hopelijk vinden jullie dat niet erg:blush:

 

Heel veel liefs!!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen is toegevoegd behalve @Aloysa want ik krijg jou niet in mijn lijstje als ik jou toevoed...:77:

 

@best_boobie Zou jij wellicht weten hoe dit komt?

Ook is er iets niet helemaal goed gegaan met toevoegen van de foto's waardoor ik nu 9 lege foutmeldingen in mijn album heb van 4. 1_dag_na_bv_-litteken_links

Zou je deze willen verwijderen?

Er staat 1 afbeelding onder 4. in zonder de underscore en die is wel goed...

Lekker handig ben ik...:45:

 

Dames, er is dus nog een 5e afbeelding van mijn rechter litteken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.