Ga naar inhoud

Ellebelle85 : 02 Juli 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Wat supersneu van je hondje zeg :( Sterkte met het verlies..

Maar ook gefeliciteerd met je twee nieuwe aanwinsten :$ wat dubbel zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Dank je voor de lieve berichten!

Ondertussen is de pijn wel goed doorgekomen, lig hier op de zetel dus kan zo dadelijk mn verslagje schrijven:-)

Ja, nog voor de operatie zei Plovier dat ik 'groot' genoeg was om toch tussen de 400 en 500cc te krijgen, hij zei ook na de operatie tegen mijn man da het meer had kunnen zijn.

Voorlopig vind ik ze zeker niet te groot, maar dat zal misschien nog wel veranderen.

Kzal ook eens een pre op foto proberen te plaatsen, dat durfde ik voordien niet omdat ik ze zo lelijk en ongelijk vond.

Anyway, verslagje komt eraan als ik mn laptop op mn schoot krijg :-) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, verslagje:

Gisteren uiteraard veel te vroeg wakker geworden, nog wat gesurft en mezelf met de speciale zeep (isobetadine) gewassen/gescrubt :)

Dan 8u50 de auto in, man wat was het al warm buiten.

De file viel wel mee, dus rond 9u45 toegekomen. Liepen we door de dubbele schuifdeur binnen, en daar was het zo fris, zelfs koud - haha- ik zei nog tegen de secretaresse amai das hier koud.

We mochten dan meteen mee in de lift naar boven, kamer 2. Daar lagen de slippers en badjas al klaar en ze deed nog wat etherische olien in een verstuiver - om me wat te kalmeren - zo lief! Ze had wel een beetje gemorst waar ik dan wat later half over ben uitgegleden :D

Ik heb me meteen omgekleed en lag daar klaar want de dokter en anesthesist zouden nog langskomen.Goed, kwartiertje gewacht, half uurtje, uurtje, anderhalf uurtje - hmm zouden ze mij vergeten zijn? Ik zat al in mn badjas dus is mijn vriend even gaan informeren.

Hij zei dat ze even gingen horen hoe het zat en een 2 minuten later stond de verpleegster al in de kamer om ons gerust te stellen, het liep wat uit bij de vorige patient, maar het zou nog max een half uurtje duren tot Plovier zou komen.

En zo was het ook, rond 11u50 stond hij daar met zijn fototoestel en stel stiften.

Even het verslagje van de afgelopen consultaties overlopen, hij vroeg dan of ik nog extra foto's had meegenomen. Ik zei dat ik ze graag natuurlijk wilde behouden, maar dat je het wel mag zien - niet dat ze van A naar kleine B zouden gaan, snap -maar dus natuurlijk, klassevol en zoals de foto's (thx o.a. JSI en Starlight86)

Zou geen probleem moeten zijn zei hij. Ik dacht kga wel nog even vragen over hoeveel cc's we dan spreken. Hij zei met jouw lengte en gewicht (1m74 en 65kg) en de bouw van je lichaam (ik vind van mezelf dat ik brede schouders, borstkas en heupen heb) zal dat toch een 500 tal cc zijn. Ik zo - amai, das veel, nee? Enfin ik snapte het wel, soms zijn de prothesen wat breder en dan zit daar ook meer cc in.

Anyway, dan nog wat tekeningen en mn theezakjes wat optillen :) en dan zei hij - binnen een 2tal minuutjes komt de verleegster je halen.

Ben nog even gaan zien in de spiegel naar mn tekeningen (2 halve maantjes boven mn tepels en wat streepjes)

En inderdaad, na 5 minuutjes was ze daar al. 'klaar ervoor?' ik zo 'jep'. 'Kom maar mee dan'... snel nog een kus aan mijn vriend en daar gingen we, de gang in en de zaal wat verder binnen.

Beetje stress? vroeg ze nog, ik zo ja, toch wel. 'Is normaal eh, maar we gaan goed voor je zorgen hoor'.

De anesthesist was een oudere man, die zei wel niet veel, ik heb nog vriendelijk naar hem geknikt, kwestie van toch vriendelijk te zijn tegen diegene die moet zorgen dat je niets voelt :)

Op de warme operatietafel (wat lekker warm) en dan mn badjas terug op mij. Infuusje prikken en alles aansluiten. Nog wat babbelen over mijn werk enzo en dan kreeg ik de zuurstof. Ze zei nog 'zo wat zuurstof en dan ga je een beetje een warm en branderig gevoel hebben in je arm.' en weg was ik.

Beetje later wakker op de operatietafel en ik kreeg mn ogen niet open :) ik weet nog dat Plovier zei dat alles goed is gegaan en dat ze er 375cc in hadden geplaatst. Ik weet nog dat ik dacht 'oh wat weinig'... enfin, kreeg ik nog een pijnstiller onder de tong en dan op een of andere manier in de rolstoel geraakt en naar de kamer. Daar toegekomen was mijn vriend er niet - wat ik niet zo leuk vond, want hij had beloofd dat hij er zou zijn. Maar niet veel later kwam hij binnen. Hij zei dat Plovier was komen zeggen dat alles goed gegaan was en dat er 475cc in zit, en dat ze hem daarna hadden gevraagd om niet in de kamer te zijn als ik toe zou komen. Snap ik nog altijd niet goed, hij heeft me al op mn slechtst gezien tijdens de bevallingen :D

Ik zo -huh, ben je zeker dat het 475cc is? want Plovier zei 375. Jep zei hij, 475. Ik geloofde hem meer dan mezelf want ik was er toch nog niet helemaal bij.

Ik vroeg nog aan de verpleegster 'mag ik nog wat slapen?' 'Ja, graag zelfs' zei ze. Ze is dan nog na een half uurtje komen kijken maar mijn vriend zei dat ik sliep, wat ook half zo was, al heb ik hem dat wel horen zeggen. Achja, ik was toch te moe en kon mijn ogen niet open houden laat staan focussen op iemand als die tegen mij sprak. Ik weet nog dat ik dat ambetant en genant vond :)

Een uurtje later deed ik dan mijn ogen nog maar eens open en het ging al wat beter. 'wat een schap' zei mijn vriend. Ik zo 'echt? te groot of wat?' 'Neuh, mooi' zei hij.

Ik heb dan even gekeken en mn vriend een foto genomen, maar zo met die bh en band kon je toch niet veel zien. Maar het leek allemaal wel ok :)

Na een half uurtje kwam Dr Plovier nog eens kijken en zei dat alles goed was gegaan. Hij zei nog wat ik wel en niet mocht, blijkbaar mocht ik vanaf vandaag alle lichte taken wel weer oppakken, zelfs haren wassen. Mag je dan toch met je armen boven je hoofd?

En daarna kwam de verpleegster ook nog wat uitleg geven enzo. Ik zei dat ik me wel goed genoeg voelde om naar huis te gaan en dan ging ze alle papieren halen en de nummer van de chip die in mn implant zit (haha, dan kan mijn vriend mij traceren -- noooo) :)

Nog wat info over de verzekeringen en pijnmedicatie en hup weg was ik.

Ik moet zeggen dat de terugreis best meeviel, alsook de eerste avond. Ik denk dat de narcose nog wel wat aan het werken was, want nu voelt het best wel wat pijnlijker.

Deze nacht wat om het lichtjes uit te drukken een hel, heb praktisch ieder uur gezien en ben rond 3u naar de zetel beneden verhuisd. Man, ik heb zo liggen zweten, wat was het warm!

Beneden was het beter, mijn vriend heeft de zetel perfect voorzien van 1000 kussens en mn pillen naast me gelegd. Ik heb dan toch nog redelijk geslapen van 3u tot 5u en dan van 5 tot half 9. Tijd voor een pilletje!

Vandaag valt ook nog mee ik denk dat mijn medicatieschema redelijk goed werkt, thanks best-boobie!

Nou, als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Ik doe mijn uiterste best om foto's te posten maar had mn borstband daarstraks even losgemaakt en hoewel dat wat minder druk gaf, had ik toch het gevoel dat ze minder pijnlijk zijn als ik hem aanhou.

Morgen als ik mag douchen zal ik eens een foto nemen :)

groetjes, sorry voor het lange verslag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

waauw gefeliciteerd met je nieuwe boobs

en sterkte met het verlies van je hondje!!!:(

xx

Dank je wel Ssn! Vandaag was echt een rare dag, heb best wel wat huilbuien gehad, deels voor de pup en deels beetje emoties door mn boobs, alsof ze nog helemaal niet van mij zijn... en het lijkt of ik mezelf niet meer ben. Nu heb ik nog wel gelezen op dit forum dat dit voorkomt dus ik hoop dat dit wel gaat beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje geduld hoor. Ik ben 4juni door Plovier geopereerd geweest. Van AA maat naar C gevraagd. Zeer tevreden. Ze beginnen pas nu te zakken. No stress, eerste keer als ik ze zag heb ik ook geweend. Alles komt goed. Juist voorzichtig met het weer. Mijn een litteken is ontstoken door de warmte. Zeker goed omsmeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.