Ga naar inhoud

Borstband of sportbh?


MsJules

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

19 mei, eindelijk was het zo ver: mijn nieuwe boobies!!

305cc, ronde prothesen, achter de spier geplaatst. 😅😄 momenteel wat het gevoel alsof er een bus op mijn borstkas geparkeerd staat, maar al bij al valt het reuze mee.

Nu mijn vraagje: vlak na mijn operatie plaatste mijn pc mij een soort spannende sportbh. Nu lees ik hier regelmatig dat er velen onder jullie eerst een borstband moesten dragen...

Geeft dit veel verschil? Vooral: geeft het veel verschil qua tijd die je boobies nodig hebben om wat in te dalen? De mijne zitten nu nog lekker hoog 😂😜 en een beetje puntig ( kijk gerust maar eens naar mijn fotos).

Moet wel zeggen, mijn sportbh zit echt comfortabel, voel enorm het verschil wel als ik hem,2 min uit doe om eens een ijszakje te plaatsen. Heb het gevoel dat de sportbh mijn boobies wat naar elkaar duwt.

Wat zijn jullie ervaringen en meningen?

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per pc is het weer anders.

De eerste 10 dagen hoefde ik geen borstband te dragen, alleen de sport bh.

Sinds drie weken draag ik nu de borstband erbij. Moet zeggen dat m'n borsten binnen 2 dagen zichtbaar flink ingedaald waren. daarna ging dat een stuk langzamer.

De band zorgt ervoor dat ze mooi op hun plek komen.

Wat de reden is waarom niet iedere pc hetzelfde daarin kiest weet ik niet. Zal misschien ook te maken kunnen hebben met het type prothese.

Het is even vervelend die band, maar na een tijdje wen je eraan. Ik moet hem ongeveer nog 2 weken om. Dus voorlopig ook nog even de sport bh.

gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp.er mij ook niet zo goed aan waarom bij de ene pc wel en de andere niet, maar goed, binnen maand moet ik op controle, zal dan wel zien. Bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.