Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie

Jongens, Ben nu wel echt zenuwachtig aan het worden! Nu over 4 dagen ga ik bijna onder het mes! Heb er zoveel zin in maar zie wel echt op tegen het herstel. Ben er misselijk van!

Ik ga er maar van uit dat ik dood zal gaan van de pijn, dan kan het alleen maar meevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei KK-love:

Jongens, Ben nu wel echt zenuwachtig aan het worden! Nu over 4 dagen ga ik bijna onder het mes! Heb er zoveel zin in maar zie wel echt op tegen het herstel. Ben er misselijk van!

Ik ga er maar van uit dat ik dood zal gaan van de pijn, dan kan het alleen maar meevallen!

ontspan ( zegt de stresskip) alles komt goed! Hou jezelf goed bezig deze vier dagen en voor je het weet is het maandag! En dan ga je lekker slapen en word je wakker met je mooie boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

ontspan ( zegt de stresskip) alles komt goed! Hou jezelf goed bezig deze vier dagen en voor je het weet is het maandag! En dan ga je lekker slapen en word je wakker met je mooie boobies! 

Ja, Dat bezighouden komt wel goed whahha. Zaterdag en zondag schoonmaken, was opruimen, operatie tas klaar zetten en laatste boodschapjes doen voor maandag.

Zaterdagavond bij mijn moeder eten en Sint Maarten lopen dus daar heb ik wel zin in.

Zondag avond met onze dochter naar schoonmoeder fietsen omdat ze daar slaapt dus dan zullen we ook wel lang blijven kletsen hahaha.

En dan als we thuis zijn denk ik dat ik flink kriebels zal hebben hahaha.

Ik heb er ook echt wel super veel zin in! Wil het al zo lang, dat maakt het extra spannend.

Het is net hormoonschommelingen , ene moment nerveus volgende moment niets aan het handje hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei KK-love:

Ja, Dat bezighouden komt wel goed whahha. Zaterdag en zondag schoonmaken, was opruimen, operatie tas klaar zetten en laatste boodschapjes doen voor maandag.

Zaterdagavond bij mijn moeder eten en Sint Maarten lopen dus daar heb ik wel zin in.

Zondag avond met onze dochter naar schoonmoeder fietsen omdat ze daar slaapt dus dan zullen we ook wel lang blijven kletsen hahaha.

En dan als we thuis zijn denk ik dat ik flink kriebels zal hebben hahaha.

Ik heb er ook echt wel super veel zin in! Wil het al zo lang, dat maakt het extra spannend.

Het is net hormoonschommelingen , ene moment nerveus volgende moment niets aan het handje hahaha

oeh het komt nu dichtbij he!! ik vind het ook spannend worden hoor! ben al de hele week ziek en zou zaterdag avond naar een feest gaan maar ik ben als de dood om dinsdag nog ziek te zijn, volgens mijn moeder kan het dan zijn dat de operatie helemaal niet door kan gaan. dus ik ga heel rustig thuis wachter tot het eindelijk zo ver is!!

 

je heb je agenda mooi vol gepland! ik kan niet wachten om te lezen hoe het met je gaat na maandag!! 

 

nog even geduld!! <3

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik heb net je topic gelezen en zag dat je 650 cc krijgt en dat het al bijna zover is:43:. Leuk om te lezen dat iemand ook voor 650 cc gaat, de meeste dames hier gaan voor kleinere boobs. Zelf heb ik ook deze maat, wel ander merk proteses maar ben er happy mee en blij dat ik niet kleiner heb gedaan . Denk dat je beslissing goed is om voor de 650 te gaan. De meeste krijgen idd spijt dat ze niet groter zijn gegaan. Fijn aftellen nu voor jou en binnenkort heb je een heel ander uitzicht :wub:. Heel veel succes alvast.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Zinin:

Hey meis, ik heb net je topic gelezen en zag dat je 650 cc krijgt en dat het al bijna zover is:43:. Leuk om te lezen dat iemand ook voor 650 cc gaat, de meeste dames hier gaan voor kleinere boobs. Zelf heb ik ook deze maat, wel ander merk proteses maar ben er happy mee en blij dat ik niet kleiner heb gedaan . Denk dat je beslissing goed is om voor de 650 te gaan. De meeste krijgen idd spijt dat ze niet groter zijn gegaan. Fijn aftellen nu voor jou en binnenkort heb je een heel ander uitzicht :wub:. Heel veel succes alvast.

:53:

Wat leuk!

Ja ik probeer ook foto's te vinden van meiden met 650cc maar dat is aardig lastig! Heb jij foto's in album gezet? Zo ja, zou ik dan mogen spieken?:D

Ik ben ZO benieuwd hoe het word!!!

Bijna!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei KK-love:

Wat leuk!

Ja ik probeer ook foto's te vinden van meiden met 650cc maar dat is aardig lastig! Heb jij foto's in album gezet? Zo ja, zou ik dan mogen spieken?:D

Ik ben ZO benieuwd hoe het word!!!

Bijna!!!

Ja ik heb een album...voeg je toe .

Maar weet dat het er bij iedereen anders uitziet. Hangt van merk protese af, projectie, breedte, lichaamsbouw, hoe je borsten er zelf van te vore uitzien en hoe je het laat plaatsen. Maar dan heb je wel een beetje een idee inderdaad. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei KK-love:

Dank je wel voor het toevoegen, ze zijn prachtig!

Ik weet dat die van mij uniek worden, net als iedere andere haha.

Komt helemaal goed!:D

Is bh's vinden een beetje te doen?

Dank je :68: :53:

 

Beugel behas scoren in een grote maat is nog niet zo makkelijk hoor. Dat valt me wel tegen achteraf.

 

Bij de betere lingeriezaken hebben ze mijn maat wel, 75 H, maar weinig keus. Hunkemoller en livera word echt lastig. Bij de pabo/ christine le duc zijn ze ook te klein.Bij de primark gaat het tm G en die zijn me ook net te klein.

 

Maar draag zelf over het algemeen nog steeds sportbehas, die zitten zo fijn,heb altijd al een hekel gehad aan die harde beugels.  :19: 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is je grote dag @KK-love :43:

Zorg dat je een lekker warm vest bij je hebt want hemdjes over je hoofd aandoen kun je voorlopig wel even vergeten, dat gaat echt niet. Ik loop al de hele week in een lekker warm fleece-vest en als die in de was is met een badjas. 1 voordeel, je kunt wel regelmatig even in de spiegel spieken naar je mooie boobs :57: 

Een joggingbroek of huis broek die je makkelijk van je heupen afkrijgt is ook aan te raden, anders vraag je teveel van jezelf als je naar de wc moet. Dat heb ik in ieder geval ervaren. Op dag 3 dacht ik dat ik wel een andere joggingbroek aankon, die zat iets strakker. Nou ik heb het geweten hoor, vreselijk last van gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43::43::43: JOEHEEEIEEE

B:1boobs:B-day !!!!!

 

Eindelijk jouw dag :126: veel succes meis!

Nog een paar uurtjes en ben je ook trotse eigenaar :55: !!!

 

Heel veel succes meis :53:!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.