Ga naar inhoud

Lojalo : 6 november 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Na een tijdje meegelezen te hebben en informatie verzamelen ben ik er nu wel uit, ik wil iets aan mijn borsten laten doen!!

Over mezelf, ben 33 jaar en heb drie kinderen. Mijn situatie is als volgt, heb altijd een kleine c cup (75) gehad maar na de zwangerschappen is mijn ene borst een volle d geworden en de ander helaas niet...

Ik stoor me hier vreselijk aan, vooral nu de zomer eraan komt, bikini is echt een ramp omdat 1 kant altijd open staat. Verder heb ik weinig volume aan de bovenkant. Waardoor een bh nooit helemaal mooi is gevuld , altijd een strak hemdje aan om inkijk te voorkomen.

Ik zit zelf te denken aan ronde prothese voor de borstspier, zodat er meer volume aan de bovenkant komt.

Maar ben dan toch een beetje bang dat het onnatuurlijk word, hoe denken jullie daar over?

En hoeveel cc zou er nodig zijn om een mooie gevulde cup te krijgen ? Wil zeker niet te groot, gewoon mooi gevuld en gelijk!! Zijn er meiden die zich herkenen in mijn situatie en hun ervaring willen delen?

Veel vragen dus nog....

Groetjes. : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Lojalo!

Als je genoeg weefsel hebt is het heel mooi om ronde voor de spier te nemen! Ik had zelf een C cup en heb 350cc rond voor de spier, ik voeg je evn toe dan kun je me foto's bekijken :)

Met een verschillend aantal cc worden je borsten weer mooi gelijk! Heb je al een consult gepland ?

Liefs Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi romina!

Dank je voor je reactie, en lief dat je me toegevoegd hebt!!

Heb natuurlijk bij je foto's gekeken en wow wat mooi geworden, kan me voorstellen dat je hier heel erg blij mee bent.

Ik heb nog geen consult ingepland omdat ik zo twijfel over welke chirurg...

Zie zeg maar door de bomen de chirurgen niet meer : /

Maar ik denk aan dokter van straten en vito koeijers, die schijnt dan weer goed in verschillen te zijn. Iemand ervaring met deze arts want over hem kan ik dan weer niet zoveel vinden.

Liefs Lojalo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal !

Vorige week consult gehad bij dokter koeijers, wat een prettige man is dat!!

Nadat we alles besproken hadden ging hij meten en kijken wat er nodig is om de boel op te vullen.

Mij huidige situatie is dus een hele lege slappe d cup. En ik blijk een trechterborst te hebben, iemand hier ervaring mee??

Verder ben ik ook niet echt klein, 1,86 en 77 kilo

Dokter koeijers vertelde dat er wel rond de 400 cc nodig zal zijn om mijn borsten weer mooi vol te maken.

En gelijk qua grote want ik heb wel wat verschil. Hij kwam dus met het voorstel anatomische prothese medium profiel 350/395 of 445/495.

Er werd een 3D foto gemaakt van beide maten maar pffff wat lastig zeg...... Ben zo bang dat het ene net te klein zal uitvallen maar bij die 495 dacht ik holly....😳 wat denken jullie? Waar zal ik ong. Op uitkomen met beide maten?

Pieker me suf haha

Groetjes 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou lekker voor de grote maat gaan. Zeker omdat de meeste vrouwen het achteraf toch een tikkeltje groter wilden. En ook omdat je PC zegt dat 400 nodig is om op te vullen, dan zou ik daar niet onder gaan zitten hoor.

Je bent ook best lang dus het zal je vast heel mooi staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Always go for the biggest size!!

Liever te groot dan te klein, het went echt wel :)

Ik ben ook door Koeijers geopeerd, ik weet niet wat jij vind, maar ik vind mijn 3D fotos toch niet echt lijken met nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Na lang twijfelen , uiteindelijk toch op consult , weer wachten was het vandaag dan eindelijk zover!!

Ik ben geopereerd door dokter koeijers in kliniek amstelveen Anatomisch tall height medium plus profiel 395-445 cc :))) kom van een slappe ongelijke cup c/d af.

Moest me vandaag melden om 11:45 , om 12:55 lag ik op de ok en om 14:45 zat ik alweer in de auto... Mega snel gegaan maar ik voelde me dan ook echt heel goed, kon gelijk eten en drinken. En gelukkig weinig pijn. Nu begint het af en toe wat ongemakkelijk worden maar al met al mag ik niet klagen!

Tot nu toe dus een hele goede ervaring. Nu rustig afwachten hoe ze gaan worden, dat vind ik wel spannend! Ben zo benieuwd op welke maat ik ga uitkomen ;)) ga proberen een foto te plaatsen.

Liefs lojalo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat gaat zo'n ontslag toch snel na de operatie! Verbaas me er iedere keer weer over als ik dat lees. Wel fijn hoor, thuis herstel je toch het snelst!

Sterkte en gefeliciteerd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

We zullen je titel nog even voor je aanpassen zodat je je updates in dit topic kan plaatsen. Zo hebben we alles bij elkaar voor je.

Probeer je medicatie op tijd in te nemen dat scheelt in de pijn. Wel rustig aan blijven doen als je niet zo veel last heb hoor ;)

Heel fijn hersteld gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.