irisk Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 Hallo allemaalVandaag is het precies 2 weken geleden dat ik ben geopereerd. Bij mij hebben ze een borstlift gedaan met prothese 295 cc Natrelle. Mijn behandeld arts was/is Vito Koejiers zeer fijne man.Maar nu zit ik met volgende 4 juni worden mijn hechtingen eruit gehaald dat is dus na 3 weken. beetje nu zijn mijn borsten als behalve rond? Mij linkerborst is plat aan de onderkant en een beetje hoekig aan de zijkant. Is dit normaal zijn hier meerdere vrouwen die dit herkennen? En trekt dit in de loop der tijd weg. Ik zie namelijk alleen maar perfecte foto's voorbij komen. Help ik word hier beetje onzeker van. Hoor heel graag jullie reacties en vooral van vrouwen met dezelfde ingreep!
best_boobie Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 Stuur eens een pb aan vienna1981, die kan je misschien foto's laten zien van haar lift, en van haar hersteloperatie. Dan zie je hoeveel er kan veranderen in de loop der tijd Xx. BB
irisk Posted May 27, 2015 Author Posted May 27, 2015 Oké top ga ik doen! Meerdere reacties zijn welkom
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.