Ga naar inhoud

Sabrina__37 : 22 mei 2015 : Dr. Schuitema : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gisteren was het dan eindelijk zover en wat was ik nerveus........

om 9 uur melden bij de receptie en werd door een verpleger opgehaald en mocht mee om de operatie voor te bereiden. infuus erin en aan de monitor. om 945 uur kwam pc schuitema om af te tekenen en ja hoor klokslag 10 lag ik op de ok..... aftellen ben ik niet eens aan toe gekomen toen ze dat zei was ik al weg hahahhaa. 11 uur werd ik onderweg naar de verkoever ruimte al wakker, meteen manlief gebeld en ik had een honger niet normaal. Dus er werd brood en koffie voor me gehaald, heerlijk ik had zo een trek dat er 3 bruine boterhammen, 2 bakken koffie en een capri sonne inging...... de verpleegsters stonden ervan te kijken.

Een vrouwtje die voor mijn was geopereerd mocht ook naar huis, alles ging goed maar die klapte dubbel bij de uitgang van de verkoever kamer en werd met spoed weer opgenomen en aan het infuus gelegd, ik dacht wooowwwwww maar bleek dat die mevrouw gen borst operatie had gehad maar een verwijdering van een mega bult ergens.......maar ik schrok toch wel even.

om 1145 maar even naar het toilet en toen mocht ik me gaan aankleden. ik voelde me fantastisch. om 1230 zat ik in de auto en om 13 uur was ik thuis. heerlijk gewoon. elke 6 uur een diclofinac en 2x paracetamol.

om 19 uur ging het lampje even uit voor 30 minuten toen lekker wat gegeten. om 2230 uur in de badkamer even de steun bh open gedaan en die mooie tekeningen met een washandje eraf gewassen...... wat zijn ze mooi.

450 cc in beide en voor de spier geplaatst nu weer mijn oude maat van voor de zwangerschappen, ik gok een 80 EE!!

om 23 uur slapen en toen om 330 uur wakker want tja de hele tijd op je rug is niet echt prettig, medicijnen ingenomen en om 430 uur terug naar bed en om 8 uur eruit. lekker een bak koffie en 2 paracetamol.

van liggen naar zitten is even een vervelend gevoel, maar kan niet zeggen dat ik echt pijn heb............ als dit het is ben ik de gelukkigste vrouw die er is... :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.