Ga naar inhoud

paaldansen veel spier massa bij borstspier


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af hoe het zit met veel spier massa bij borst spier en borst vergroting

Kan dit dan wel heb je eerder kans op complicaties of dat ze gaan misvormen omdat je meer spier massa hebt bij borst spier en na je herstel weer gaat trainen en borstspier weer massa op bouwt kun je dan beter voor borst spier of achter of helemaal geen borst vergroting

heeft iemand hier ervaring mee

groetjes christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sport ook veel en doe ook paaldansen. Ik heb totaal geen extra last gehad, ik had zelfs helemaal niet veel last (achter de spier). Bij aanspannen vd spier vervormt het wel wat, maar echt niet zo erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wie doet er ook paaldansen en dan bedoel ik niet sext draaien maar gevorderd, iron x ,flag, handspring, enzovoort de zware oefeningen vooral gericht op borstspier en buikspieren? Gaat dit nog ? Zo ja wanneer zijn jullie gestart met trainen na operatie en waar trainen jullie?

groetjes chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chris,

Ik hoop niet dat je een dual plane plaatsing in gedachten hebt, dat zou ik je echt afraden als je graag paaldanst.

Het kan zijn dat mijn pc de boel vernacheld heeft destijds, maar het zal je maar gebeuren, ik denk dat het echt een risico is.

Voor mezelf heb ik iig spijt dat ik het advies van dual plane heb opgevolgd.

Groeten Hoogtied

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel de bedoeling duel plane hoezo wat is er mis gegaan

Kun jij nog paaldansen?

Pc gaf aan dat ik nog prima kan paaldansen maar dit is dus niet het geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn chirurg mag het.

Ik sport ook flink,

krachttraining en hardlopen.

Heb hem gevraag en mocht mijn sporten weer oppakken.

Gaaf paaldansen trouwens!

Ik wil ook graag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in buurt van Tilburg woont

Ga je keer mee ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed om te horen Eviie. Mogelijk heeft jouw pc dat beter gedaan dan de mijne!

Ik heb geen pijn ofzo, maar het voelt gewoon heel raar bij bepaalde bewegingen (die lijken op het los/vastdraaien van een dekseltje op een potje).

Omdat ik geen krachttraining doe kan ik het niet meten, maar ik vermoed ook wel het nodige krachtverlies.

Veel succes Chrisje1983!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een minder goeie ervaring... Ik heb ze onder de spier en ik heb gisteren een her gehad waarbij ze de pockets aan de buitenkant weer kleiner hebben moeten maken. Door het paaldansen werden de protheses plat en naar buiten geduwd waardoor de pocket aan de zijkanten te groot werd. Ik mag niet nu meer paaldansen. Echt klote, maar ik wil ze niet nog eens verpesten... Bij sommigen gaat het eerst een tijd goed, maar veel mensen krijgen er na verloop van tijd last van (met name met grotere protheses). De pockets kunnen zelfs helemaal uitscheuren! Eerst las ik nergens negatieve verhalen, maar als je je er verder in verdiept kom je toch veel ellende tegen met krachttraining bij protheses onder de spier. Hier lees je meer http://www.realself.com/question/upper-body-weights-after-implants

Ik wou dat ik het eerder had geweten... Mijn instructrice heeft trouwens ook implantaten onder de spier en bij haar gaat het tot nu toe goed, maar zij heeft kleinere protheses en had ze al een paar jaar voordat ze begon. Ik ben na 3 maanden weer begonnen en binnen een maand was het mis! Ik ga het risico dan ook echt niet meer lopen. Ik heb het nu 2x achter elkaar meegemaakt, dit was mijn 3e operatie en ik vind het mooi geweest... Sorry dat ik je niet anders kan berichten, mijn pc zei eerst trouwens ook dat het geen kwaad kon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij ze volledig achter spier ik krijg duel plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

mwww bij mij kan niet voor de spier heb te weinig weefsel :102::102::102::102:

anders had ik daarvoor gekozen wat drama want ik vind paaldansen echt super train 4 a 6 uur per week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

evi train jij veel in de week en je hebt 3 maanden niet getraind? mwww ik hoop dat het net zo gunstig uit pakt bij jou dan bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer mag je weer met buikspier oefeningen beginnen?

ook pas na 6 weken? of kan dit eerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar maar dat breekt eigen lichaam

weer af dan moet je vaak eigen vet bij laten zetten

dus zie dat ook niet zitten lastig 5 september in mijn ok datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Verwacht dat het zeker een maand of 3 duurt hoor, voordat je weer wat kan en mag gaan doen....

Ik wilde ook heel graag snel na mn operatie weer aan de gang, ben maar met benen begonnen toen, wat armen en borstspieren was echt nog geen pretje.... maaaaaar al met al alles komt goed, alleen is geduld wel noodzakelijk! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.