Ga naar inhoud

Benapi : juli 2015 : Dr. Doornaert


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

In juli krijg ik eindelijk mijn operatie na 2 jaar het zo gewild te hebben
Ben 1m 70 en weg 62 kilo en heb 75A cupmaat op het moment, maar niet voor lang meer gelukkig :126:
Mijn dokter is Dr.Doornaert, heb al van veel mensen goede verhalen gehoord over hem en vertrouw hem volledig
Ik hoop een mooie D te krijgen, kheb de keuze tussen 325 en 375cc anatomische protheses onder de spier.
De dr echter zegt dat 325 natuurlijker er zal uitzien maar heb zelf liever iets te groot dan zeer natuurlijk...
Nog mensen met deze ervaring hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Benapi,

Ik ben in November 2014 langsgeweest bij Plovier en toen had hij ook Anatomisch voorgesteld omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde.

Ik ga 5 juni terug omdat ik voor de zekerheid een extra consultatie wilde alvorens ik geopereerd word in juli (want de datum staat al vast) en ga het nogmaals met de PC bespreken welke het nu exact gaan worden. Ik heb dezelfde mening dan jij: liever net iets te groot dan te natuurlijk, je betaalt uiteindelijk wel voor de operatie, en zoals mijn vriend het zegt: Als je voor dezelfde prijs een Ferrari kan krijgen ipv een Volkswagen Polo, wat kies je dan? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi ik krijg in augustus ook de anatomische vorm tussen de 350 cc en 400 cc achter de spier.. Op aanraden van veel mensen kun je beter voor iets meer gaan dan te weinig want t went erg snel zeggen ze☺️ ik vind t ook spannend want ja bij iedereen ziet t er weer anders uit natuurlijk.

Vind persoonlijk zelf dat ik niet zo heel veel kan vinden van mensen met een anatomische vorm..

Ik heb zelf de keuze gemaakt voor de anatomische omdat ik een natuurlijke borst wil maar denk dat ik toch ook voor 400 cc ga.

Gr monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Ik ben nu 2x op consult geweest voor anatomische prothese bij Vito Koeijers. Hij raadde mij 450/500CC aan, maar ben enorm bang dat ik punt borsten krijg.. Ik ga ook nog eens op consult voor ronde, al weet ik dat met anatomisch je meer volume aan de bovenkant kunt bereiken, wat ik persoonlijk erg mooi vind, zonder dat je het ópgeplakte bal effect' krijgt. Ik wordt persoonlijk gek van de keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook voor anatomisch inplantaten. Ik hou van volume bovenaan maar wel glooiend. Ook blijven anatomische gevulde borsten langer in vorm. Ik heb een hangende borst dus voor mij belAngrijk dat het op termijn ook mooi vol is.

Puntige borsten krijg je niet, ze zijn van voren af gezien echt wel rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Ik ben nu 2x op consult geweest voor anatomische prothese bij Vito Koeijers. Hij raadde mij 450/500CC aan, maar ben enorm bang dat ik punt borsten krijg.. Ik ga ook nog eens op consult voor ronde, al weet ik dat met anatomisch je meer volume aan de bovenkant kunt bereiken, wat ik persoonlijk erg mooi vind, zonder dat je het ópgeplakte bal effect' krijgt. Ik wordt persoonlijk gek van de keuzes!

Word er zelf ook wat gek van haha zoveel keuze maakt het wat moeilijk he op den duur... Hoop dat je een mooi resultaat gaat bekomen, nog veel succes met 'de meiden' ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word er zelf ook wat gek van haha zoveel keuze maakt het wat moeilijk he op den duur... Hoop dat je een mooi resultaat gaat bekomen, nog veel succes met 'de meiden' ;)

Jaa echt heel vervelend haha! Komt allemaal wel goed, na nog een consult met v Straten ga ik mn keuze maken en laat ik me opereren! Voor nu staat mn boobday op 6 augustus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou stefanie3 en Benapi... Idd erg spannend...ik ga 17 augustus ..eindelijk en nogmaals mij is geadviseerd tussen de 360 cc en 400 cc maar ga toch voor de 400 cc... T went snel..mijn moeder en schoonzus zijn allebei al geweest n paar mnd geleden.. En heb er met m'n neus opgezeten.

Mijn moeder heeft 350 cc rond dual plane

Mijn schoonzus 290 cc rond voor de spier en borstlift.

En ik krijg die anatomische dus...

Wij zijn van alle markten thuis...

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.