Guest pacha Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Hoi meiden zal me eerst even voorstellen, ik ben corrie 39 jaar ik heb 3 kids en een man natuurlijk, 20 oktober 2008 heb ik een bv gedaan en tot nu toe er heel blij mee, hieronder even een verslagje van mijn belevenissen die dag: hahahah yes IK HEB ME BOOBSSSSSSS !!!!!! Hier even een verslagje van mijn droomdag hahaha, Nou het begon al vroeg was om 6 uur wakker en kon echt niet meer slapen ik zou om half 12 wegrijden vanaf huis maar dat redde ik dus echt niet. Ben even met mijn zoon boodschappen gaan doen om de tijd te doden en toen het half 12 was hup op weg naar de kliniek. Om 10 voor 12 kwam ik daar aan (nog even snel een sigaretje voor de zenuwen) en toen naar binnen. Mocht meteen naar de kamer toe en werdt door de broeder verwelkomt,moest me ook meteen uitkleden en kreeg me beeldige blauwe schort aan gelukkig had ik me boxershort aan. Me pc kwam toen en die maakte wat fotos en maakte mooie tekeningetjes op me ert en bert en zei ik kom je zo halen. Toe ik op de ok kwam waren ze alles al aan het klaarmaken voor me ,en ik moest op een bed gaan leggen met me armen wijd met als jezus . Hij vertelde (de anestasist) wat ie ging doen en op een gegeven moment zegt hij zo en nu gaan je zo wegvallen ik meteen NEE IK BEN NOG WAKKER HOOR !!!!,nou toen ik dat had gezegd was ik daarna weg. Opeens hoorde ik mevr wordt eens wakker en in een klap ja hoor ik was er het eerste wat ik deed was de deken omhoog en kijken hahaha wat zijn ze groooooooot zei ik en zo lijken ze ook hahaha. Ik mocht naar de kamer waar nog meer meiden lagen en hoorde ineens de broeder zeggen zo dan mogen jou drains eruit ,ik schrok me rot en ja hoor ik had er ook 2 pppfffff. Maar al bij al viel het me reuze mee ,ik kan weer lekker lopen en heb nog geen pijnstiller genomen(zal ik vannacht wel doen hahaha), ik ben nu al verslaafd aan ze hahaha ,laat me dochter zo ff fotos maken van ze ,ik gaan nu even leggen want ik wordt verplicht te gaan leggen hier hahaah iedereen bedankt nog voor de lieve wensjes en kom snel weer terug xxxjes corrie ow ja en ik wil ook even kwijt dat ik het verplegend personeel en iedereen daar echt schatten vindt en ben heel goed en lief geholpen ben echt verwend daar met lekker broodje gezond tot en met een verwarmd bed enz. Toppie en een pluim voor iedereen in de boerhaave kliniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Hey , fijn , nog een leeftijdgenote die een bv liet doen die al enkele maanden achter de rug is !Alles verloopt nog vlot mag ik aannemen ?Welke protheses , incisie , plaatsing enz. ... heb je en welke bh-maat ?Staat mss wel in je voorsteltopic maar lijkt me gemakkelijk het hier ook even te plaatsen .Heb je nu , een half jaar later nog van die kleine pijntjes ?Daarmee bedoel ik bvb steken , overgevoelige tepels , ongevoelige plekken op je borsten , trekkend litteken enz. ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 B-cupje mijn ken je al van het andere bv daar ben ik ridano ik heb al hele goede tips van jou gehad hahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Hihi, ik zag zo de titel en meteen dacht ik; Jeetje! Wat duurt de operatie voor jou nog lang! (zou niks mis mee zijn geweest hoor ) totdat ik inhoudelijk ging lezen Je leeft overduidelijk al helemaal goed en wel in 2009 zo te lezen Enne, nog gefelie met je boobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Oeps sorry, foutje van mij (admin-hulpje)! Verkeerde jaar ... blond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 hahahahh lachen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 zo even een updatje van mijn kant,ik geniet met volle teugen van mijn tweeling ,ze voelen al helemaal eigen en het lijkt alsof ze er al jaren zitten hahahhah,ze zijn al goed zacht en natuurlijk. Alleen het gevoel is er nog steeds niet maar dat mag de pret niet drukken ik heb nog hoop dat het terug komt en anders mwa dan maar niet,ze nemen mijn me boobs nooit meer af . Heb veels te veel pret met die meiden vooral met kleding kopen kan nu alles kopen wat ik wil (en dat doen ik ook yesss) Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Hoi Pacha! Ik las hier op dit forum voor het eerst over kliniek Boerhaave en zie dat jij en Nina 32 erg tevreden zijn! Nina was al snel aan de beurt, zag ik. Hoe snel was jij aan de beurt? en door welke PC ben je geholpen? Ik wil ze morgen gaan bellen voor een consult en hoop dan ook snel terecht te kunnen! Groetjes, Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Ondertussen leg je nu onder het mes jinxx hahaah(lekker vlot ben ik),maar weet zeker dat het helemaal goed komt bij roddi.Heb vandaag weer beeldige bikinis gescoort wat gaat dat nu toch lekker met die boobs pppfff.Heb er ff fotos van gemaakt zijn te beeldig en wie weet nog meer zaakjes waar je kan shoppen hahahahliefsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 hahaha!! Jaaa ik kwam nu nog ffies jouw topic lezen en ik ben het helemaal met je eens hoor!! Wat is het verplegend personeel daar lieffff!! Mn moeder vond ze ook allemaal zo lief, dat die vandaag een kaart heeft gekocht en naar de kliniek gaat sturen als dank vd goede zorgen hihi! Heb jij ook je tape echt een week op gehad?? Das het enige wat ik jammer vind, omdat je niet gelijk je ' hele' boobies kan zien maar goed aan de andere kant zit het wel als een huis zo strak en das alleen maar goed! Ik ga nog ff je foto's bewonderen Liefs! xXx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Esile78 Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Heeey Ridano!! Ik ben hier nu ook te vinden!! Lekker he, als alles zo goed gaat!! Hier gaat ook alles super!! Zal eens ff kijken of ik hier ook een eigen topic zal openen. Liefs Elise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 nou hier gaat het weer prima sinds vandaag heb ik weer gevoel in mijn tepels een beetje terug dus het begint te komen hahahaha heeft even geduurd maar uiteindelijk willen ze wel die 2 hahaha liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Hey Pacha! Nou, dat heeft zeker even geduurd! Maar gelukkig komt het terug Bij mij zijn ze al 2 weken heel erg overgevoelig, had jij dat ook, of juist helemaal geen gevoel?? Liefs, Trici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 nou eerst had ik echt helemaal geen gevoel op bepaalde plekken hoor ook rond mijn tepels niet,nu begin ik iest te voelen niet veel hoor maar sommige momenten denk ik heeeeeee ik voel ze hahahaha.Ik heb nog niet van oei wat is het gevoelig maar aangezien ik daarin betreft wat achterloop zal dat misschien ook nog wel komen(raar hoor want meestal ben ik met alles wel haantje de voorste whahahahahahah)maar mijn boobies denken wacht jij maar lekker even.Hoe is het met jou meis gaat alles goed ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Hahaha nou overgevoelig is ook niet echt fijn, maar er zit gevoel in, zeg ik maar Verder gaat het goed! Ik ga zo naar mn werk, eens kijken wat voor aangepast werk ze voor me hebben geregeld! Met mn boobies gaat het ook super! zijn al aardig soepel, heb bijna geen pijn meer, af en toe een btj hard, als ik iets teveel gedaan heb. Er staan weer nieuwe foto's in mn album! Liefs, xXx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Hebben jullie dat nou ook???? hoelanger je je tweeling hebt des te meer gaan je er aan wennen en gaan ik ze klein vinden ,terwijl de buitenwerled zegt je hebt behoorlijk wat aan je voorgevel hahah.liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Hahahaha, deze keer heb ik er echt geen last van.Ik wilde deze maat en ben zwaar tevreden, ik vind ze na een half jaar nog absoluut niet klein, als ik een jurk aan heb, eerder nog te groot.Mijn gevoel (dat ik na mijn eerste bv ben kwijtgeraakt en nooit meer heb gevonden) is na deze 2de bv HELEMAAL terug!! Echt zo heerlijk dat er na negen jaar weer aan mijn borsten gefrutseld en gefriemeld mag worden, aaaaaaaaaaaa, dat gun ik jullie allemaal!!!De pc snapt er overigens niets van. maar boeie!!!! Het is er weer!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 goh deze maand heb ik mijn tweelingen alweer bijna 1 jaar,wat gaat dat snel zeg het lijkt alsof ik ze al jaren heb ahahah.Even een kleine update:Gevoel is nu bijna terug (alleen aan de onderkant nog niet),nog steeds happy en voelen heel natuurlijk aan.raar hoor waar ej eerst jaren naar uitkijkt lijkt nu zo van zelf sprekend ik loop nu zelfs te klagenals ze mijn bh maat weer eens niet hebben 75E of 75F.liefsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Zo vandaag vier ik mijn boobverjaardag ,ik heb ze vandaag 1 jaar, tijd voor een update omdat ik jammer vindt ,dat je zo weinig leest van meiden die na een jaar haast niet meer komen. Ik ben nog steeds heel blij dat ik de stap genomen heb en geen seconde spijt gekregen heb. Het gevoel is nu in beide borsten terug op de onderkant na, maar ach.....dat mag de pret niet drukken. De littekens zijn ook uitstekend geheeld ja zien zal je ze altijd maar worden steeds onduidelijker. De uiteindelijke vorm van mijn borsten daar ben ik ook heel blij mee , ik zien wel dat je heel veel geduld moet hebben voordat je kan zeggen ok dit zijn mijn eigen boobs. Verder wil ik tegen meiden zeggen die nog moeten of twijfelen hou je aan de regels van de pc en laat alles gewoon over je heen komen. En gewoon heel veel vragen hier op het forum want geen 1 vraag is stom of dom , en het helpt je door onzekere tijden heen. lieffsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kelly71 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Zo vandaag vier ik mijn boobverjaardag ,ik heb ze vandaag 1 jaar, tijd voor een update omdat ik jammer vindt ,dat je zo weinig leest van meiden die na een jaar haast niet meer komen. Ik ben nog steeds heel blij dat ik de stap genomen heb en geen seconde spijt gekregen heb. Het gevoel is nu in beide borsten terug op de onderkant na, maar ach.....dat mag de pret niet drukken. De littekens zijn ook uitstekend geheeld ja zien zal je ze altijd maar worden steeds onduidelijker. De uiteindelijke vorm van mijn borsten daar ben ik ook heel blij mee , ik zien wel dat je heel veel geduld moet hebben voordat je kan zeggen ok dit zijn mijn eigen boobs. Verder wil ik tegen meiden zeggen die nog moeten of twijfelen hou je aan de regels van de pc en laat alles gewoon over je heen komen. En gewoon heel veel vragen hier op het forum want geen 1 vraag is stom of dom , en het helpt je door onzekere tijden heen. lieffsss Hoi Pacha, Proficiat met je boobverjaardag! Ik heb net nog even jouw boobs bekeken en ze zijn echt prachtig! Ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent. Alles staat ook erg mooi, je kleding, je bikini's (hoeveel heb je er wel niet? ) Ze mogen gezien worden!! Groetjes Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Hoi Pasha , congratz !Is idd zo dat er hier slechts enkelen overblijven na het'basisherstel' (zo noem ik de eerste 6 weken ) .Het duurt véél langer en de meesten panikeren dus even als ze na een maand of 3 nog iets 'verdacht' voelen .Het is ook interresant om te zien hoe hard die vorm toch nog veranderd tot een jaar PO . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 ten 1e gefeliciteerd wow... jij hebt idd mooie borsten! ben jaloers hoop dat de mijne er ook zo uit komen te zien. liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 hihihi bedankt ,tuurlijk worden ze net zo mooi, in iedergeval mooier dan wat je nu hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 daar gaan we wel van uit haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 ik heb gisteren stad en land afgezocht naar leuke bhs ....ja en er zijn er genoeg maar ik wil een bh met voorgevormde cups en ja hoor die zijn niet te krijgen in maat 75 E . Nu had ik een bh gepast in maat 75 F en die zat zalig maar ja die was ook bloed duur hahaha, als ik wat vindt koop ik maat 75 E want die vindt je af en toe nog wel maar F zit toch veel lekkerder. Ik ben blij met mijn boobs maar wat dat betreft is het weer een handicap hahahah. wie weet winkeltjes (liefs in amsterdam en omgeving) waar ik ze wel kan vinden en een beetje met een normale prijs . liefsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts