Ga naar inhoud

Beeps : 21 mei 2015 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hi meiden,

ik ben me aan het verdiepen op internet en op dit forum, nu ik binnenkort aan de beurt ben!! maar ik ben onwijs geschrokken van de negatieve dingen die ik lees over dr. Damen van de Wellness Kliniek.

Hij is inderdaad niet erg aardig, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.. ik hoop alleen dat hij wel kundig is.

kan iemand mijn angst wegnemen met positieve ervaringen? Mijn datum staat vast, de boobies zijn betaald, er is geen weg meer terug dus ik zal met hem door moeten ..

Bedankt al vast voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beeps,

Belangrijkste is dat je naar een PC gaat waar je je goed bij voelt!
Ikzelf ben bij dokter Verdonck geweest in de Wellnesskliniek.
Ik en vele dames hier op het forum zijn zeer tevreden over hem.

Zie je het niet meer zitten bij dokter Damen is het volgens mij in de Wellnesskliniek mogelijk om te switchen van PC.
Zolang zij hun geld maar binnen hebben... Misschien eens informeren naar een consult met een andere PC binnen de Wellnesskliniek?

Zelf ken ik dokter Damen niet, maar ben inderdaad ook de verhalen tegen gekomen waar jij het over hebt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij kun je gewoon afzeggen, tot een week voor de operatie nog!

ik ben eerst op een consult bij dr damen geweest en had er geen prettig gevoel bij, toen ik dus ook meer negatiefs helaas las dan positiefs besloot ik om op meerdere consulten te gaan. Ben toen bij dr verdonck ook in de wk geweest en was toen eigenlijk helemaal verkocht en heb ik meteen een afspraak gemaakt voor de operatie.

Ben je wel goed ingelicht door dr Damen? Ik had namelijk na het consult een waslijst aan vragen die gewoon niet aan het bod waren gekomen, en als je daar zit vergeet je zulke dingen ook wel. Daarom had ik het met mijn 2e consult opgeschreven allemaal maar achteraf werden al die vragen bij dr Verdonck wel allemaal beantwoord, nog voor dat ik ze kon vragen!

Als jij je er niet zeker bij voelt zou ik gewoon even met de wk bellen, het is onzin als je je zo erover voelt dat je dan maar je gewoon 'moet' laten opereren door hem!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij blijft hier vooral 1 verhaal nazinderen van hem, namelijk over een complicatie die ze kreeg vlak na de bv, en ze werd constant van het kastje naar de muur gestuurd, waardoor ik de indruk kreeg dat damen niet goed is wat betreft nazorg of dat je erna ook niet teveel moet zeuren want dat hij dit vlug afwimpeld, persoonlijk zou ik mij door zo een pc niet laten opereren, want hij is dan mss wel goed in zijn vak maar nazorg is voor mij even belangrijk dan alleen maar mooie borsten maken.

Chirurgen genoeg die ook goed zijn in hun vak en die de nazorg ook ernstig nemen

Wat mij betreft zou ik mij informeren bij verdonck, daar heb ik al heel veel positief van gehoord ook qua nazorg.

Denk goed na, en ga op je gevoel af.

Het is niet meer dan normaal dat een pc wel vriendelijk hoeft te zijn, hij gaat tenslotte in jouw lichaam snijden, hij is verantwoordelijk, hij ontvangt ook een flinke som van jou, een beetje symphatie en medeleven is dan niet veel gevraags lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat een pc toch ook wel aardig hoort te zijn voor zijn patient anders voel jij je toch ook niet prettig? en dan denk ik dat je ook mocht er wat zijn het ook niet zal vragen omdat je dan weer bang bent voor een of ander bot antwoord ofzo.

Ik had dat eerst ook hoor bij mijn pc beetje gehaast en nors over maar ik heb hem later gesproken nog een keer omdat ik nog met veel vragen zat en op dat moment het me allemaal toch overviel en toen kwam die dus heel vriendelijk over en ongehaast en heb er een veel beter beeld van/over de pc en ben nu wel blij.

Ik zou gewoon de kliniek bellen dat je toch nog onzeker bent en ook alsnog een consult wilt met een andere arts voor jou gevoel of als je nog vragen heb nog een keer een gesprek aanknopen met dr damen zelf wie weet had hij gewoon een slechte dag . ( heb niet gekeken zelf naar de andere ervaringen van jou pc )

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg.. geen positieve reacties gekomen helaas..

mijn gevoel bij hem is gewoon ok, maar dat verhaal over die nazorg vind ik wel heel erg zeg.. zo maar even een nachtje over slapen, bah ik voel me nu wel rot zeg..

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen mij te adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan jou nu maar 1 goede raad geven en ik zou morgen na het nachtje slapen, de telefoon nemen en nr de wk bellen en vragen of je bij verdonck op consult mag ivm twijfels en een andere visie te willen horen..

Ik ben bij geen van beide geweest op consult ofzo , maar gedurende het laatste halfjaar volg ik hier elke dag de recente verslagen, en verdonck is toch een veel geruststellender vooruitzicht dan damen, verdergaand op de verhalen en resultaten.

Voor evenveel geld loopt alles prima bij damen, maar ik lees niet graag iets negatief over een pc die mij zou opereren.

Je geeft zelf al aan dat je nu bang bent dus je hebt zelf ook al dingen gelezen, is dit dan vr je eigen gemoedrust al geen alarmbelletje?

Het zekere voor het onzekere nemen zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi meiden,

ik heb ze hoor! Gister geopereerd door dr. Damen, ondanks alle negatieve berichten ben ik toch heel blij met hem. Hele lieve vent, maar vooral de anesthesist was een schat, hij aaide over mijn wangen omdat ik lag te shaken (kou en spanning), zo lief..

Ik vond alles erg meevallen, na de operatie zat ik binnen een half uur in de auto naar huis, Den Haag in NL dus een dikke 2 uur, maar ging prima. Nu ook weinig pijn, maar wel 2 dingen waar ik me zorgen over maak, ik hoop dat jullie met jullie ervaring mij gerust kunnen stellen.

1) de tape is zeg maar van 1 kant naar de andere kant getapet, waardoor mijn ene borst wat meer naar de binnenkant wordt geduwd (de richting waar de tape heen gaat) en de andere borst wat meer naar buiten (ook de richting waar de tape heen gaat) en dus een kleine ronding aan de buitenkant geeft terwijl de andere borst dat niet heeft. Kan dit kwaad, nemen ze dan deze vorm aan of is dit wel logisch?

2) de tape plakt natuurlijk, als deze over een aantal dagen wordt verwijderd, trekt dat dan je wond niet open?

Alvast bedankt voor jullie reacties! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh het eerste heb ik geen idee van. Voor je 2e vraagje, nee er kleven nog plakkers op de wondjes zelf ook dus als je dat er afhaald komen er gewoon 2 kleine witte plakkers onder je borsten tevoorschijn :)

Nog veel succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm anders moet je hem even bellen want de tape hoort je boobs niet naar 1 kant te laten gaan.. misschien dat iemand het opnieuw kan tapen bij jullie in de buurt..

en nee het wondje gaat niet open want daar zit een extra soort gaasje overeen en is apart afgeplakt.. ik heb het thuis afgedaan en dat ging prima, na een tijdje laat het ook los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.