Ga naar inhoud

'smoes', cc en waar op letten


Aanbevolen berichten

Gast Zomaariemand

Oh haha, die had dan waars. wel een wissel of plaatsing voor de spier ;p

Oh haha, die had dan waars. wel een wissel of plaatsing voor de spier ;p

Ik heb ook voor de spier, maar mocht echt pas na 2 weken autorijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op het werk niets gezegd, omdat ze er niet bepaald open voor staan. Ben ruim 2 maanden van tevoren wijde shirts gaan dragen. Ik heb 350cc gekregen, in wijde kleding is het verschil met de flinke push-up en nu nauwelijks te zien, alleen wat meer bolling aan de bovenkant. Terwijl ik toch best wel slank ben. Mijn tip: bereid je voor door wijde kleding te dragen, benoem terloops dat je wat bent aangekomen en zeg het niet (tenzij er zo veel cc in gaat dat ze er absoluut niet omheen kunnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben twee weken PO en heb nog best wel last, zou nog niet moeten denken aan fietsen oid.

Mijn vriend had 2 dagen vrij gevraagd, maar ik had het toch best zwaar. Toen heeft hij maar zorgverlof aangevraagd om me te helpen.

Zelf heb ik zomervakantie, maar grotendeels van mijn omgeving weet het gewoon. Ik dacht: laat ik het maar op tafel gooien voor mensen gaan vragen waarom ik zo veranderd ben. Want dit zou ik echt niet zomaar kunnen verbergen.

En ik ben er ook trots op; so why not.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.