Ga naar inhoud

Litteken weg werken of verminderen


Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik heb een vraag over mijn littekens.

Ik ben nu 6 maanden po en me littekens zijn nog enorm goed zichtbaar en ook wat groter dan bij andere.

Nu heb ik vanavond een date en ben ik bang dat als het verder op andere dingen uit loopt dat hij af knapt op me fake borsten. Ik ken hem al langer.

Hebben jullie iets waarmee jullie het litteken weg werken of verbergen?

Ik hoor het graag,

P.s. Het hem van tevore zeggen is niet echt een optie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch sexy een litteken! Enne.. mannen knappen daar niet op af hoor! En op je eerste date ziet ie niet meteen je tietjes toch? :| Als het niet je eerste date is dan kun je het toch ook sowieso vertellen? :) Tis iets waar je trots op bent lijkt me! Maarre... geniet van je date ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij afknapt op fake boobies... Tsja, dan ga je daar niks aan veranderen. Mannen hun goed recht om alleen puur natuur mooi te vinden.

Als hij afknapt op littekens zelf (en dus niet omdat die onderdeel zijn van een boobjob) dan is hij het niet waard! Iedereen heeft littekens, de 1 meer als de ander. *een buik vol heeft ;)*

Maar... Als hij uberhaupt afknapt op iets in je uiterlijk dan is hij het al helemaal niet waard. Daar moet het uiteindelijk niet om gaan!

Misschien ia dit je eigen onzekerheid? Maar als een man je leuk vind dan neemt hij alles wat erbij hoort, en vind hij alles leuk aan je.

Mijn ervaring is sowieso dat mannen net zo onzeker zijn over hun uiterlijk als wij over het onze. Ooit afgeknapt op een ademsappel? Ik ken namelijk mannen die daar onzeker over zijn ;) alsof er ooit een vrouw dacht... OMG zo'n ademsappel kan ik echt niet mee leven!

Have fun op je date! Met je boobs en je littekens

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is niet de eerste date, ik heb ook met hem gedate voor de boobjob dus vandaar de onzekerheid denk ik. Zo van wat gaat hij er nu van vinden.

Maar al met al moet hij me nemen voor wat ik ben, maar dan zal t voor mij wel spannend zijn als we samen verder gaan.

Afknappen op me uiterlijk doet hij iig niet , daar hoor ik hem nooit over klagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de littekens zal hij trouwens niet af knappen , hij vind me andere littekens ook niet erg :)

Hahaha mooi! Goede vent dus ;)

Spannend hoor wat hij er van zal vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet van je date, hij zal er niet eens op letten als die met een leuke vrouw op date is! Don't worry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je er je niet teveel zorgen moet in maken.

Stel dat hij het niet heeft voor borstvergrotingen, dan heeft hij wellicht wel zo'n stereotyp beeld in zijn hoofd van wat voor vrouwen een borstvergroting laten doen. Misschien denkt hij dan aan plastieken vrouwen met megaveel make-up en enorm dikke ronde borsten (waar ik op zich niet tegen ben, ik denk alleen dat veel mensen dit beeld hebben bij 'borstvergroting').

Maar jou vindt hij wel tof, dus zelfs als hij niet zo'n voorstander is van 'fake' borsten, dan zal hij dat volgens mij niet zo erg vinden omdat hij je niet zomaar in die categorie meisjes zal plaatsen die hij associeert met borstvergrotingen. Hij zal gewoon denken 'zij is anders'.

net zoals mensen die het niet zo begrepen hebben op Turken (omdat ze er een stereotyp beeld van hebben), en als ze dan iemand tof tegenkomen die Turks is zeggen 'ah maar hij/zij is anders, dat is geen echte Turk'.

Als je mijn redenering begrijpt...? Als hij je echt tof vindt, en misschien geen voorstander is van borstvergrotingen, zal hij voor zichzelf wel een verklaring verzinnen om ook jouw borsten te aanvaarden. Daar kan jij hem wel in helpen hé, door uit te leggen waarom je het gedaan hebt. Al zou ik er niet teveel woorden aan vuil maken, het is jouw keuze en ik denk dat het voor een man nog altijd aantrekkelijker is om een vrouw te hebben die zelfzeker is en tevreden met haar lijf, dan iemand die zich teveel verontschuldigt over hoe/wie ze is.

Mijn ervaring bij vriendinnen is dezelfde als ik het hen vertel, eerst 'wat?? borstvergroting?' (en dan komen al die stereotype beelden in hun hoofd), 'maar jij bent zo toch niet', en dan geef je de uitleg waarom je het gedaan hebt, en dan krijg je reacties als 'ah ja, maar dat is wat anders, dan begrijp ik dat wel', tralala.

Succes alvast, en ik las hierboven 'op een eerste date beland je toch niet in bed', bwah, soms toch wel?? Mijn vorige relatie (3j) is begonnen als one night stand :-) De mogelijkheid dat zoiets kan gebeuren maakt een date net extra spannend en leuk :-)


Ow de date is al voorbij zie ik nu, en, wat is 't geworden...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afknappen!!! Hahhaha gekkie! Jij hebt borsten en dat is sexy! En als hij een probleem ermee heeft, (wat mij sterk lijkt) dan is dat zijn probleem. Wees trots op jezelf meid. Ik heb ze onlangs met trots laten zien aan mn date :)

Enjoy lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.