Ga naar inhoud

Ervaringen met 280cc?


Aanbevolen berichten

Hoi dames!!!!

Ik heb vandaag mn consult gehad bij Dr.Verdonck en mn behandeling op 12 Juni....Zo spannend!!!

Nu heb ik een vraag, ik heb van mezelf 75A (niet helemaal plat, zit zeker wel vorm in) en heb gekozen voor 280cc ronde siliconen achter de spier. Heeft iemand hier ervaring mee?:) Ik ben veel opzoek naar foto's van vrouwen die van 75A naar een D zijn gegaan met 280cc maar kan niet echt iets vinden.

Bij voorbaat dank

Groetjes

Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah top! ik ben ook door hem geopereerd en ben met 425cc van een 75B (zo goed als plat) naar een 75F (lijkt een D denk ik)

heb 280 niet super vaak gehoord maar zal vast wel iemand op t forum zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net geopereerd door Verdonck! 280cc achter de spier :)

Waar ga je juist? Denk dat de grootte achteraf ook te maken heeft met welke prothese je krijgt en die verschillen wel per kliniek!

Ik ben bij de Belgium Breast Clinic geweest en heb een van Sebbin.

Men voor was ong 70/75 a/b.. Niet plat maar veel stelde het niet voor :D heb nu een 75D in men sportbh!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Gisteren geopereerd en zal zo even een verslagje maken. 300cc en 280cc ivm miniem verschil. Achter spier en rond. 85% gevuld.Kwam wel van een aa. Dus hoop op een kleine c. Dit was de Max dat er in kon. Weeg 50 kilo en ben best tenger. Achter spier schijnen cc's iets weg te vallen dus misschien moet je daar rekening mee houden?succes, ik he. Ook enorm getwijfeld over cc's ;)x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben dus ook best wel platjes..ik had echt verwacht dat ik ook rond 280/300 zou krijgen. Nu krijg ik ana 380 of 430

maar ik kan dus ook nergens goede fotos vinden. Op elke site die ik bekijk zit er zoveel verschil in maat per persoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@essie2000, ik heb ong dezelfde bouw als jij(1.75m en 55kg) en ga 10 Juli bij dr Damen. Nu heb ik al een consultatie gehad en adviseerde hij mij 265cc low profile achter de spier. Nu begin ik te twijfelen of ik toch niet groter moet gaan en medium profile, daarom heb ik 9 Juli nogmaals een consultatie maar ben erg benieuwd hoe de maat bij jou valt of dat je toch groter had willen gaan?

Gr pauliene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik! Ik had 70A/AA. ik kreeg 275 cc achter de spier en ik heb nu 70E! En nee, das niet omdat de bh's klein vallen.

Marie Jo, Mey en Sapph komen allemaal uit op 70E, D knelt aan alle kanten. En das vastgesteld in 'n dure lingeriezaak, door een dame die echt heel veel weet van bv.

Ik ben supertrots! Die Marie Jo zit als gegoten en sluit prachtig aan. Vandaag kon ik, na lang zoeken, nog steeds geen bikini in 70 E vinden dus ik dacht; ik pak een 75D en n 70D. Die waren van Sapph, maar 75 zakt gewoon af, en 70D knelt aan alle kanten. Mijn pc zei: je komt uit op een C. Nou ik had direct na de operatie al 80D aan en das dus niet minder geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@essie2000, ik heb ong dezelfde bouw als jij(1.75m en 55kg) en ga 10 Juli bij dr Damen. Nu heb ik al een consultatie gehad en adviseerde hij mij 265cc low profile achter de spier. Nu begin ik te twijfelen of ik toch niet groter moet gaan en medium profile, daarom heb ik 9 Juli nogmaals een consultatie maar ben erg benieuwd hoe de maat bij jou valt of dat je toch groter had willen gaan?

Gr pauliene

Hey Pauliene,

Sorry voor t late antwoord maar ik krijg geen melding als er gereageerd word op dit topic blijkbaar hihi...

Nou ik heb nu een paar dagen mn verband eraf en ik vind ze WOW!!! Had ze niet groter gewild hahaha, ben van mezelf maar smalletjes en denk dat als ik meer cc's had genomen ze te groot werden bij mij, ben dus heel blij met 280cc. Had het niet meer en niet minder gewild, ik heb echt tegen mn pc gezegt dat ik lekker volle boobs wilde hebben maar wel met een natuurlijk resultaat, toen heeft Dr. Verdonck 280 aangeraden als max. Ik hoor van veel meiden dat ze natuurlijk nog gaan slinken en kleiner worden maar ik heb momenteel een vreet fase en denk dat ze dus alleen maar gaan groeien de komende tijd. Ik zet elke week even een foto'tje erop. Wel denk ik dat je liever iets groter kan nemen dan dat je ze achteraf te klein vind, dus misschien heel iets meer cc's voor jou? Ik ben 1.63 en 53kg

Ben benieuwd wat je kiest! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.