Ga naar inhoud

'smoes', cc en waar op letten


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik lees regelmatig op het forum. 15 juni heb ik een consult. Ik heb wel wat vraagjes aan jullie, misschien kan en wil iemand mij helpen.

Vraag 1: mijn vriend moet vrij regelen voor zijn werk, zodat hij voor ons zoontje en ook een beetje voor mij kan zorgen. Ik wil graag dat hij minimaal twee weken vrij is, maar hij moet een reden opgeven. Van mij hoeven ze op zijn werk niet te weten dat ik een borstvergroting krijg. Heeft iemand van jullie nog een goede 'smoes'? Ik dacht er aan om te zeggen dat mijn amandelen moeten worden geknipt( is eigenlijk al 4jaar geleden gebeurd ;)) maar andere ideeën zijn welkom!

Vraag 2: hadden meer meiden hier ook cup Aa? Zo ja, welke cup kon het bij jullie maximaal worden? En weet iemand waar ik foto's kan zien van vergelijkbare vergroting?

Vraag 3: wat zijn dingen waar ik op moet letten of moet vragen tijdens de intake?

Alvas bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Als smoes zeggen, m'n vrouw krijgt een ingreep, waardoor ik 2 weken haar moet helpen... In NL hoef je sowieso geen reden op te geven en zo zegt hij niet teveel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb mag je als partner 10 dagen in het jaar zorgverlof openemen.

Dat is bedoeld voor of als kind ziek is en zorg nodig heeft of bv de partner. Dus hij kan zeggen dat je geopereerd wordt. Meestal vragen ze waarom maar dat hoeft hij niet te zeggen. Ik word 9 juni geopereerd en krijg 375cc. Heb een kleine lege B nu. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, je partner heeft recht op zorgverlof! Mijn vriend heeft maar een dag vrij genomen van zijn werk, maar het was wel weekend daarna. En wij hebben geen kinderen. Hij had op zijn werk gewoon aangegeven dat ik geopereerd moest worden, meer niet.

Ik had voor de ingreep 70aa en ben vrij smal (zie mijn foto's) Bij het consult gaf de chirurg aan dat 300/325 cc bij mij het maximale zou zijn, omdat je het anders ging zien. Mijn huid is vrij dun en dan zouden de randen van de prothese zichtbaar zijn. Heb gekozen voor 325 en dat zou moeten uiten in een grote C, achter de spier maar zit nu nog in verband dus is moeilijk te zeggen nog :P

Bij een andere kliniek waar ik alleen op consult ben geweest gaven ze aan dat ik zelfs maar max 275 CC kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties! Ben alleen bang dat zn baas door gaat vragen, en het dan vreemd vindt dat hij niks zegt. Ze gaan namelijk best goed met elkaar om.

Spannend less198! Zenuwachtig? En waar ga je het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boeda, zijn baas kan wel doorvragen maar zal dat toch niet hoor. Mijn man is ca. jaar terug aan aambeien geopereerd en dat ging hij toch echt niet vertellen op werk. Meestal vragen ze gewoon ''niets ernstigs hopelijk''.

Foto's kun je zien onder galerij. Als je dan boven in zoekbalk aantal cc's intypt, bv. 300cc dan zie je veel foto's van vrouwen met 300cc.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja gezonde zenuwen. Nog nooit onder narcose geweest haha. Bij frans straten ga ik! Duurt voor m'n gevoel nog zo lang maar is morgen al over 2 weken!!

Maar het zal mensen toch ook opvallen dat je een borstvergroting heb laten doen denk ik? Bij mij weten ze het wel allemaal. Inclusief werk. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura L, spannend zeker, wachten tot het verband er af mag! Een grote C klinkt mooi! Is het niet raar dat er nu ineens 'iets' zit terwijl er eerst bijna 'niets' zat?

Haha ja dat is wel heel gek, maar meestal droeg ik toch een pushup bh dus met mn kleren aan is t nog niet heel vreemd. Denk dat dat pas komt als ik mezelf naakt zie :P maar het is het zeker waard!! De pijn is in verhouding met wat je ervoor terug krijgt goed te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sanneke! Ja laat ik weten.woensdag aanstaande m'n consult met Frans straten! Hoop als eerste haha dan heb ik het maar gehad haha! Zou wel grappig zijn dat we beide op een kamer liggen haha! Zoiezo ff meeten? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi. . Zorg verlof kan indd maar dat is het maar 70 procent van zijn salaris wat hij krijgt. .of hij moet ook levensloop hebben gespaard op zijn werk.

Ga er maar van uit dat jou man vakantie moet opnemen.

Ik heb dit nml ook moeten uitzoeken toen mijn man werd geopereerd voor een gastritis bypass... omdat ik mijn loon 100 procent wilde... Heb ik dus vakantie opgenomen.

Toen mijn man een keer acuut opgenomen werd of mijn Kids waren ziek op school. . Dan mag je calamiteiten verlof opnemen...

Succes met je boobies en de keuze die je man moet maken. ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend had 2 dagen vrij en dan dag 3 en 4 halve dagen. Maar ik kon zo weinig, dat hij toch zorgverlof heeft aangevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, je partner heeft recht op zorgverlof! Mijn vriend heeft maar een dag vrij genomen van zijn werk, maar het was wel weekend daarna. En wij hebben geen kinderen. Hij had op zijn werk gewoon aangegeven dat ik geopereerd moest worden, meer niet.

Ik had voor de ingreep 70aa en ben vrij smal (zie mijn foto's) Bij het consult gaf de chirurg aan dat 300/325 cc bij mij het maximale zou zijn, omdat je het anders ging zien. Mijn huid is vrij dun en dan zouden de randen van de prothese zichtbaar zijn. Heb gekozen voor 325 en dat zou moeten uiten in een grote C, achter de spier maar zit nu nog in verband dus is moeilijk te zeggen nog :P

Bij een andere kliniek waar ik alleen op consult ben geweest gaven ze aan dat ik zelfs maar max 275 CC kon.

Ik keek even naar je profiel. Wat zijn jouw borsten mooi geworden zeg. Ik heb nu 240cc, bijna niks van te zien. Ik krijg in sept 400cc, waa bang dat dat dan te weinig zou zijn, maar bij jou zijn ze erg mooi !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 21 augustus aan de beurt en ik weet nog niet eens of ik het op het werk moet zeggen. Het is in mijn vakantie, echter als je echt 2 weken niet mag autorijden kom ik er niet onder uit dan het daar toch te zeggen. Want ik moet de 31e weer beginnen met werken. Ik zou eventueel van thuis uit kunnen werken maar dat moet dan met goedkeuring van mijn manager. Echter naar mijn directe collega's heb ik het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen. En ik ben reuze slecht in liegen. Alleen heb ik collega's die niet achter dit soort dingen staan. En ben ik "bang" voor bepaalde vooroordelen. Dus wat zeggen jullie, gewoon zeggen of wat anders.....

En dat van die zorgverlof voor mijn man ga ik ook eens opzoeken, want hij heeft dan geen vakantie meer, maar mag die week ook geen verlof opnemen om voor mij te zorgen de eerste week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gezegd dat ik een operatie onderga. De meesten vragen niet door. Sommigen die dat wel doen, vertel ik dan vaag iets over m'n borstkas (ik heb sowieso flared ribs).

Gelukkig is mijn vriend sowieso vrij de week na m'n boobday. En m'n moeder komt ook in huis om te helpen :36:

Hier in België krijg ik ziekteverlof, omdat ze met ziektebriefjes werken hier. Daarop staat geen reden of oorzaak, enkel dat je ziek bent, of je het huis uit mag of niet en hoe lang het +- gaat duren. Op m'n andere baan heb ik wel onbetaald verlof genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertel het niemand op mijn werk. Ik vind het te persoonlijk en vind dat het niemand wat aan gaat. Daarnaast heerst er bij ons een behoorlijk roddelcircuit, dus dan weet ik al hoe dat gaat ;-)

Als je het niet wil vertellen, zou ik het niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn werk weet ook niemand het. Voor de meeste heb ik gewoon twee weekjes vakantie genomen. Alleen mijn (soort van) loopbaanbegeleider weet dat ik een operatie heb ondergaan omdat ik eerst dacht me ziek te melden, maar gezien het om een niet medisch noodzakelijke ingreep ging toch genoodzaakt was om vakantie op te nemen.

Maar hij heeft ook niet verder doorgevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt 31 augustus geopereerd door dhr Straten. Ik heb nu zelf ook een 75 AA en krijg 375 dual plane.

Op mijn werk heb ik ook gewoon 2 weken vakantie genomen (hoop natuurlijk dat dit voldoende is).

En mijn moeder blijft 1 week slapen. Mijn vriend moet namelijk gewoon werken. Ik heb een dochter van 3 dus wel fijn extra zorg en hulp in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vandaag nog es gevraagd maar hij krijgt echt geen vrij omdat het om een cosmetische ingreep gaat. Mijn manager heb ik gewoon geïnformeerd dat ik geen ernstige medische ingreep krijg. Verder ook geen details. Wellicht kan ik de 2e week vanuit thuis werken of iemand kan me komen halen. Of ik meld me ziek, is aan hun de keuze. Is ook afhankelijk hoe het herstel verloopt. Ik las laatst namelijk dat er al iemand na 7 dagen al auto gereden heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.