Ga naar inhoud

Mentor of Sebbin, wat raden jullie aan?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik heb afgelopen week een consultatie gehad bij Dr Verdonck in de Belgian Breast Clinic.

Momenteel heb ik een A-cup en heb gezegd een C/D te willen, maar wel nog natuurlijk uitzicht.

(Ik ben 1.67m en ben wel wat zwaarder dan de meeste dames hier, nl 75kg).

Na het passen kwamen we op 415cc uit, deze paste goed bij mijn figuur. Ze zouden achter de spier komen.

Ik kan kiezen uit Mentor of Sebbin, en nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen?

Van Sebbin zou het 415cc worden, bij Mentor 400cc omdat deze met 25cc verspringen en 415cc mijn natuurlijke limiet zou zijn. De Mentor protheses zijn ook 500 duurder maar dat is op zich geen probleem.

Graag jullie mening en/of advies. Het zou me erg helpen! De operatie is pas voor begin juli :)

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua merk zou het niet zoveel uit moeten maken, ik zou daarom vooral kijken naar de projectie die je met de twee krijgt. Ik heb hier zelf niet zoveel verstand van, ik stel voor dat je best_boobie een berichtje stuurt, zij kan je vast helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Het ligt eraan wat je wilt.. De mentor zijn wat breder met minder projectie, de Sebbin wat smaller met meer projectie.. De projectie bepaalt het volume naar voren, dus de hoeveelheid borst, zeg maar...

Of je voor mentor of Sebbin kiest, is dus eigenlijk afhankelijk van wat je graag wilt qua projectie, maar ook waar je je beter bij voelt. Voel jij je beter bij Mentor implantaten, dan zal ik de laatste zijn, die je dat afraad. Heb zelf ook Mentor en die zijn heel fijn.

Hoe Sebbin echter is, weet ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen :)

Als je naar de projectie kijkt, zal ik ze eens onder elkaar zetten voor je:

Mentor 400 cc High profile (neem ik aan?) zijn 12,3 cm breed en hebben 5,1 cm projectie

Sebbin 415 cc High profile zijn 11,2 cm breed en hebben een projectie van 6,2 cm

zo zie je dat je met de sebbin (als dit inderdaad de implantaten zijn die verdonck wil gebruiken, maar dat is na te vragen (qua profile) ) een cm meer volume naar voren krijgt. Ze worden dan wel wat smaller, dus het is maar net wat je wilt en waar de voorkeur van verdonck ligt :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel eens :)

Dat het naast andere op dit moment één van de beste is. En veel vrouwen hebben Mentor dus ik ga er vanuit dat er dan dus veel ervaringen zijn. Heb nog niks negatiefs over Mentor gelezen. Sebbin ken ik persoonlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie advies! Ik heb al veel aan dit forum gehad de afgelopen weken.

Aangezien ikzelf niet echt smal gebouwd ben, neig ik eerder naar de mentor protheses. Ik dacht dat Verdonck deze zelf ook liever gebruikt. De 15cc die ik dan 'verlies' zijn misschien te verwaarlozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact wat BB zegt,

kijk naar de verschillende afmetingen van de implantaten, sowieso zijn beiden goed. Heeft Verdonck nog een voorkeur aangegeven met je bouw en de wensen die je met hem hebt besproken?

De 15cc kun je echt verwaarlozen daar ga je niks van weer zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact wat BB zegt,

De 15cc kun je echt verwaarlozen daar ga je niks van weer zien.

Eigenlijk is het juist zo dat ik zei dat het wél uitmaakt hihi :P (sorry, wil niet op elke slak zout leggen :) )

het scheelt een cm in projectie, in volume naar voren!! Dat ga je uiteindelijk wel degelijk merken (als je het met elkaar zou kunnen vergelijken :) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik vond dit ook erg moeilijk. Heb me in eerste instantie georiënteerd op alle merken implantaten in Nederland, en daar kom je Sebbin eigenlijk vrijwel niet tegen. Ik heb ook het idee dat de eisen hier in NL ietsje strenger zijn. Mentor is een van de twee betere merken die ze gebruiken, ook wat nieuwer geloof ik. Vandaar dat deze ook ietsje duurder is denk ik.

Maar goed, de eisen zijn tegenwoordig erg hoog (zowel in Nederland als België) dus ik denk niet echt dat je een foute keuze kunt maken. Ga voor je gevoel.

Ikzelf heb voor Mentor gekozen, ook bij Dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic ^^

Super chirurg, super kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie tips en hulp, ik denk dat ik inderdaad voor Mentor 400cc zal gaan. Het is niet iets wat je elke week laat doen hé (laten we hopen), dus dan geef ik liever wat meer centjes uit aan het betere merk. En qua projectie denk ik dat deze wel voldoende zijn, ik wil het graag natuurlijk houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet beide prothesen nog eens passen om het verschil te zien. Als het meer als een cm projectie scheelt scheelt dat dus ook wel in cupmaat en zicht! Elke soort prothese heeft bij mijn weten zijn eigen pasprothesen. Hoe moet je dan kiezen als je het verschil nog niet gezien hebt?

Ik koos voor mentor, maar ik had genoeg ruimte om te bereiken wat ik wilde. Als jou max die 400cc is zou ik toch wel even kijken wat het verschil wordt.

Succes met je keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.