Ga naar inhoud

Rica : 19 mei 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

19 mei 2015 heb ik eindelijk mijn borstvergroting gekregen.

Vanochtend werd ik na het slapen wakker op mijn zij en raakte ik een beetje in paniek. Mag ik wel op mijn zij slapen of alleen plat op mijn rug? Het terugrollen naar mijn rug deed wel erg veel pijn namelijk.

Ik zit wel strak in het verband en heb een borstband.

Graag hoor ik jullie reacties hier voordat ik volledig gestresst om niets mijn chirurg ga bellen =P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rica,

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ikzelf mocht pas na 2 weken op mijn zij liggen, al stond in de papieren iets heel anders. Maar denk dat dat per pc verschillend is.

Ik las gisteren bij iemand dat die na 10 dagen al op de buik mocht liggen, ik mag dat pas na 6 weken. Moet zeggen ben vrijdag 6 weken maar ben al twee keer op mijn buik wakker geworden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

19 mei 2015 heb ik eindelijk mijn borstvergroting gekregen.

Vanochtend werd ik na het slapen wakker op mijn zij en raakte ik een beetje in paniek. Mag ik wel op mijn zij slapen of alleen plat op mijn rug? Het terugrollen naar mijn rug deed wel erg veel pijn namelijk.

Ik zit wel strak in het verband en heb een borstband.

Graag hoor ik jullie reacties hier voordat ik volledig gestresst om niets mijn chirurg ga bellen =P

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ik weet niet precies wat de voorschriften zijn van verdonck, maar volgens mij heeft de welnesskliniek wel de nazorgregels ergens op hun website staan.

Anders zou je missstars ff een berichtje kunnen sturen, die is vaak online en is ook door verdonck geopereerd.

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 mei 2015 was het eindelijk zover. Al jaren zat het in m'n hoofd, maar nu ging het eindelijk gebeuren, de knoop is doorgehakt. New boobs!

De dagen voor de ingreep begon ik langzaam steeds zenuwachtiger te worden. Wat nou als het eindresultaat toch niet naar m'n zin zou zijn? Misschien vond ik ze dan ineens wel veel te groot of nog steeds te klein of, simpelweg, gewoon niet mooi. Eenmaal in België aangekomen was er vrijwel niets meer van de zenuwen over. Zeker niet na de laatste aanmetingen en gesprekken, de dag voor de operatie.

Dinsdag 19 mei moest ik mij om 10.00 uur in het ziekenhuis melden. Op dat moment was het zwaarste deel dat ik al ruim 12 uur niets meer gegeten had en het leek alsof het geschraap van mijn keel en het gerommel van mijn maag elk geluid overstemde. Tenminste, zo voelde het voor mij. Geloof me, niet kunnen ontbijten is niet bepaald goed voor mijn humeur.

Eenmaal op mijn kamer hebben Jos en ik uitgebreid gelachen om het o zo sexy operatieschort met bijpassend haarnetje. Damn, I looked sexy! De onesize badstoffen slippers maakten het helemaal af. De kamer zelf was anders dan ik verwacht had. ik had verwacht dat ik met meerdere mensen op een kamer zou liggen, maar in plaats daarvan had ik een kamer voor mezelf, inclusief tv en relaxstoel voor Jos (arme hij :P). Lang leve de privé kliniek.

Even later werd ik opgehaald om naar de voorbereidingskamer te gaan. Overal apparaten waarvan ik geen idee had waar ze voor dienden, maar de kamer werd vooral gedomineerd door een bed. Een bed met aan de zijkanten van die uitsteeksel voor je armen waar banden aan bungelden om je armen mee vast te zetten. Je weet wel, zo'n typisch ding uit de gemiddelde horror-martel-ledematenafhakkende-film. Gelukkig had ik een superlieve chirurg die me binnen een paar seconde weer helemaal op m'n gemak stelde.

Inmiddels lag ik op de tafel en ging alles heel snel. Bloeddrukmeter om, liters jodium, infuus erin, hartslagmeter aan mijn vinger (die ging trouwens flink tekeer, misschien toch iets zenuwachtiger dan ik wilde toegeven...). De anesthesist spoot een inmense hoeveelheid vloeistof in mijn infuus en begon vervolgens vragen te stellen. Ik kon nog net zeggen dat ik in Woe-woe-oerden woon, maar op de vraag waar ik werk kon ik al geen antwoord meer geven.

Voor mijn gevoel werd ik nog geen vijf minuten later al weer wakker. De verpleegsters hadden me al in prachtig mooi knalblauw verband gewikkeld met een behoorlijk strakke band boven mijn borst om de boel op zijn plek te houden. Ik werd teruggereden naar mijn kamer en daar mocht ik eindelijk wat drinken en een beetje proberen te eten. Serieus, een glas cola en een stukje speculaas zijn nog nooit zo lekker geweest! De eerste controles waren allemaal goed en als ik eenmaal 'pipi had gedaan' (in België klinkt alles leuker) zou ik terug naar mijn hotel mogen. Dat kon dus nog wel even gaan duren, aangezien ik een eeuwigheid daarvoor niets gegeten en gedronken had.

Een paar uur later waren we weer terug in het hotel. Het was heerlijk om even stukjes te kunnen lopen in plaats van alleen maar zitten en liggen. Ik kwam er wel snel achter voor hoeveel simpele dingen je eigenlijk al je borstspieren gebruikt. Zelf een flesje open maken of schone sokken aantrekken is er even niet bij. Zelf in bed stappen en lekker slapen al helemaal niet. Sinds gisteren zijn we weer thuis en dat voelt toch meteen een stuk fijner. Ik heb vanacht gelukkig ook een stukje beter, al kan dat ook door de enorme hoeveelheid pijnstillers en medicijnen komen die ik heb meegekregen. Wakker worden was nog steeds niet fijn. De pijnstillers waren uitgewerkt en natuurlijk probeerde ik om zelf overeind te komen... Niet zo slim...

Een pilletje later voelt het allemaal weer een stuk beter en kan ik niet stoppen met steeds naar beneden te kijken. Over twee weken mag pas het verband eraf en gaan de hechtingen eruit. Dan gaat het voor mij ook de eerste keer zijn dat ik het resultaat 'in real life' ga zien. Ondanks het verband is het resultaat nu ook al redelijk goed te zien en ik zit dan ook constant met een brede grijns op m'n hoofd naar mezelf te gluren. Ik kan niet wachten tot over twee weken, maar het is het nu al allemaal dubbel en dwars waard!

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11052419_955228884517602_7055125362603664777_n.jpg?oh=00b7c1cb23b5655f71dc37484122e356&oe=55CE4B9C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Gefeliciteerd! Rust lekker uit en doe niet teveel! Ben benieuwd hoe de dames er uitzien als ze uit hun verpakking komen! Op je foto ziet het er al goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!! Geniet er van!

Ik wens je een goed herstel toe! Doe maar lekker rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het even nagevraagd en ik mag inderdaad op m'n zij slapen als ik wil. Op zich slaapt dat wel lekkerder, alleen het gaan liggen op m'n zij voelt echt verschrikkelijk. Dus tenzij ik in m'n slaap omrol, blijf ik voorlopig toch maar even op mijn rug slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en een spoedig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!

Ja de eerste dagen gaan sommige dingen nog wat moeilijk maar dat betert wel :)

Vandaag mogen mijn draadjes er uit! Het verband heb ik 9 dagen aangehouden, dan was het niet meer te houden (moeilijk ademen en drukte wat op men maag) :)

Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben nu 6po en de pijn neemt al iets af. Heb geen pijnstillers meer nodig. Neem wel echt goed je rust en probeer niet teveel zelf te willen doen, hahaha, tip van een koppig iemand die de afgelopen dagen een paar x teruggefloten is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Geniet van je nieuwe boobs en hopelijk voel je je snel weer helemaal top fit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rica,

gefeliciteerd! Ik ben vanochtend geopereerd door Dr. Verdonck in de Global Care Clinic.

Heb precies dezelfde blauwe band om gekregen en ook met dat witte verband aan de voorkant. Ben je ook zooooooooooooo nieuwsgierig? Ik denk dat ik geen 2 weken kan wachten...

Hebben ze bij jou iets gezegd of het kwaad kan om het verband even los te halen en daarna meteen weer om te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ongelooflijk nieuwsgierig! Ze hebben alleen gezegd dat het er over 2 weken af maf als de hechtingen eruit mogen. Moet ook behoorlijk mn best doen om niet even stiekem te spieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog een beetje voorbarig aangezien ik net pas geopereerd ben, maar ik ben toch vast aan het rondkijken naar sportbh's.

Ik heb nog nooit zo'n ding gedragen namelijk, dus ik heb geen idee waar ik op moet letten. Ik zag in de sportwinkel simpele van Nike/Adidas, maar die hebben alleen maat S/M/L enz, Is dat wat of is het beter om er echt 1 met een cupmaat te nemen? Moet ik verder ook opletten of het een voor- of achtersluiting heeft of maakt dat niets uit?

Tips? Aanraders? Please! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rica,

Als je niemand hebt die je kan helpen met het uittrekken van je sportbh dan moet je er zeker één nemen met voorsluiting. Ik zelf heb van het merk Anita en dan gewoon met een achtersluiting. Zitten prima!

Ik heb inderdaad één met een cupmaat (80c of 75D).

Succes met zoeken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het voor sporten of voor nu , dat is wel een verschil!

bij het sporten heb je ook nog verschillende niveau's waar je naar kan kijken.

Van Yoga tot Hardlopen

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/

hier kan je veel vinden.

Zelf ben ik voorstander van maten. deze ondersteunt je borst per stuk.

Een sport-top geeft overal steun maar houd ze niet in bedwang :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vooral voor zodra het verband eraf mag. Als ik eenmaal weer ga sporten kijk ik het dan aan of die BH nog volstaat of dat ik graag een andere wil.

In ieder geval bedankt voor de website! Zeker nuttig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.