Sanneke120 Posted May 24, 2015 Posted May 24, 2015 Ik zit me af te vragen hoe dat nu exact na operatie gaat. Je hebt dan verband erom heen. Kun je wel gelijk even zien hoe het resultaat geworden is?Wanneer mag het verband eraf? Mijn vorige pc zijn volgende dag maar ik lees soms ook na 2 weken?Jullie kunnen me dat vast allemaal vertellen:-).xxx
Dee_ss Posted May 24, 2015 Posted May 24, 2015 Je kan beter onder je voorsteltopic een bericht schrijven anders krijg je alleeeemaaal verschillende topics haha. Maar bij Frans krijg je geen verband , je mag je boobs meteen zien en daarna meteen de sportbh aan! X
Sanneke120 Posted May 24, 2015 Author Posted May 24, 2015 Hoe bedoel je Dee_ss? Ik heb mezelf eens voorgesteld maar als ik nu een nieuwe vraag heb moet ik toch een nieuw onderwerp aanmaken? Of snap ik het niet? Haha.... niemand blijft toch mijn voorsteltopig lezen? En ik moet titel van onderwerp toch aanpassen naar wat mijn vraag is?Vertel....... wat doe ik fout?
Dee_ss Posted May 24, 2015 Posted May 24, 2015 Ja je kan gewoon vragen stellen in je bestaande onderwerp en dan titel veranderen. Anders heb je allemaal verschillende onderwerpen ofzo.. Ik ben verder geen expert erin dat is wat ik dacht haha!!
Linapinda Posted May 24, 2015 Posted May 24, 2015 Hoe bedoel je Dee_ss? Ik heb mezelf eens voorgesteld maar als ik nu een nieuwe vraag heb moet ik toch een nieuw onderwerp aanmaken? Of snap ik het niet? Haha.... niemand blijft toch mijn voorsteltopig lezen? En ik moet titel van onderwerp toch aanpassen naar wat mijn vraag is? Vertel....... wat doe ik fout? Je doet niets fout Maar anders heb je zoveel wildgroei aan nieuwe topics. Je kan je voorstel topic gebruiken zodat je alle informatie van jouw boob-reis in 1 keer bij elkaar hebt. En zodra je een datum hebt dan kan een admin de titel voor je veranderen. Zodra je een topic update komt ie op de voorpagina van het borstenforum te staan namelijk. Het ligt eraan waar je je borstvergroting laat doen, maar ik heb namelijk geen verband gekregen maar mocht ook direct een sportbh aan. Je PC vertelt je meestal bij uitleg tijdens een consult wat de bedoeling is hoe zij het doen. X
DXBoobies Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Ik moet mijn verband twee weken houden, maar dit is dag 2 en hij zit nu al ontzettend strak dus ik denk dat ik m na 1 week ga verwijderen (met goedkeuren van mijn PC natuurlijk )
Missfoxy Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Ik ben ook zoals DXBoobies bij Verdonck geopereerd en dan moet je normaal 2 weken een verband rond.. Heb nog niemand gezien dat het effectief zolang kan volhouden Ik heb het na 9 dagen er af gehaald
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.