Ga naar inhoud

LauraL : 21 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hiep hoi ik heb nieuwe borsten!!

Vanmorgen was het zo ver. Ik had een 75AA cup en wil graag naar volle C. Ben vrij slank van mezelf (56 kg) en best lang (173), en wil wel dat het er nog enigszins natuurlijk uitziet.

Met 325 cc Mentor hoigh profile cohesive II moest dat zeker lukken volgens Dr. Verdonck. Vlak voor de narcose gaf hij wel aan dat dit echt de max was en of ik toch niet de 300 cc wilde.. Maar ik was vastbesloten!

Ik ben trouwens geopereerd bij de Belgian Breast Clinic. Super vriendelijk personeel, ze stelden me goed op mijn gemak en waren erg lief voor me. Zeker een aanrader!

Ik was vrij snel weg toen ik de narcose ingespoten kreeg en heb heerlijk gedroomd. Toen ik een klein uur later wakker werd, waren ze er.. mijn nieuwe boobs! :D Heel gek om zo naar beneden te kijken. Helaas was ik nog een beetje wazig en werd ik daarna meteen ingetaped, waardoor ik het pas over 2 weken echt goed kan zien :( Dan mag het verband en de borstband eraf.. Ik weet niet of ik wel zo lang kan wachten hoor!! Maar het ziet er met verband in ieder geval mooi uit. Zie foto in mijn gallerij!

Het voelde wel erg strak allemaal. Soort van supererge spierpijn (en ik ben wel wat gewend want ik sport 5 x per week haha), was echt niet te houden in het begin. In de verkoeverkamer dacht ik nog 'hoe moet ik in godsnaam dit bed uit komen?'. Eenmaal thuis sterke pijnstiller genomen, en dat werkt gelukkig erg goed. Voel me stukken beter!! En gelukkig ook niet misselijk ofzo geweest tot nu toe van de narcose. Had ook erge dorst en zelfs meteen wat gegeten toen ik thuis was.

En nu even doorbijten en daarna genieteeeeeeen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb binnenkort ook een afspraak bij hem ben benieuwd ik heb ook een aa cup en wil naar een c cup gaan

Dr. Verdonck is zeker aan te raden! Heb je de afspraak voor het consult of de operatie staan?

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw zeg maar je hoefde geen nieuw topic te maken hoor :D

Ik ben ongeveer zelfde bouw als jij

Ik ben 55kg en 1m74

Ik heb 320 cc sebbin high profiel ( projectie van 5,7)

En ik ben nu 7 weken po ,

Heb eigenlijk na een week echt niets meer pijngehad geen spierpijn niets

Ik had een 70 a of b weet het al niet meer hahaha :D

En nu zit ik op een 70 E van cup

Maar ze zien er niet nep uit :D

Na die 5 dagen mocht het verband af blijven ,

Maar probeer zolang mogelijk echt waar !

Ik heb hier foto's gezien van zwellende borsten en ik of wij hebben geluk denk ik met dat verband aangezien dat niet echt kan rekken :D

En ook zo ben je zeker dat ze op hun plaats zitten

Na 6 weken mocht de band er af ,

Ik mocht na 4 weken af en toe in de dag als ik niets deed die band afdoen

Maar dat hangt van persoon tot persoon af natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

wauw zeg! ik heb even in je galerij gespiekt en die zien er echt super uit!

Ik ga in juli een consult vastleggen bij dr verdonck (operatie graag pas in oktober, aangezien ik een maand ouderschapsverlof ga aanvragen omdat ik een zwaar beroep heb en dan dien ik dat 3maand op voorhand te regelen :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even stiekem bij je foto's gespiekt. Je bent wel heel blauw, maar jee wat zijn ze mooi! En wat een leuke sport bh heb jij! Is het blauwe al helemaal weg getrokken?

Hoe gaat het nu met je?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even stiekem bij je foto's gespiekt. Je bent wel heel blauw, maar jee wat zijn ze mooi! En wat een leuke sport bh heb jij! Is het blauwe al helemaal weg getrokken?

Hoe gaat het nu met je?

Liefs

Ja het blauwe is nu goed aan het wegtrekken gelukkig! En ze staan ook al een stuk minder onder spanning, je merkt echt iedere dag al verschil.

Die sportbh heb ik gekregen, maar ik geloof dat ie van de primark komt!

Ik zal straks nog een paar nieuwe foto's uploaden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie daar vandaan komt ga ik ook is even kijken in de stad haha.

Ja ben benieuwd naar je vervolg foto's!

Wel leuk dat je nu verschil begint te merken! Qua pijn is dat goed te doen?

Ik moet nog, 13 juli is het zo ver. Ben ook zo benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh 13 juli is ook al zo!

Qua pijn vond ik het reuze meevallen. De eerste dag was een hel, maar nog best te doen met de pijnstillers. Heb er een week eigenlijk vooral ongemak van gehad, niet echt pijn te noemen. En dan merk je snel dat het iedere dag beter gaat gelukkig :)

Heb de nieuwe foto's net gemaakt en gepost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 weken po en er is ondertussen veel veranderd hoor!

Heb nu al veel meer het gevoel dat ze van mij zijn en niet meer zo opgeplakt, zijn al goed gezakt en lijken me vrijwel op zen plek te zitten nu, ook de zwelling neemt goed af. In het begin was er duidelijk een afdruk van mn bh te zien door de zwelling (ookal wist ik niet dat die er nog was, bleek dus wel) maar dat zie ik ook beteren :)

Ze zijn al veel zachter als je voelt met bh, zonder zijn ze nog wel wat hard. Dat zal nu de komende weken nog moeten beteren zeker.

Zo blijf je maar verschilletjes opmerken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.