Ga naar inhoud

Nien : 20 mei 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben nieuw hier, stel me even voor na maanden mee gekeken te hebben nu ook een account aangemaakt.

Ik ben nien, 33 jaar, mama van 2 zoontjes en heb 6 dagen geleden een bv gehad dual plane 225 cc. Ik had bijna geen borst meer over na 2 kids en was een aa.

Ik ben geopereerd kliniek Amstelveen door dr Karim. Kliniek en arts krijgen van mijn een 10 trouwens, aanrader!

De operatie is goed verlopen het herstel was de eerste dagen heel zwaar. En nog steeds pittig.

Vooral het slapen is een ramp, schuin met al die kussens onder je rug,

Overdag vind ik de rugpijn en nekpijn erg lastig, dat heb ik onderschat. Vroeg me af of jullie daar tips voor hebben.

Mijn borsten zijn vrij groot ik denk door de zwelling want de arts zei dat ik op een grote b uit zou komen. I ben benieuwd hoe dat de komende weken zal afnemen, meer natuurlijk zal worden. De vorm vind ik nu ook nog niet zo mooi, niet helemaal Rond zeg maar, ik neem aan door vocht en zwelling, iemand daar ervaring mee of iemand die ook foto's heeft van de vorderingen zeg maar.? Begrijp me niet verkeerd ik ben blij met m'n Boobs maar vind lastig geduld te hebben haha, en ik weet dat het tijd nodig heeft.

Groetjes, nien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Hoi Nien,

Ik ben op 4 maart door Dr. Karim geopereerd... Belangrijkste tip: neem je rust, neem op tijd je pijnstilling en heb geduld! Het lijkt nu ontiegelijk lang te duren allemaal, maar voor je het weet, is het weer voorbij...

Succes!

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.