Ga naar inhoud

Heel verward na consult


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Vanmiddag dus consult bij Dr. Straten geweest (zag enkele lieve nieuwsgierige berichtjes en hoop dat jullie me hier willen antwoorden:-).

Hij vroeg wat ik zelf wilde en ik gaf aan dat ik hoopte tussen de 375 en 425cc te kunnen krijgen. Dat ik met 375 al blij zou zijn, met 400 nog blijer en met 425 heel blij (wel met lichte twijfel of dit niet te groot zou worden). Ik ben best heel slank maar weet dat ik een vrij brede borstkas heb. In het verleden interesseerde ik me niet zo voor bh-maten, dus kocht altijd 75b. Ene keer zat ie goed en andere keer te strak. 75b die ik nu aan heb (met vullingen) is best ruim en nauwelijks gevuld, boven ligt er 1 die me echt superstrak om borstkas zit. Enfin..... toen ik bij Diana kwam de eerste keer zei ze ''je moet een sport BH 75C aanschaffen'''. Toen ik die thuis kreeg was die echt heel krap, kreeg hem nauwelijks dicht en heb hem toen omgeruild voor een medium (zal 80/85 zijn). Diana schatte mij dus ook veel tengerder in van boven dan dat ik ben. Ben wel heel slank, maar beetje zoals meiden uit het oosten, wat grover gebouwd van boven (behalve borsten).

Ik besloot mijzelf eens op te meten (maar had geen meetlint, dus pakte een gewoon lint... meette borstomvang en hield hem toen langs zo'n rolmaat). Tot mijn verbazing bleek ik 85 qua omtrek te zijn en cup AA. Wouw..... 75b klinkt nog beter dan 85AA.

Vanmiddag bij dr. Straten vroeg hij me ook naar de cupmaat. Ik gaf aan dat ik het eigenlijk niet exact wist en dat na opmeten mij duidelijk was dat ik 85AA heb. Hij ging dit zelf even nameten want 85 leek hem wat groot en hij kwam op 75. Wel...... ik was verbaasd dat ik mezelf zo had vergist, maar dacht dat het wel aan de rolmaat zou liggen en wat onhandige manier van meten. 375CC aangepast en dat was ook zijn advies want mijn borstkast was immers maar 75 cm. Hij liet me nog lachend zien hoe groot 85 wel niet zou zijn........

Op de weg terug besloot ik toch een normaal meetlint te kopen en wat schetst mijn verbazing? Ik ben gewoon 82-85 cm en met geen mogelijkheid 75 en omvang bij borsten 92 dus dat is AA.

Dit hele verhaal over maten verward me omdat ik a) afvraag als vanmiddag wel goed gemeten was, of ik bij een omvang (onder de borst) van 85 wel 400cc had kunnen krijgen en B) ik vroeg of ik sport bh c of d moest halen en hij zei dat ik beter een d kon kopen. Maar als ik van 80/85AA 2 cupmaten groter ga dan ga ik toch maar naar een B of kleine C?

Wat zal ik nu? Vertrouwen op zijn goede oordeel en het zo laten? Of ?????

Het gaat me niet om 375/400 of 425. Wel wil ik heel graag dat mijn borsten dicht bij elkaar komen te staan en niet ver van elkaar staan. Ben nu erg bang dat door die inschattingsfout/meetfout de borsten toch veel kleiner uitvallen/in ieder geval verder uit elkaar staan.

Nou..... heel verhaal, maar hoop van jullie te horen wat jullie zouden doen? Laten of actie ondernemen en dit berichten?

alvast bedankt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die maten een beetje los laten hoor.

Als je hier eens Straten boobs bekijkt zie je dat ze allemaal ongeveer hetzelfde formaat hebben in verhouding met het lichaam. Hij heeft volgens mij een idee over wat mooi is bij vrouwen, en dan kan je er op vertrouwen dat hij dat bij jou ook maakt.

375cc is niet weinig!

Ik heb zelf na twijfelen de meiden van Diana gebeld eb gevraagd of ze twee maten groter ook wilde bestellen. Op de dag zelf aangegeven dat ik toch het hoogst haalbare wilde. Maar ze vallen groot uit hoor bij mij (straten waarschuwde me daar al voor). En wat dicht bij elkaar betreft, ik vind dat opvallen bij de resultaten van Straten, die vind ik vaak dichter bij elkaar ogen als wat andere artsen doen.

Qua protheses wat past gaat btw ook niet om je omvang maar om de breedte van je borst zelf. Hoe dicht ze uiteindelijk bij mekaar komen ligt ook aan je eigen bouw.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor geruststellende woorden Melan! Maar het is en blijft duf he...... dat hij gewoon 75 meet terwijl het 85 is.

Potverdorie....... hield me nooit met maten en cm's bezig :106: en al helemaal niet met zo groot mogelijk:-).

Zal maar vertrouwen op het goede oordeel:-).

Verder ben ik uiteraard wel heel blij met 375! En dat is stukken beter dan de 325 die het oorspronkelijk was!

Eigenlijk zal alles al mooi bij mij zijn........ zag foto's vandaag die hij maakte van mijn blote borsten....... wel, dan had ik ze al die tijd nog iets mooier gezien als dat ze daadwerkelijk zijn... haha. Wellicht gelukkig maar!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wahahaha die foto's zijn confronterend he!!!!

Heb je een foto van je passessie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ALTIJD even naar de kliniek bellen om te vragen of je een telefonische afspraak kunt maken met dr straten en dan kun je even aangeven dat je zelf thuis bent na gaan meten en dat je op een andere maat uit kwam, je nog steeds beetje ongerust ben hierover en altijd kun je op de dag zelf beslissen of je nou misschien toch 25cc meer wilt.

Ik heb een paar dagen geleden ook nog gebeld dat ik 400 en 425 klaar wil hebben liggen 1 juni zodat ik m'n keuze kan maken. In principe weet Frans heel goed wat hij doet en plaatst hij precies wat bij je lichaam past, zoek maar eens naar straten boobies hier op het forum... Geen 1 borst dat je denkt: hm, das echt te klein voor bij haar lichaam.

Verder heb je wel de knoop door gehakt dat je bij hem sowieso je BV laat doen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn operatie de afmetingen omtrek onder wisselend tussen 80-82 cm en borstomtrek 90-91 cm. Een 80 aa cup dus! Een fractie kleiner nog dan jij.

Ik heb bij Frans 400 cc dual plane gekregen (de fractie meer die jij nu hebt :38:) Mijn maten nu na 3 weken zijn omtrek wisselend 77-78 cm en borstomvang van 96 cm.

Nou ben ik in de afgelopen 3 weken wel iets afgevallen doordat ik nu een ritme heb (werk normaal onregelmatig dus ook vaker slecht eten en op verkeerde tijden) en veel wandel om de tijd te doden, want ik zit 5 weken thuis.

Ik kreeg van Frans ook het advies om een 80D sportbeha te kopen voor na de operatie. Nou die zat goed hoor meid! Mooi gevulde cup :D

Hoe meet jij eigenlijk precies? Ik bedoel als je wel een 75 bh aanpast maar zelf uitkomt op 85cm... Misschien ligt jou meetlint niet volledig horizontaal?

Ik ben niet heel erg slank moet ik zeggen. Heb zo mijn spekjes ;) ik ben 1.68m en weeg nu 73 kilo. Voor mijn bv 74. Dus ben ong 2 kilo afgevallen als ik het zo bekijk... :D

Maar deze maat staat echt mooi hoor! Ik ben helemaal tevreden! Nou wilde ik ook niet gelijk voor mega gaan en ik weet niet wat jij precies in je hoofd hebt.

Maar 375cc is een mooie maat! En ik heb nog geen lelijke boobies voorbij zien komen die door Frans zijn gemaakt!

Maar als je echt twijfelt kan je natuurlijk altijd nog een keer richting de praktijk bellen!

Als je mij toevoegt als vriendje kan je mijn foto's zien..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, gelukkig niet Melan. Foei..... te erg voor woorden. Zal ze straks voor de bv wel maken en ook plaatsen....... dan kan ik tenminste een resultaat er tegenover zetten:-).

Had altijd het idee dat mijn man ze toch wat te klein inschatte maar nu zag ik alles .... zoals hij het normaal ziet.... confronterend ja! Blij als ik mijn nieuwe borsten heb!

Hoeveel weken ben jij inmiddels po Melan (ben het even kwijt)? Gaat het allemaal goed? heb je er erg veel pijn aan gehad?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach weten jullie...... na het berichtje van Melan dacht ik ineens ''wat loop ik ook te zeuren''! Ik laat het zo en vertrouw op zijn goede oordeel....... en het is zo, ik vind alle foto's met 375cc heel erg mooi!

Op naar 9 juni! Spannend...... verheug me er enorm op!

Wil jullie allemaal nog even zeggen dat ik altijd weer geraakt ben door jullie lieve belangstelling, berichtjes, antwoorden en..... tja, voelt gewoon goed hier te zijn :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt dat je ze graag dicht bij elkaar wilt.. dat hangt af van je stand tussen de borsten, bij de 1 is die smaller/breder dan de ander. Het is een vergroting van JOU borsten, je krijgt ineens een heel andere vorm of stand..

Zoals al werd gezegt, Frans is een hele goede pc en weet wel wat je mooi zal staan :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zit je toch alsnog op 80?

ik wissel tussen 77 en 79

77 hoort bij 75 en 78 is 80..

sommige bh's pas ik niet aan 75, maar meestal wel en mij werd in de winkel laatst me een 85 gegeven..

het wil dus niet altijd kloppen hoe er gemeten word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik vind ze zelf heel soepel en zacht aanvoelen! (Vrijdag 8 weken po) alleen als ik ze indruk zeg maar voelt het iets stugger en als ik op me rug lig blijven ze iets meer rechtop, ik heb daar ook een foto van!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fem, we hebben inderdaad bijna dezelfde maten. Ik ben echter 1,76 lang en 61 kg. Ik heb dus ook heel weinig vlees op de botten. Beetje breed geraamte en dan alleen wat vel eroverheen... haha. Daar zal het wellicht aan liggen :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, gelukkig niet Melan. Foei..... te erg voor woorden. Zal ze straks voor de bv wel maken en ook plaatsen....... dan kan ik tenminste een resultaat er tegenover zetten:-).

Had altijd het idee dat mijn man ze toch wat te klein inschatte maar nu zag ik alles .... zoals hij het normaal ziet.... confronterend ja! Blij als ik mijn nieuwe borsten heb!

Hoeveel weken ben jij inmiddels po Melan (ben het even kwijt)? Gaat het allemaal goed? heb je er erg veel pijn aan gehad?

xxx

Ik ben nu 3,5 week po. Gaat goed. Pij. Viel mee hoor. Heb niet meer als paracetamol hoeven gebruikengebruiken ;)

Vind herstel wel wat tegenvallen. Ondanks weinig pijn, moet toch zo rustig aan doen. Ik heb nog steeds wel stijve spieren. Vooral rechts. Die zakt ook minder snel als links.

En als je twijfelt, om de grootst mogelijke maat vragen dag van OK! Ik heb gewoon extra maten laten weg leggen door Diana. En gevraagd om t grootste als dat mogelijk was. Heb je achteraf ook geen spijt.ik vond het te groot. Nu vind ik het juist mooi!

En ik weet zeker dat ik over een jaar of 10 voor mega ga ;) 600 ofzo! Me hartje big boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sanneke ik heb ook cohesive III, ze blijven fier rechtop als ik log. Ik vind dat persoonlijk wel mooi. Maar ik had ook niets hiervoor. Ik schrok vooral van de zijkant van de 3D foto's, ik leek wel misvormd. Ik zei nog, ik geloof jou echt niet als je nu nog zegt dat je m'n borsten mooi vindt! Ik was me rot geschrokken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ramoon, wel ik keek altijd naar mijn borsten van dichtbij. Vond ze wel klein maar niet zo klein en hangend als ze echt zijn.... Van 1 a 2 meter afstand. Zal over 2 weken foto plaatsen..... Niet schrikbarend hoor. Gewoon klein, hangend en eigenlijk helemaal niets :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t idee dat ze niks veranderd zijn met 5 dagen po :(. Links glimt enorm en is rondom gezwollen, rechts vind ik aan de kleine kant. Ik maak wel steeds foto's, maar ik zie echt geen verschil.. En weet je, daar baal ik best van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.