Ga naar inhoud

essiebleueyes : 11 juni 2015 : Dr. Verduyn : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

goedemiddag,

zit al een tijdje mee te lezen op dit forum , dus het word eens tijd om me aan te melden als lid envoor te stellen.

ben 38 jaar, heb een heerlijke dochter van bijna 10 jaar.

loop al een tijdje met het idee....goh zou bij mijn 1,87 cm lengtre best wel wat meer borsten willen hebben.

toch een week of 3 geleden de stap genomen en een afspraak gemaakt bij de bergman kliniek, dr verduyn

aangezien ik zelf een medische achtergerond heb (doktersassistente) waren voor mij veel vragen al beantwoord wat betreft de operatie, complicaties en wat de verwachtingen zullen zijn. ik heb duidelijk aangegeven dat ik na de operatie echt wel een flinke boezem wilde dus heeft hij gekozen voor de maximale aantal cc wat mogelijk is bij mijn lichaam.

ik heb er een goed gevoel over en totaal geen twijffels over de cc.

het enige waar ik wat stress over had was dat ik ook suikerziekte heb dus moet goed strak ingesteld zijn voor de operatie.hoge suikers vertragen de hersteltijd dus dat blijf ik wel spannend vinden.

ik ben toch wel de dagen aan het aftellen nu hoor.......OK datum 11-6-2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 20 juli voor een vergroting. Ik heb ook diabetes type 1 en was geen probleem. Alleen moest ik gezien worden door hun internist en heb voor de zekerheid toestemming gevraagt aan mijn behandelend internist.

Je moet nuchter onder het mes, en dan is ons voordeel dat we als eerste geholpen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi HI.

hou er vast rekening mee dat 560cc je waarschijnlijk wel meer brengt dan een Ecup :)

voorbeeldje : ik had een lege b/c , nu opgevuld met 500cc en vandaag 6 weken po heb ik een bh gekocht maat H!

Ik zou in princiepe ook ok E uitkomen :)

Maar als je het maximale wilt ..... dan maakt de maat toch niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi HI.

hou er vast rekening mee dat 560cc je waarschijnlijk wel meer brengt dan een Ecup :)

voorbeeldje : ik had een lege b/c , nu opgevuld met 500cc en vandaag 6 weken po heb ik een bh gekocht maat H!

Ik zou in princiepe ook ok E uitkomen :)

Maar als je het maximale wilt ..... dan maakt de maat toch niet uit.

Wat heb jij voor implantaten? Ik heb een lege D nu en krijg 425 anatomisch. En ik wil een volle Ecup. Maar een kleine F zou ik niet verkeerd vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rond implantaten eurosilliconen 85% gevuld ;)

Dus valt waarschijnlijk wel anders.

Ze zeggen 150cc is ongeveer 1cup.... Geen idee of dat voor alle geld.

Het verschil tussen passen en werkelijkheid scheelt bij wel .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.