Ga naar inhoud

Ssn : 9 juni 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben een meid van 22 jr oud

9 juni is het zo ver dan heb ik mijn operatie voor een borst vergroting (450 cc )

Ik heb altijd mooie borsten gehad (75e) maar na 2 zwangerschappen van 2 mooie dochters en veel sporten is er niets meer van over (70b) en het hangt :(

Mijn ouders vinden het maar niks maar ik voel me zo niet goed dus heb ik de keuze voor mezelf gemaakt om het toch te doen!

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjee komt nu wel dichtbij heb de afspraak 2 maanden geleden gemaakt

Zijn er eigelijk meer dames die een bh hebben gehad voor de vakantie ? Ik ga namink precies 6 wk later op vakantie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben een meid van 22 jr oud

9 juni is het zo ver dan heb ik mijn operatie voor een borst vergroting (450 cc )

Ik heb altijd mooie borsten gehad (75e) maar na 2 zwangerschappen van 2 mooie dochters en veel sporten is er niets meer van over (70b) en het hangt :(

Klinkt als mijn verhaal ;)

Ik voelde me na de operatie plots weer mezelf! Ik was altijd iemand met mooie boobs, niet met hangende lege cups.

Ik hoop dat jij hetzelfde gaat ervaren. Dat gevoel was me alles waard.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Vandaag was dus mijn groote dag ik kreeg mijn BV

Ik ben de laatste weken zo druk geweest dus heb er niet veel over nagedacht maar sinds gister vond ik het toch wel spannend worden!

Vanmorgen ben ik dus naar Amstelveen kliniek gegaan waar ik ben geopereerd door dr schiettecatte ik heb 450cc gekregen voor de spier

Ik was eerst nog wel wat onzeker over de maat maar nu ik ze heb vind ik ze groot genoeg bij mij lichaam dat is ook wat hij mij al vertelde ik heb mezelf helemaal overgeven en liet alles maar op mij afkomen

Het viel echt ontzettend mee ik was gelijk klaar wakker na de narcose en wou gelijk het resultaat zien !!

Alles is bij mij goed verlopen ik stond 1,5 uur later weer buiten met mijn nieuwe boobies helemaal happy ook heb ik NOG geen last van pijn maar dit zal vast morgen wel komen.

Ik had het veel erger verwacht alleen was ik heel erg bang voor de narcose ik heb dat namelijk nog nooit gehad. Ik was bang dat ik eigelijk niet meer wakker zou worden (haha stom) .

Ik ben super blij dat ik deze stap genomen heb !! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs :D

Wat was jou voorsituatie en welk merk en profiel heb je gekregen? Ik vind ze heel mooi, mooi groot :D heb ze zelf ook voor de spier en de pijn is mij 1000% meegevallen, hopelijk voor jou ook!

Liefs Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd. Ik ben 19 mei Door hem geholpen. Super arts alleen ik had wel problemen met de narcose. Ze zijden dat ze mij het dubbelen hebben gegeven. Omdat mijn waardes aangaven dat ik toch wat voelde onder de operatie. Dat komt normaal alleen voor bij ernstige drugsverslaafden. En ik heb nog nooit drugs gebruikt. Ik werd pas 2 uur na de operatie versuft wakker. Maar gelukkig zelf niks van meegekregen. Veel plezier van je nieuwe boobies. En een goed herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.