Ga naar inhoud

Welke bh is het beste na bv


Aanbevolen berichten

Als je naar Nio gaat, die raad je aan om de Triumph Tri-action te kopen en daar heeft ie zo zijn redenen voor! Koop een maat groter dan wat ie aangeeft, want de 75 E is simpelweg te klein voor mij heb een 75F erbij moeten kopen! Ik heb van de week een heavy sport van Hema gekocht en die zit ook heerlijk, maar die zou ik pas na een paar weken aandoen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Als je naar Nio gaat, die raad je aan om de Triumph Tri-action te kopen en daar heeft ie zo zijn redenen voor! Koop een maat groter dan wat ie aangeeft, want de 75 E is simpelweg te klein voor mij heb een 75F erbij moeten kopen! Ik heb van de week een heavy sport van Hema gekocht en die zit ook heerlijk, maar die zou ik pas na een paar weken aandoen!

Ik.moest 75 E kopen en 70 f van hem

Ik ga zeker bijde maten kopen.

En als ik zo uitreken 125 cc per cup maat heb ik al cup e zonder mijn eigen borsten meerekent!!

want je eigen borsten hebben ook een aantal cc. Natuurlijk

En ik denk dat mijn eigen borsten zo 100 cc ongeveer zijn weining !! dus inderdaad kom ik op een f cup maarja de zwellingen er bij de 1ste paar week tellen ook mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb een bh van triump action bestelt maat 75/E.

Met 10 euro korting deze week bij whekamp..

Ook heb ik eentje van pure lime bestelt, maar ik werdt gebelt en was niet zeker of het volgende week binnen zou zijn.

Zelf sport ik ook dus hopelijk zitten ze lekker als ik weer mag sporten na die 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zowel de Triumph Tri action en de heavy sportbeha van de Hema, beide gepast na de operatie (kreeg deze meteen aan erna) en die van de Hema vond de pc (Frans Straten, kliniek Heyendael) het beste zitten. Deze zit ook het fijnste! En kost maar €16,50. Voor de kosten moet je zo iets niet laten maar toch is het natuurlijk meegenomen . ze zitten fijn en nu een week PO gaat het aandoen prima, alleen eerste dagen had ik echt hulp nodig. Nu doe ik het gewoon heel rustig en voorzichtig zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zowel de Triumph Tri action en de heavy sportbeha van de Hema, beide gepast na de operatie (kreeg deze meteen aan erna) en die van de Hema vond de pc (Frans Straten, kliniek Heyendael) het beste zitten. Deze zit ook het fijnste! En kost maar €16,50. Voor de kosten moet je zo iets niet laten maar toch is het natuurlijk meegenomen . ze zitten fijn en nu een week PO gaat het aandoen prima, alleen eerste dagen had ik echt hulp nodig. Nu doe ik het gewoon heel rustig en voorzichtig zelf.

Ik vind de hema er ook goed uit zien alleen kon ze niet in mijn maten vinden.

Zowel in de winkel en op de site niet.

ik moest een 75 E hebben.

Dan naar hopen dat het past.

sinds ik zoveel andere hier op de forum op verschillende cup maten zie belanden met de zelfde aantal cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat met die maten klopt! Ik moest 75D kopen maar heb 80D gekocht (75D hebben ze niet) en die zit prima. Het is echt zo verschillend per persoon hoe je prothesen valt... Meestal kan de pc dit wel redelijk inschatten. Maar de omtrek van de Hema 80 past bij mij in ieder geval prima. Ik had gewoon de week van te voren verschillende maten gekocht en het kaartje eraan laten zitten, welke dan niet past kan je terug brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat met die maten klopt! Ik moest 75D kopen maar heb 80D gekocht (75D hebben ze niet) en die zit prima. Het is echt zo verschillend per persoon hoe je prothesen valt... Meestal kan de pc dit wel redelijk inschatten. Maar de omtrek van de Hema 80 past bij mij in ieder geval prima. Ik had gewoon de week van te voren verschillende maten gekocht en het kaartje eraan laten zitten, welke dan niet past kan je terug brengen

Ja dat met die maten klopt! Ik moest 75D kopen maar heb 80D gekocht (75D hebben ze niet) en die zit prima. Het is echt zo verschillend per persoon hoe je prothesen valt... Meestal kan de pc dit wel redelijk inschatten. Maar de omtrek van de Hema 80 past bij mij in ieder geval prima. Ik had gewoon de week van te voren verschillende maten gekocht en het kaartje eraan laten zitten, welke dan niet past kan je terug brengen

Ja dat is ook wel handig inderdaad maar de 80 zal me te ruim worden qua omtrek.

Ik neem al de 75 I.v.m zwellingen ik heb een omtrek 70 wat eigelijk bijna niet te vinden in de winkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triump Tri Action vind ik echt het beste. Ik heb een Anna Carefix en een Lipoelastic maar de Triump zit veruit het beste, ter ondersteuning van de borsten. Hij geeft 10x zoveel ondersteuning als de andere.... alhoewel, op een dag dat het erg knelt allemaal, zo´n andere bh wel even welkome verademing kan zijn.

Ik vond de achtersluiting wel fijn. Doe hem net aan als normale bh (rond je middel achterstevoren vastmaken en dan armen er doorheen). Dat ging me veel makkelijker af dan bh´s met voorsluiting want daar moest ik mijn ellebogen veel verder naar achteren doen om erin te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Vandaag chirurg gesproken en moest 85D kopen maar wat voor bh moet ik eigenlijk kopen? Sport BH? :blush:

Ik denk dat ik er eentje bij de hema koop en een triumph die ik hier vaak op het forum voorbij zie komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag chirurg gesproken en moest 85D kopen maar wat voor bh moet ik eigenlijk kopen? Sport BH? :blush:

Ik denk dat ik er eentje bij de hema koop en een triumph die ik hier vaak op het forum voorbij zie komen.

eentje met goeie bandjes dik genoeg die je kan stellen ik zou inderdaad die van de hema doen of triump

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb normaal omtrek 75.. Maar de bh van Hema is omtrek 80. Heb die toch gehaald en ben er erg blij mee.

Alles zet toch enorm op de eerste periode dus de omtrek 80 zat strak zat ;)

Nu weer terug naar omtrek 75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dus ook in dit dilemma.

Ik heb helemaal geen maat gekregen, de assistente zei "ja je moet gewoon kijken of er voldoende ruimte is"

Volgens mij is er wel een manier om het uit te rekenen volgens mij je borstomvang op het volste punt en de projectie van je implantaten erbij tellen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dus ook in dit dilemma.

Ik heb helemaal geen maat gekregen, de assistente zei "ja je moet gewoon kijken of er voldoende ruimte is"

Volgens mij is er wel een manier om het uit te rekenen volgens mij je borstomvang op het volste punt en de projectie van je implantaten erbij tellen ofz

ik zag ooit ergens zo een schema dat 150 cc per cup maat zo telde dus als je 300 cc hebt jij gemiddeld 2 cup maten omhoog gaat. sport-bh heeft meer ruimte dan normale bh's neem ik zo aan.

zo heeft mijn chirurg eigenlijk mijn maat berekent door 150 cc per cup maat te rekenen.

denk dat omtrek ook wel een belangrijke rol speelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

150 cc per cupmaat? Klopte bij mij in ieder geval niet, ik had een A, heb 280cc gekregen en ben uitgekomen na de operatie op een 75D en na 3 weken nog steeds een D. Ik heb de Anita sportbeha gekocht die voor op t begin fijn was en nu draag ik er 1 van de Hema omdat die qua omvang wat losser zat (de Anita begon te drukken op mn hechtingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

150 cc per cupmaat? Klopte bij mij in ieder geval niet, ik had een A, heb 280cc gekregen en ben uitgekomen na de operatie op een 75D en na 3 weken nog steeds een D. Ik heb de Anita sportbeha gekocht die voor op t begin fijn was en nu draag ik er 1 van de Hema omdat die qua omvang wat losser zat (de Anita begon te drukken op mn hechtingen)

dat is best bijzonder een vriendin van mij had 325 cc en net zo een bouw als ik ook een a cup om te beginnen en zit nu echt op een 75 c

kan echt verschillen per persoon maar gemiddeld is het wel 150 cc per cup maat en nep tieten zijn altijd anders dan echte natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook veel de sport bh van h&m aan de extra support. Voegt bij mij goed. 75E heb ik nu en draag maat M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg vertelde mij dat het ook aan je borstvorm ligt. Ik heb nu een D cup maar leeg en krijg 425 of 475. Maar ik zou niet op een g uitkomen omdat de huid opgevuld moest worden. Ik ga waarschijnlijk 2 cupmaten omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.