Ga naar inhoud

6 mei BV gehad en borsten zijn niet mooi :-( decolletee hoog en bol..plaats tepel plat en onderzijde tot plooi slappe borst


Aanbevolen berichten

mischien kun je wat foto's plaatsen.

dan kunnen vrouwen na aanleiding van de foto's reactie en eventueel tips geven.

als je naar galerij gaat zie je ergens foto's uploaden als je daar op druk dan wijst het zich vanzelf.

natuurlijk kun je het beste onherkenbare foto maken ik bedoel waar je gezicht niet op staat.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi Anne depre,

Hoe je jou mislukte borstvergroting omschrijft, is het bij mij ook.... kijk maar even bij mijn foto's. Wel bij de laatste genomen foto's kijken. Mijn borsten waren voor bv helemaal leeg. Pc zou ze goed opvullen, maar is niet gelukt. Waardoor plat bij tepels en een slap hangende onderkant.

Plaats inderdaad even foto, kunnen we even kijken.

Sterkte!

Xx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb zelf nog geen operatie gehad, dus ik spreek nog niet uit ervaring. Maar ik lees hier heel vaak dat je borsten nog heeeeel erg veranderen de eerste weken en maanden. Bij sommige kan je foto's zien van bijv 1 dag p o en 3 maand later. Dan zie je zoveel verschil ! Sommige lijken wel hele andere borsten!

Hopelijk zakt bij jou alles ook nog mooi op zn plek! En als je op controle moet, gewoon eerlijk tegen je arts zeggen hoe je er over denkt.

Ik snap je wel hoor, ik ben zelf ook ongeduldig en snel ongerust.

Sterkte en geduld toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.