Ga naar inhoud

Welke bh is het beste na bv


Aanbevolen berichten

net mijn triumph bh binnen 75/ e maar de omtrek voelt als een 70 omtrek aan hmmm.

terwijl ik 75 had bestelt vanwege zwellingen nu twijfel ik om toch een 80 omtrek te bestellen..

Ik heb ook 75 besteld en vind hem idd ook strak zitten. Ik twijfelde ook heel erg om te ruilen omdat ivm de zwelling die straks echt gaat knellen ofzo. Maar ik heb bij livera voor 3,99 een tussenstukje gehaald. Voor steun moet die namelijk ook wel strak zitten denk ik. Maar ik twijfel ook enorm aan de cup maat. Ik heb nu 75a/aa en krijg 600cc. Nio raadde mij aan 75E te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 75 besteld en vind hem idd ook strak zitten. Ik twijfelde ook heel erg om te ruilen omdat ivm de zwelling die straks echt gaat knellen ofzo. Maar ik heb bij livera voor 3,99 een tussenstukje gehaald. Voor steun moet die namelijk ook wel strak zitten denk ik. Maar ik twijfel ook enorm aan de cup maat. Ik heb nu 75a/aa en krijg 600cc. Nio raadde mij aan 75E te kopen.

ja precies ! eenmaal binnen en aangetrokken dacht ik nou gaat dit wel passen!

ik heb de zelfde cup maat als jij op dit moment.

en ik krijg 700 cc en jij moest dus ook 75/E halen met 600 cc dan begin ik echt te twijfelen .

ik denk dat ik toch maar een F cup bij ga bestellen puur om de zwellingen.

zo lastig want die dingen zijn niet echt goedkoop ofzo je wilt het wel bij het rechte eind hebben met zulke dingen. :wacko::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies ! eenmaal binnen en aangetrokken dacht ik nou gaat dit wel passen!

ik heb de zelfde cup maat als jij op dit moment.

en ik krijg 700 cc en jij moest dus ook 75/E halen met 600 cc dan begin ik echt te twijfelen .

ik denk dat ik toch maar een F cup bij ga bestellen puur om de zwellingen.

zo lastig want die dingen zijn niet echt goedkoop ofzo je wilt het wel bij het rechte eind hebben met zulke dingen. :wacko::wacko:

Wordt jij ook door nio geopereerd? Ff geen zin om weer alles terug te lezen haha. Ja ik vind het een lastig iets. Nio zei idd dat ik een 75E moest kopen en krijg idd 600cc. Die dingen zijn idd niet goedkoop dus echt een aantal verschillende maten kopen doe je ook niet. Aangezien hij zei die maat ga ik daar maar van uit, hij heeft er immers ervaring in. Mocht ie echt niet passen dan koop ik sowieso een andere. Maar kwa kwijdte vind ik het een fijn gevoel nog een verlengstukje erbij te hebben mocht alleen de wijdte de eerste dagen het enige probleem te zijn.

Wat is jou omtrek onder je borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wordt ook Door nio geopeert.

Mijn omtrek is 71 en hij zei moest een bh maat omtrek 75/e halen of anders 70F maar heb ook een ander merk bh bestelt in 70/f.

Werdt ik gebelt dat het niet zeker is of ik hem binnen heb wel bale.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.