Ga naar inhoud

veenes : 24 juli 2015 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


veenes

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Esther, 36 jaar en moeder van 2 kinderen (11 en 8jr). In april heb ik eindelijk mijn lang gekoesterde wens in laten gaan, nl een totale buikwandcorrectie laten uitvoeren. Bij de zwangerschap van beide kinderen ben ik flink aangekomen. 8 jaar lang diverse diëten gedaan, maar mijn buik bleef. Ik heb de ergste strijd opgegeven en accepteer mijn lichaam zoals die is alleen op mijn borsten en buik na. Ook mijn borsten hebben het aardig te verduren gehad.

Altijd al jaloers op mijn beide zussen die een mooie E-F/G cup hadden en zelfs een borstverkleining hebben ondergaan. Ik met mijn magere B-cup was/ben ik altijd erg jaloers op hun (nog steeds) volle C/D cup.

Toen ik voor consult ging mbt tot mijn buikwandcorrectie heb ik gelijk gevraagd aan de PC of hij ook gelijk een borstvergroting bij mij wilde doen.

Helaas kon dit niet in één keer. Wel heb ik al even een paar protheses gepast, maar de PC gaf aan dat ik beter kon kijken als ik een paar maanden verder was na mijn buikwandcorrectie.

Superblij ben ik met mijn buikwandcorrectie. Wat een verschil!Deze heb ik in de Wellness kliniek in Belgie laten doen door dr. Damen. Echt een heel mooi resultaat.

Nu alleen mijn borsten nog. 11 juli heb ik het consult (ook bij dr. Damen) en 24 juli is de operatie.

Ik ben heel erg benieuwd.

Ik wil heel graag uit komen op een mooie D/E cup. Alleen hoeveel CC dat is en of ik het voor of achter de spier moet laten doen ben ik nog niet over uit.

Ik lees en kijk met veel plezier naar de verhalen van anderen.

Groetjes,

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey spannend! Ligt ook wel beetje aan je lengte en gewicht natuurlijk en aantal cc je wil nemen. Ik ben 174 en weeg 70 kilo. Heb 375 links en 400 cc recht rond dual plane. Ik kom nu uit op een D. Maar moet nog wat slinken want is pas net gebeurd(9-6) maar zoiezo kan je natuurlijk aangeven op consult en tijdens passen wat je wensen zijn kwa maat. Ze kunnen wel een ongeveer schatting geven maar nooit garantie natuurlijk over de maat. Succes! Laat maar komen die dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!!

Fijn dat je zo super tevreden bent over de buikwandcorrectie, voor jou vast een verademing. Houdt er wel rekening mee dat borsten met siliconen voor het oog vaak kleiner lijken dan het bh label zegt. Succes met het vinden van de juiste maten, er is erg veel te vinden op het forum aan informatie en ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.