Ga naar inhoud

Verschil in prijs, zelfde chirurg!


Aanbevolen berichten

Goedemoregn,

Ik wilde jullie deze informatie niet onthouden.

Weet niet of ik dit zo mag zeggen eigenlijk.

Ik ben 4 mei tot volle tevredenheid geopereerd door dokter Van Selms in het Sint Lucas/ Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Een vriendin had mij zijn naam gegeven en gezegd dat hij heel erg goed was.

Al bij het eerste gesprek voelde ik hoe kundig hij was en vertrouwde ik hem. Ik vond het ook een uiterst vriendelijke man , hij neemt echt de tijd voor je en denkt met je mee. Hij is wel duidelijk in het geven van zijn mening en wat hij denkt dat bij jou het mooiste is. Maar dat vond ik juist heel prettig, hij heeft er verstand van, ik niet.

Operatie is geslaagd en ben nu bezig met herstel.

Nu zag ik toevallig ergens een foto van hem staan en zag ik tot mijn verbazing dat hij ook bij de Velthuis kliniek werkt. Prima kliniek ongetwijfeld.

Alleen....

Het prijsverschil bij borstvergroting is ruim 1000 euro. Buikwand correctie vond ik er ook erg duur maar ik heb een mini gehad dus kan het niet vergelijken.

Ik heb voor bv 3100 euro betaald en voor mini buikwand 1500. Deze prijs was lager omdat het in een operatie ging.. Dus 4700 totaal. Natuurlijk nog steeds heel veel geld maar wel veel goedkoper dan elders. En toch top kwaliteit!.

Mijn advies is dus, wil je een echt kundige arts maar niet teveel betalen , vraag dan een consult bij hem aan.

Hij heeft een wachtlijst wb operaties maar ik begrijp wel waarom.

Zo, einde reclame bericht:P

Gr Aurora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemoregn,

Ik wilde jullie deze informatie niet onthouden.

Weet niet of ik dit zo mag zeggen eigenlijk.

Ik ben 4 mei tot volle tevredenheid geopereerd door dokter Van Selms in het Sint Lucas/ Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Een vriendin had mij zijn naam gegeven en gezegd dat hij heel erg goed was.

Al bij het eerste gesprek voelde ik hoe kundig hij was en vertrouwde ik hem. Ik vond het ook een uiterst vriendelijke man , hij neemt echt de tijd voor je en denkt met je mee. Hij is wel duidelijk in het geven van zijn mening en wat hij denkt dat bij jou het mooiste is. Maar dat vond ik juist heel prettig, hij heeft er verstand van, ik niet.

Operatie is geslaagd en ben nu bezig met herstel.

Nu zag ik toevallig ergens een foto van hem staan en zag ik tot mijn verbazing dat hij ook bij de Velthuis kliniek werkt. Prima kliniek ongetwijfeld.

Alleen....

Het prijsverschil bij borstvergroting is ruim 1000 euro. Buikwand correctie vond ik er ook erg duur maar ik heb een mini gehad dus kan het niet vergelijken.

Ik heb voor bv 3100 euro betaald en voor mini buikwand 1500. Deze prijs was lager omdat het in een operatie ging.. Dus 4700 totaal. Natuurlijk nog steeds heel veel geld maar wel veel goedkoper dan elders. En toch top kwaliteit!.

Mijn advies is dus, wil je een echt kundige arts maar niet teveel betalen , vraag dan een consult bij hem aan.

Hij heeft een wachtlijst wb operaties maar ik begrijp wel waarom.

Zo, einde reclame bericht:P

Gr Aurora

Haihai

Suoer dat je zo tevreden bent das altijd leuk om te lezen:)

Wat betreft het prijs verschil: er zijn meerdere plastisch chirurgen die zowel in een ziekenhuis als in een kliniek weken. Het prijsverschil is te verklaren door het verschil in servic, zorg en luxe. Denk dan aan extra persoonlijke zorg, aardige verpleging, meestal een set van een sportbh, verzorgverzorgingsproducten mee naar huis. Persoonlijk vond ik al die poespas het prijsverschil niet waard, maar er zijn mensen die het fijn vinden en het geld er voor over hebben :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziekenhuizen zijn goedkoper dan klinieken, het is waar je voorkeur naar uitgaat.

Ik ben ook in het Lucas Andreas ziekenhuis geholpen door dr Nio.

Mag ik vragen wat voor merk implantaten jij erin hebt zitten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.