Ga naar inhoud

Nio boobs 85% of niet?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

2 weken geleden ben ik geopereerd, 500cc dual plane door dr. Nio.

Tijdens mijn consult kreeg ik 3 siliconen voor van Eurosilicone: een ronde harde/compacte, een ronde zachte en een druppelvorm. Mijn voorkeur is uitgegaan naar de ronde zachte en nou lees ik hier steeds dat er dan gesproken wordt over de 85% gevulde. Kan ik er nou vanuit gaan dat ik die dus ook heb? Nio zei dat zijn voorkeur ook uitging naar die, maar heeft het nooit iets gezegd over dat ie 85% gevuld is...

Wie weet het antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik dus ook, zelfde beredenering. En ze zitten er nu al in haha, weet wat ik heb gekozen, tegen mij is alleen nooit gesproken over 85% minder gevuld, alleen waren ze duidelijk minder compact en hard als de echte ronde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ie hoger gaat want ik heb druppel 85 procent gevuld 700cc.

Weet je het zeker?

Want naar mijn weten gaat hij tot 500cc.

Want ik vroeg daar namelijk naar,

toen vertelde hij dat ik de 100% kreeg omdat ik 800 cc wou.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je het zeker?

Want naar mijn weten gaat hij tot 500cc.

Want ik vroeg daar namelijk naar,

toen vertelde hij dat ik de 100% kreeg omdat ik 800 cc wou.?

Ik begin nu te twijfelen, ik wilde een natuurlijk effect, als ik het goed heb was ie voor 85 procent gevuld. 500 was zo wie zo te klein, we hebben het ook niet lang over 500cc gehad, het was 600 of 700.

Link naar reactie
Delen op andere sites

85 gevuld gaat echt maar tot 500cc

zei Nio. Meer cc is 100% gevuld.

Yep idd, 85% gevuld gaat 100% zeker weten maar tot 500 cc :)

Jack, je kan ook eens kijken wat er achter REF op je pasje staat dat je mee gekregen hebt, dan kijk ik wel ff in de catalogus voor je. Maar normaal gezien gebruikt hij bij 500 cc de 85% gevulde

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat me bijgebleven is, was eurosillicone 700cc 85% gevuld, druppel. En ik las net in een ander bericht dat druppel rechtop blijft staan als je ligt, dat is toch juist niet het geval? Ze geven toch juist mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een druppel/anatomisch is altijd 100% gevuld naar mijn weten.

Anders kunnen ze hun vorm niet behouden.

Maar ik weet wel zeker dat Nio geen fan is van anatomische,

hij gebruikt liever de 85% wat hetzelfde effect heeft maar niet kunnen draaien.

Maat goed helemaal zeker ben ik ook niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat me bijgebleven is, was eurosillicone 700cc 85% gevuld, druppel. En ik las net in een ander bericht dat druppel rechtop blijft staan als je ligt, dat is toch juist niet het geval? Ze geven toch juist mee??

Dan is je dat niet goed bijgebleven hihi

De 85% gevulde,'valt' als een druppel, maar jij hebt de 100% gevulde. Dat mag je gerust van me aannemen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep idd, 85% gevuld gaat 100% zeker weten maar tot 500 cc :)

Jack, je kan ook eens kijken wat er achter REF op je pasje staat dat je mee gekregen hebt, dan kijk ik wel ff in de catalogus voor je. Maar normaal gezien gebruikt hij bij 500 cc de 85% gevulde

Xx BB

BB, REF 81 staat er op m'n pasje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh heb hem ook ff op telefoon gegoogled. Idd,de REF 81 is de high profile, dus de 85% gevulde :)

Xx

Super! Bedankt voor het opzoeken! En high profile, ook weer een term die ik nu voor het eerst hoor, maar dat is gewoon standaard bij de 85% ?

Ik heb bij m'n consult aangegeven wat ik voor ogen had en blind vertrouwen gehad in de gouden handjes van dr. Nio ;)

Ik zou mijn topic titel willen aanpassen over een borstband?! Of er Nio boobies zijn die een borstband hebben moeten dragen? Kan ik beter een nieuw onderwerp starten of dit topic aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige die ik weet die een borst band van nio gehad heeft, is linapinda. Zij heeft hem na haar eerste controle gekregen. Maar meestal is het bij nio niet nodig. Hij maakt de pocket mooi op maat en zorgt toch voor genoeg ruimte aan de onderkant :)

Beter even een nieuw topic over starten als je dat nog wilt :)

High profile is niet altijd 85% gevuld. Zover ik weet is dit alleen bij eurosilicone zo.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon inderdaad ook niet echt iets terug vinden over de borstband en Nio. Ik hoef hem ook niet te dragen, maar zie wel hele mooie resultaten van meiden die hem wel om hebben gehad, die geopereerd zijn door andere artsen, vooral om ze dichter bij elkaar te krijgen. Maar ben verliefd geworden op de Nio boobs dus het zal wel goed komen zonder borstband, geduld is een schone zaak haha!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het enige wat me bijgebleven is, was eurosillicone 700cc 85% gevuld, druppel. En ik las net in een ander bericht dat druppel rechtop blijft staan als je ligt, dat is toch juist niet het geval? Ze geven toch juist mee??

Nee ze zijn 100 procent gevuld dat heeft ie tegen mij gezegt de 85 procent gevuld gaat inderdaad maar tot 500 cc.

Maar de protese komt meestal achter de spier duel plane dus veroorzaakt ook een druppelvormige effect.

En ik heb de 700 cc protese in me hand gehad en als ik hem vast hield viel die ook druppelvormig en was ook heel zacht zeker niet hard..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is je dat niet goed bijgebleven hihi

De 85% gevulde,'valt' als een druppel, maar jij hebt de 100% gevulde. Dat mag je gerust van me aannemen ;)

Klopt, je hebt helemaal gelijk ik heb hem gemaild!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze zijn 100 procent gevuld dat heeft ie tegen mij gezegt de 85 procent gevuld gaat inderdaad maar tot 500 cc.

Maar de protese komt meestal achter de spier duel plane dus veroorzaakt ook een druppelvormige effect.

En ik heb de 700 cc protese in me hand gehad en als ik hem vast hield viel die ook druppelvormig en was ook heel zacht zeker niet hard..

Klopt!

100%. Boven de 500 hoeven ze niet meer 85% gevuld te zijn voor het natuurlijke effect daar door het gewicht van de siliconen vulling de bovenpool van de prothese vanzelf natuurlijk wordt en geen bolle bal blijft.

Mvg

Klopt!100%. Boven de 500 hoeven ze niet meer 85% gevuld te zijn voor het natuurlijke effect daar door het gewicht van de siliconen vulling de bovenpool van de prothese vanzelf natuurlijk wordt en geen bolle bal blijft.

Mvg

Dit is wat je mij stuurde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.