Ga naar inhoud

Van AA70 naar 250/275/300cc ?


eyerizz

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ik ben gister op consult geweest en koos voor mentor gel en dual plane.

Ik kan alleen niet kiezen tussen de aantal CC's.

Ik wil van mijn AA70, naar een (volle) B, wat raden jullie aan?

Hoi,

Ik kom van een AA à A70 en heb 255cc gekregen. Volgens m'n pc zou dit op een volle B à kleine C moeten uitkomen... Nu helaas nog te vroeg om te oordelen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!ik had ook 70aa en ben vrijdag geopereerd, 280/300cc achter spier. Krijg je high profile? Ik hoop op een 70c. Anders moet je even bij m'n foto's kijken. Ik denk dat je met 250 wel op een B uitkomt. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met 300cc een 70D. Het ziet er alleen niet zo groot uit hoor :). Wil je een cupmaat B of voor het zicht een B? Daar zit met nepboobies namelijk nog wel een verschil in. Als je wil mag je m'n foto's wel even bekijken. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Sarapaloka

Wat is het geworden? Ik zou met 240cc achter spier op een 75c bekomen... (Had Ook een A) Ik ben maar 8 dagen op maar het ziet er zeker een c uit! Nu nog afwachten voor de eindresultaat.. Het hangt af van de type prothese denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 70AA en met passen kwam ik uit op 375cc en zou dan op een volle C uitkomen. En daar hadden ze me uitgelegd dat 150cc ongeveer 1 cup maat is. Maar geen idee of dat in het echt ook zo is. Als dat zo is dan zou ik als ik jou was dus 300 doen om van AA naar B te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 70 à/aa, kreeg 275 rond dual plane en zou uitkomen op een C. Nou niet dus, ik heb nu 5 weken po 70E! En dat is zo bij Marie Jo, Mey en Sapph, gemeten en aangepast in n dure zaak, dus geen verzinsel.

Wow, wat groot! Maar hoe zag het er dan uit bij het passen? Ziet het er dan ook uit als een E? Marie Jo, Mey en Sapph zijn andere meiden op het forum? Ben je er wel blij mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Marie Jo etc zijn lingeriemerken. Ik heb niet gepast, ze hebben bij mij een 3D model op de iPad gemaakt. Dat komt best aardig overeen, alleen is het in werkelijkheid groter uitgevallen. Bedenk wel dat 70 E niet t zelfde is al een E bij 80 omtrek he. Dat zou dan 80C zijn bijvoorbeeld. Ik ben er waanzinnig blij mee zelfs. Ik had al m'n foto's verwijderd maar zal er weer iets opzetten ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal,

Ik ben net nieuw op het forum. Ik heb 14 juli mijn BV gepland staan en twijfel tussen het aantal CC's. Zit nu tussen 70 AA en 70 A in en wil graag op een volle B, kleine C uitkomen. Mijn pc heeft me aangeraden om te kiezen tussen 240 of 300, ronde prothese. Arts zou zelf 300 plaatsen, maar vriendinnen die ook een bv hebben gedaan raden 240 aan. Ik sport veel, ben maar 1.68 en weeg rond de 58 kilo (ligt eraan hoe fanatiek ik sport). Ik wil zeker niet ineens een enorme voorgevel hebben, maar doe de bv natuurlijk niet voor niks (bang om spijt te krijgen dat ik toch niet groter heb genomen).

Iemand nog tips of foto's die ik mag bekijken?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben eind januari geopereerd en ben van een 75AA met 270cc anatomisch dual plane naar een 75E gegaan. Het lijkt meer op een C cup. Ik ben ook 168cm en ongeveer 60 kilo. Ik had een C cup in gedachten maar nu had ik ze zeker niet kleiner willen hebben, eerder nog groter. Maar ik ben er heel blij mee en laat t ook hierbij. Denk heel vaak dit had ik veeeel eerder moeten doen. (Na 15 jaar dubben)

Succes meiden met het kiezen van de juiste aantal CC's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zou als ik jou was voor het grootste gaan dat je kan kiezen en als dat past tijdens de operatie.
Bij mij is ook 300cc geplaatst, ook mentor achter de spier. Dat was het maximale dat er bij mij in pastte.

Ik kwam van 75A en wilde een grote C kleine D. Ben 1.67cm en weeg 60kg.

Ben nu bijna 2 maanden po en het is (helaas) een B geworden, daar baal ik wel een beetje van.

Vind ze wel mooi qua vorm maar nog steeds aan de kleine kant..

Zo zie je hier in de verschillende reacties dat het bij iedereen anders uitpakt.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 2/6/2015 om 10:51 zei sjaar27:

Hoi!ik had ook 70aa en ben vrijdag geopereerd, 280/300cc achter spier. Krijg je high profile? Ik hoop op een 70c. Anders moet je even bij m'n foto's kijken. Ik denk dat je met 250 wel op een B uitkomt. Succes met je keuze!

Hi @sjaar27 mag ik vragennof je het gewenst resultaat hebt met 300cc?? En welke cup je nu hebt? Ik zou ook 300 krikgen ma twijfel of ik niet naar 255 zou gaan

wil gewoon heel natuurlijk blijven...

dankje vr je antwoord! Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/6/2015 om 10:51 zei sjaar27:

Hoi!ik had ook 70aa en ben vrijdag geopereerd, 280/300cc achter spier. Krijg je high profile? Ik hoop op een 70c. Anders moet je even bij m'n foto's kijken. Ik denk dat je met 250 wel op een B uitkomt. Succes met je keuze!

 

Op 21/6/2015 om 19:39 zei Wantnewboobies:

Ik had 75AA en 300cc achter de spier kom ik op een 75C

Hi @Wantnewboobies mag ik vragen nr een fotoke after??:) zou over enkele weekjes ook 300cc anatom krijgen ma twijfel:/ miss dat ik beter een 244 neem op natuurlijker te laten lijken..?? :( zoveeeel twijfels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx tot wanneer heb jij de tijd om je keuze definitief vast te zetten? 

Ik moet 2 weken voor de operatie laten weten wat het wordt. Dan gaan ze

de protheses bestellen. Dat is dus over 2 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Seen87:

@Linaxxx tot wanneer heb jij de tijd om je keuze definitief vast te zetten? 

Ik moet 2 weken voor de operatie laten weten wat het wordt. Dan gaan ze

de protheses bestellen. Dat is dus over 2 dagen

@Seen87 ik heb morgen ng eens een afsprk... zoveeeel twijfels:/:(

mijn pc kon zelfs tot 3dgn voor de operatie ng bestellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/4/2018 om 09:07 zei Linaxxx:

@Seen87 ik heb morgen ng eens een afsprk... zoveeeel twijfels:/:(

mijn pc kon zelfs tot 3dgn voor de operatie ng bestellen....

Hi @Seen87 gistrn ng eens gewst

kdenk da ik een 255 ga nemen

de andere ga mij te groot uitkomen

ik draag ook vaak van die aanpassende tops enzo da gaa teveel opvallen anders...(zij aanzicht van een 295/300cc is 7,5cm... gistrn gemeten ff:):) )

volg week woensdg heb ik allerlaatste consult en dan knoop doorhakken

mij pc zegt dan ng op tijd te knn nestellen dus ben blij dak ng wa bedenktijd heb

als ik zo opzoek voor en na van 255cc anatm lijken die best ook wel ok 

wat ga jij doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx ik heb gekozen voor 295cc. Gisteren heb ik het doorgegeven en betaald

dus ik kan niet meer terug. Ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat ik niet

meer kan kiezen dat betekent dat ik er ook niet meer over na hoef te denken. 

Als het achteraf te weinig is dan is het natuurlijk ook zonde. Ik draag ook vaak

strakke shirts maar ik denk dat ik het tegen die tijd wel verteld heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.