Ga naar inhoud

KK-love : 13 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@KK-love, ah, Oké. Je krijgt dus van alles mee aan medicijnen vanuit de kliniek. Ik ga het allemaal wel meemaken 8 december. Ik hoop zelf stiekem dat ik voor een week erna een afspraak kan maken, omdat dan mijn husband nog vrij is. En ik neem aan dat ik na anderhalve week nog niet zelf met de auto naar Amsterdam kan knorren. En de kinderen werken dan ook allemaal, dus die kunnen ook niet rijden. Nou ja... we zien het wel tegen die tijd. 

Fijne nacht toegewenst, meis. Ik hoop voor je dat je vannacht beter zult slapen dan de afgelopen nacht. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Pienn:

@Jaydee als je geopereerd bent dan moet je wen controle afspraak maken voor de week erna dus dat komt goed uit voor je. M’n man moest ook gedeeltelijk vrij nemen want kon echt nog niet rijden haha

Oh fijn... dankjewel voor de informatie. Dus als ik op vrijdag 8 december geopereerd word, dan zou ik een controle kunnen plannen voor donderdag 14 december? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Pienn:

Ja ik ben ook vrijdag geopereerd en zes dagen later op donderdag het consult. Ik denk dat donderdag standaard zijn dag is voor consulten 

Oké, dankjewel. Dat komt dan goed uit. Ik ben idd ook beide keren op consult geweest op donderdag. Met jou alles goed, Pienn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn ja ik heb movicolon erbij gekregen (Maar ik ga altijd kokhalzen van die drankjes) slik wel al sinds maandagavond Dulcolax erbij en heb vandaag toch een half glas movicolon gedronken. Mijn stoelgang vertoont al vrij gauw kuren helaas:P

Hoelaat moet jij de 23e? Zou leuk zijn als we elkaar tegen komen!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Pienn:

Ja ik kon ook bijna een week niet na de wc terwijl ik die oxy niet eens gebruikt had Hahaha. Ik moet 10.10 uur. Jij?

ja ik ben vandaag wel een klein beetje geweest gelukkig...

Ahh balen, ik om 14.10! Weet niet of je zin hebt om 4 uur te wachten?:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, ik had net een eureka momentje haha.

Het lukte me om zelf uit "lig-stand" omhoog te komen.

Eerst moesten mijn vriend of moeder mij nog omhoog helpen...

en met "lig-stand" bedoel ik niet plat want lig tegen een rugsteun aan:35:

Vanochtend wel wat stijver en pijnlijker toen ik om 4 uur mijn paracetamol in nam.

het duurde even vordat ik eht idee had dat het werkte maar ik heb bewust niet de oxy en/of diazepam ingenomen.

Om 8 uur wel de naproxen ingenomen maar de grootste druk was toen gelukkig al minder!

Ik ga niet te vroeg juichen maar heb het idee dat het de betere kant op gaat!:43:(en stiekem juich ik toch een beetje van binnen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Aloysa:

@KK-love yay wat fijn! Toch weer iets zelfstandiger nu je zelf omhoog kunt komen. 

 

Hopelijk gaat het van af nu alleen maar beter en beter:125:

Ja, zo blij om!!!:D

Gek eigenlijk, dat van die kleine dingen je zo blij kunnen maken!:D

Ik had niets tegen mijn vriend gezegd totdat hij naast me zat.

Hij was helemaal verbaast: "Kwam je nou zelf omhoog?" haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie het kleine niet eert.. :116:

 

Fijn dat hij zo goed voor je zorgt! 

 

Mijn vriend begint pas met werken om 15:00 smiddags, dus tot dan kan hij lekker voor mij zorgen en mij wassen etc. Daarna komt mijn moeder een oogje in het zeil houden en koken tot hij weer terug is savonds:67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

Wie het kleine niet eert.. :116:

 

Fijn dat hij zo goed voor je zorgt! 

 

Mijn vriend begint pas met werken om 15:00 smiddags, dus tot dan kan hij lekker voor mij zorgen en mij wassen etc. Daarna komt mijn moeder een oogje in het zeil houden en koken tot hij weer terug is savonds:67:

Wat super fijn en goed geregeld!!!

Word je lekker de hele dag vertroeteld:wub:

Ben zo benieuwd hoe iedereen hun boobs gaan worden hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @CupA84tje gaat inderdaad wat beter! Merk wel dat mijn rechterborst nu weer wat meer onder spanning komt te staan. Maar gelukkig mag ik nu weer mijn paracetamol innemen dus dat scheelt. 

Straks douche en nieuwe foto's maken. Gisteren ook foto's gemaakt door mijn moeder maar die waren nogal wazig hahaha.

Ben zo benieuwd hoe ze nu al zijn.

Ze voelen wel al iets minder gespannen en hoog dus ben benieuwd of je dat ook al ziet op de foto!

 

Als ik naar beneden kijk vind ik de grootte best mee vallen maar op de foto's vond ik ze echt huge hahahaha

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah gelukkig maar... Ik denk als je inderdaad naar beneden kijkt het gelijk weer een oppepper geeft! Op de foto zagen ze er echt heel mooi uit, zeker om trots op te zijn. Fijn dat je daar lieve mensen om je heen hebt om je te helpen :) Ze passen zoals ik op de foto zie gewoon precies bij je lichaam, en je taille is nu ook veel beter mooier in balans. 

 

Heel veel sterkte nog even. X x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love, wat goed om te lezen dat het wat beter met je gaat. Gaat dus helemaal volgens het boekje: de eerste drie dagen zijn het ergst. Fijn ook dat er goed voor je gezorgd wordt. Hier heeft mijn hubbie de eerste week vrij, de tweede week neemt mijn jongste dochter vrij om voor me te zorgen en dan heeft mijn oudste dochter twee weken vrij en komt me dan helpen. (Gaat dan ook vooral om dingetjes in het huishouden en om de honden uitlaten). En dan ben ik alweer 4 weken po, dus dan ga ik proberen zelf weer dingen op te pakken. Het zal nu wel anders worden dan de vorige twee operaties, omdat Nio meer gaat doen dan alleen een prothesewissel. Maar ik laat het allemaal maar op me afkomen. Komt vast wel goed. 

Rustig aan hè meis. 

 

Xxx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje ja ik ben al ZO blij met het resultaat. Zou er bijna een happy dance van doen (maar dat doet denk ik te veel pijn hahaha)

 

@Jaydee Wat fijn dat je zo een heerlijk achterban heb! Ik ben volgende week veelal alleen thuis, ga vanuit huis werken. Mocht het niet gaan dan komt mijn moeder nog mijn kant op dus dat is wel fijn.

Ik merk nu wel al dat ik het in bed liggen zat ben en een beetje emotioneel word ervan, wil weer dingen doen. Had ik eigenlijk niet verwacht want ik keek er zo naar uit om beetje in bed serie te kijken (zelfs daar heb ik nu even geen zin in) 

Vrouwen en hun hormonen ook altijd...:45:

 

Ja jij moet helemaal opletten dat je het rustig aan doet! Gelukkig komt iedereen je helpen.

WE moeten gewoon oppassen dat we onszelf niet voorbij lopen...

MOEILIJK!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jaydee:

@KK-love, wat goed om te lezen dat het wat beter met je gaat. Gaat dus helemaal volgens het boekje: de eerste drie dagen zijn het ergst. Fijn ook dat er goed voor je gezorgd wordt. Hier heeft mijn hubbie de eerste week vrij, de tweede week neemt mijn jongste dochter vrij om voor me te zorgen en dan heeft mijn oudste dochter twee weken vrij en komt me dan helpen. (Gaat dan ook vooral om dingetjes in het huishouden en om de honden uitlaten). En dan ben ik alweer 4 weken po, dus dan ga ik proberen zelf weer dingen op te pakken. Het zal nu wel anders worden dan de vorige twee operaties, omdat Nio meer gaat doen dan alleen een prothesewissel. Maar ik laat het allemaal maar op me afkomen. Komt vast wel goed. 

Rustig aan hè meis. 

 

Xxx Jaydee 

 

 

Phoe Jaydee, jij krijgt ook een behoorlijke operatie voor je kiezen, las ik. 

 

@KK-love, wat fijn dat het voorspoedig gaat bij jou. Ik ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Noisy:

Phoe Jaydee, jij krijgt ook een behoorlijke operatie voor je kiezen, las ik. 

Ach ja, komt wel goed hoor. Misschien valt het allemaal reuze mee. Ik kan wel tegen een stootje :38:.

Hoe is het met jou? Is het je allemaal mee- of tegengevallen? Ik zag net op je eerste pagina van je topic  dat ik in 2016 al eens op jou heb gereageerd :125:.

 

Xx Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

Ach ja, komt wel goed hoor. Misschien valt het allemaal reuze mee. Ik kan wel tegen een stootje :38:.

Hoe is het met jou? Is het je allemaal mee- of tegengevallen? Ik zag net op je eerste pagina van je topic  dat ik in 2016 al eens op jou heb gereageerd :125:.

 

Xx Jaydee 

 

Haha, ja klopt. Zo lang heeft het uiteindelijk nog geduurd. Het gaat goed. Ik heb geen medicijnen meer nodig en heb iedere dag meer energie, merk ik. Eerste 4/5 dagen waren wel pittig hoor maar telkens als ik in de spiegel kijk...:57::57: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Noisy:

Haha, ja klopt. Zo lang heeft het uiteindelijk nog geduurd. Het gaat goed. Ik heb geen medicijnen meer nodig en heb iedere dag meer energie, merk ik. Eerste 4/5 dagen waren wel pittig hoor maar telkens als ik in de spiegel kijk...:57::57: 

Ja, ik had toen in mei net mijn (mislukte) wissel gehad. En nu mag ik 8 december weer voor het herstel daarvan. 

Heb je ook een album, want je maakt me nu wel nieuwsgierig :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.