Ga naar inhoud

just.me : 5 juni 2015 : Dr. Martin Espinosa : Valencia : Spanje


Aanbevolen berichten

hallo meiden,

na lang gewacht te hebben krijg ik 5 juni mijn borstvergroting, ik heb nu een 75A en krijg naar aanraden van mijn chirurg links 300cc en rechts 320cc, wilde zelf eerst voor 250cc gaan, maar naar vandaag nog een keertje passen voor de zekerheid toch maar voor de 300cc. ben zo benieuwd welke cupmaat ik ga hebben, heb hier tussen de fotos zitten kijken maar met 300cc en iemand die ook een A cup had daarvoor verschild het toch nog in de grote vind ik? ik ga het via mijn tepelhof laten doen, heeft iemand hier ervaring mee? ben erg benieuwd naar de ervaring van andere die het op deze manier hebben laten doen.

Nog een kleine 2 weken en dan is het zover, yeah zo happy maar ook best zenuwachtig hoor, niet zo zeer voor de operatie maar meer voor het resultaat, hoop op een mooi en natuurlijk resultaat.

ja ik krijg eurosilicone :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen ervaring met via de tepelhof. Wat is de reden dat je hiervoor kiest eigenlijk? Ik lees dat via de tepelhof het infectierisico groter is en dat je problemen kunt krijgen als je borstvoeding wilt geven. Ik heb zelf 310 cc en ben hiermee van plat naar cup B misschien C? gegaan.

Met cup A als voorsituatie zal je er wel veel meer op vooruit gaan.

Heel veel succes op de 5e juni !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat is altijd moeilijk in te schatten..

ik ben met 425 extra high profile van een lege 75B naar een 75F gegaan (het ziet er ongeveer als een D uit schat ik..

krijg je high profile?

en ik heb inderdaad hetzelfde gehoord over operatie via de tepelhof als joy1980 maar er zijn nog pc's die het toch het liefste op die manier doen.. weet niet helemaal waarom

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben van een 75a naar een 75d gegaan. Bh maat D, het oogt een volle C.

Ben nu 5,5 week geleden geopereerd, dus ze zullen nog wat veranderen. Draag nu nog een sport bh, 85C.

Via de tepelhof heb ik geen ervaring mee.

mentor high profile dual plane geplaatst.

Gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 75D/E 70F met mentor 300cc high profile dual plane.

Maaaaaar, bij mij zitten de protheses vooral aan de zijkant (mijn bouw).

Ik had ze liever groter gewild, zodat de binnenkant wat meer gevuld zou zijn want het oogt echt niet zo groot (alleen in strakke kleding, geen decolleté helaas) :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg vrijdag 280/300 onder spier. Hoop ook op een c uit te komen. Nu aa70. Krijg je voor of achter spier?x

Hi Sjaar27,

Ik krijg ze voor de spier geplaatst, spannend jij mag vrijdag al :) gaat vast heel mooi worden! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen ervaring met via de tepelhof. Wat is de reden dat je hiervoor kiest eigenlijk? Ik lees dat via de tepelhof het infectierisico groter is en dat je problemen kunt krijgen als je borstvoeding wilt geven. Ik heb zelf 310 cc en ben hiermee van plat naar cup B misschien C? gegaan.

Met cup A als voorsituatie zal je er wel veel meer op vooruit gaan.

Heel veel succes op de 5e juni !

Hi joy, de reden is dat je het litteken bijna niet zal zien, en mijn chirurg doet het vaak via de tepelhof, foto´s zagen er mooi uit, had idd ook gelezen dat de kans op infectie groter is, en borstvoeding geven gaat voor mij niet meer op, heb 2 kindjes en vind het wel genoeg zo :59: ik wilde eerst 250cc maar hij zei dat ik dan op een kleine b zou uitkomen en dat vind ik te klein grinzzz dus hoop idd op een volle b kleine c. vind het zoo spannend allemaal, en kan gewoon niet wachten tot ik ze heb x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben van een 75a naar een 75d gegaan. Bh maat D, het oogt een volle C.

Ben nu 5,5 week geleden geopereerd, dus ze zullen nog wat veranderen. Draag nu nog een sport bh, 85C.

Via de tepelhof heb ik geen ervaring mee.

mentor high profile dual plane geplaatst.

Gr sonja

Wauw heb ff bij jouw foto´s zitten kijken, en wat is dat mooi geworden, hoop dat het bij mij net zo gaat worden! super mooi meis x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat is altijd moeilijk in te schatten..

ik ben met 425 extra high profile van een lege 75B naar een 75F gegaan (het ziet er ongeveer als een D uit schat ik..

krijg je high profile?

en ik heb inderdaad hetzelfde gehoord over operatie via de tepelhof als joy1980 maar er zijn nog pc's die het toch het liefste op die manier doen.. weet niet helemaal waarom

xx

Ik weet niet of ik high profile krijg, dit ben ik vergeten te vragen pff had ook zoveel vragen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.