Ga naar inhoud

JustLetMeDream : 19 juni 2015 : Dr Verdonck : Wellness Kliniek.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 22 jaar jong en mama van 2 kindjes.
Vroeger werd ik altijd gepest omdat ik bijna geen borstgroei heb, nu na 2 kindjes is het al helemaal ver te zoeken. Met een verschil van 5cm in boven- en onderwijdte heb ik nu de knoop doorgehakt en ga ik voor de borstvergroting.

Echter begin ik nu wel te twijfelen of ik 300cc wel genoeg ga vinden...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey,

Ik sta nog helemaal niet zo ver als jij, maar ik kan me er levendig iets van voorstellen dat je twijfelt over de inhoud.

Ik kan helemaal niet inschatten hoe bv 300cc eruitziet, zie je dit tijdens je consultatie? Of hoe weet je dat het de juiste maat is die bij je past ?

Groetjes en veel succes alvast !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben ook geopereerd door dr Verdonck!

Heb momenteel een sportbh aan 75D en heb 280cc gekozen. Ben hier wel heel tevrede mee, het is nog heel natuurlijk en niet overdeven groot in een bloesje.

Ben wel bij zen eigen kliniek geweest dus heb een prothese van Sebbin, projectie 5,1cm :)

Weet niet juist hoe dit is bij die van de welnesskliniek :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik had een B70 in maximiser, dus vermoed een A-AA in gewone BH.. Na 2 kids ook niets meer overgebleven.

En ik heb 300cc genomen van het merk Sebbin, high profil.
Ik ben ook naar zijn eigen kliniek geweest, superservice daar! Maar zal wss in Welness Kliniek ook wel zo zijn hoor!

In sportBH zit ik nu aan een D70, maar in bikini dat weer een C75, als ik die van hunkemoller pas, tja dan blijkt het een E te zijn. Dus die cupmaten zijn redelijk merkgebonden.
In bloesje is het heel natuurlijk, qua bikini, tja daar valt het wel wat op, maar niet zo van: wow die heeft er aan laten werken!! En uiteindelijk zijn ze nu nog harder en ronder, ze moeten nog "poppen" blijkbaar ;)

Je moet maar eens in mijn foto's kijken naar voorsituatie en huidige situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.