Ga naar inhoud

Zita5 : 18 juni 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi Zita. Welkom!

Dan heb jij een goede tip gehad van die kennis :38: hier op het forum is heel veel te vinden over eigenlijk alles wel zo'n beetje. Dus je kan je geluk op hier haha :P

Ik heb heel veel gehad aan het forum. Heb hier veel informatie vandaan gehaald en daarmee een beslissing genomen bij welke chirurg ik wilde.

Het forum is ook wel beetje verslavend :D

Veel plezier met jou boobie reis de komende tijd! :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ook maar een klein verslagje over mijn bv

18 Juni de grote dag voor mij ,zo iets van een droom komt uit.

rond 08;15 uur van huis vertrokken ,uiterlijk 09:30 uur melden bij de kliniek ,het is maar 43 km maar die tijd had ik toch nodig spits uur.

aankomst 09:20 dus op tijd ,er is veel parkeerplek bij de kliniek het ligt tegen het winkel centrum aan.(TIP niet op het platforum parkeren van het winkel centrum dat is te ver lopen na

de operatie) dan moet diegene met wie je bent eerst de auto ophalen daarna mag je pas weg. Links van de kliniek is een hele rij gratis parkeren ,recht voor de kliniek betaald parkeren.

zelf stond ik 3x gratis , bij consult, operatie ,controle, dus plek zat.

bij binnenkomst gemeld bij de balie ,daar kreeg ik nog wat vragen of er nog iets veranderd is in mijn gezondheid en of ik niet alleen gekomen ben.

daarna polsbandje om en plaats nemen in de wacht ruimte tot dat ik opgehaald wordt dat was om 10:15 uur met de vraag of ik nog geplast heb tijdens het wachten ,jawel hoor.

daarna met de verpleegkundige naar boven waar ik een bed kreeg toegewezen ,uitkleden maar en dat operatie geval aan ,wat een onding haha, muts op al het haar er goed onder doen,

infuus werd aangelegd een mega spuit met antibiotica werd daar opgezet en leeg gespoten je voelt dat goedje zo door je aders gaan.

gordijntjes weer open en wachten tot ik gehaald werd om geopereerd te worden , tegenover mij lag een Lady wakker te worden die ik ken van het forum hier.

eenmaal waker een smile mijn kant op van hey je bent er ,heb je een stoel daar ,uh nee maar je kan op bed komen zitten, nog ff zitten kletsen met haar

tot dat het tijd was dat zij naar huis kon gaan.

na enkele minuten toen zij weg was begon het voorstel rondje, de anesthesiste kwam langs ook om mij gerust te stellen ze had uiteraard vernomen dat ik baal van narcose , ontzettend lief mens,

assistent anesthesist kwam ook langs voor een praatje fijne kerel en heeft humor dat mag ik wel, daarna was de beurt aan Vito Koeijers om alles af te tekenen , en zegt die doodleuk vandaag vind je mij lief maar morgen haat je mij ,tja ik weet je te vinden was mijn antwoordt en moesten er beide om lachen , ik ga er wat moois van maken zei hij nog komt goed.

de verpleegkundige kwam nog kletsen en toen was het zover mijn bv operatie.

kom Zita we gaan naar de OK het is zo ver ,pffff oke dan , plaats nemen op het OK geval in de spot lights , van de assistent anesthesist moest ik mijn armen spreiden , uhh wordt ik gekruisigd ?

ja zegt die ook nog ,maar het komt goed lekker ontspannen dan gaat de rest van zelf ,de anesthesiste had mijn hand vast en zei zo Zita nu lekker gaan slapen , nou dat ging nog ff niet gebeuren

en Koeijers stond op gepaste afstand het geheel gade te slaan, kapje op mijn mond en de anesthesiste zei diep adem halen Zita en gaf een teken aan de assistent anesthesist ,en ik zag een wit en een transparant goedje langzaam leeg vloeien dat zat in soort van 2 spuiten en die zuurstof ik weet het niet hoor ,misschien was het wel pink dust haha, ik keek nog naar de anesthesiste en zei volgens mij ga ik er nu tussen uit tot straks zei ik nog en weg was ik.

om 11:30 uur lag ik weer op de verkoeverkamer werd mij verteld en zo tegen 11:50 werd ik wakker door de verpleegkundige die zei Zita wordt is wakker ,uh ben ik al aan de beurt ? nee je bent al klaar uhh oke en voelde aan mijn borstkas ,wow 2 borsten die daar nooit hebben gezeten wauw ,emo momentje voor mij ,daarna thee met honing en 2 beschuiten met jam en dat ging er wel in .

de verpleegkundige hielp mij met mijn sport bh aan te te doen en verder mocht ik mijzelf aan kleden en dacht gewoon lekker naar huis te gaan job done , nou niet dus eerst nog ff het protocol door om het zo maar te noemen , en alles kwam weer langs van verpleeg kundige tot pc en de anesthesiste is wel 3x komen kletsen wat een schat , ik ging plassen en daarna mocht ik gaan om 13 uur stond ik weer buiten.

samen met vriendin in het winkel centrum wat boodschapjes doen en lunchen.

thuis aangekomen geen rust in mijn lijf ,emo enz en wilde er uit ,terrasje gepakt met wit wijntje , en in de avond nog even lekker uit eten,daarna lekker slapen.

de ochtend dat ik wakker werd dacht ik inderdaad Koeijers ik haat je haha.

de pijn deed zijn intrede.

Cheers

Zita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe Zita5,

Leuk verslag!

Ik had overigens wel op het platform geparkeerd. is maar 2 minuutjes lopen want aan de zijkant zit een trap dus was prima te doen :).

Heel veel succes met je herstel :)

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.