Ga naar inhoud

MsJules : 19 mei 2015 : Dr. van Canneyt : Canneyt Kliniek : Gent


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik heb net een afspraak gemaakt bij dr danau in de beaucare kliniek.

Eindelijk ga ik mijn grote droom waarmaken! Sinds mijn 16de zijn mijn borsten gestopt met groeien, met als gevolg een goede a cup  ok ben heel blij met de vorm enzo, ze zijn mooi... Maar toch net iets te klein naar mijn zin... Voel mij hierdoor al jaren onzeker.

Ik zou willen gaan voor een kleine c cup. Natuurlijk nog even checken wat de dr ervan zegt en wat hij vindt dat het beste bij mijn lichaam zal passen.

Mijn vraag is nu: heeft er iemand ervaring met beaucare en of dr danau?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Ik zag nog een ander topic van je voorbij komen en zag dat je twijfelt tussen dr. Danau en dr. de Meyere.. Zelf ben ik door dr. de Meyere geopereerd en zeer tevreden.. Hij is een hele fijne arts, die goed kijkt naar de mogelijkheden en naar de verhoudingen mbt jouw lichaam.

Hij bepaalt meestal pas tijdens de operatie wat er in past, omdat hij je borstbreedte van de binnenkant (dus IN je borst) opmeet. Daar kun je pas zien hoeveel ruimte er echt is, als je eigen weefsel, of huiddikte niet meer ter zake doet (wat wel ter zake doet als je van buitenaf de borstbreedte opmeet)

Bij dr. Danau zou ik zelf nooit gaan.. Een vriendin van mij is daar geweest, en zij heeft echt problemen gehad daar.. Uiteindelijk is zij door dr. de Meyere opnieuwe geopereerd, op kosten van de verzekering van dr. Danau...

Guppie is haar naam hier op het forum.. Volgens mij heeft ze niet helemaal de afloop van haar verhaal on topic gezet, maar wat ik hier schrijf, is de korte versie ervan.... Het heeft heel veel moeite gekost, maar zich gelukkig uiteindelijk wel geloond.....

Dit is niet om iemand af te schrikken he... Alleen, ik ken verder geen ervaringen van dr. Danau, vandaar dat ik alleen dit kan vertellen :)

Weet je trouwens zeker dat je een consult hebt bij dr. Danau zelf? In Beaucare verlopen de eerste consulten volgens mij meestal via Vrambout (de directeur van de kliniek) Deze man was ook al directeur toen de PIP implantaten daar geplaatst werden, en later ook toen de dossiers van de vrouwen die PIP gekregen hadden, opeens spoorloos verdwenen waren..

Dit zegt alleen iets over Vrambout natuurlijk, want hij zat hierachter.. Dit zegt niks over de expertise van Danau. Echter.. als je dus kunt voorkomen dat je bij Vrambout op consult moet en je eigen pc pas op de dag van de operatie ziet, dan zou dat fijn zijn...

Succes met je zoektocht!

Rechtsboven in het forum zit een zoekbalk. Je kunt daar zoeken op zowel plastisch chirurg als op kliniek. Misschien dat je daar ook nog wat wijzer van wordt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie!

Mijn consult gaat idd door bij dr danau. Maar heb enkele dagen later een consult bij dr de meyere waar ik precies toch al wat meer vertrouwen in heb. Ach het zal wat afwachten worden maar denk toch dat het eerder dr de meyere zal worden.

Allessinds ik kan echt niet wachten! Geduld is niet mijn sterkste kant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie!

Mijn consult gaat idd door bij dr danau. Maar heb enkele dagen later een consult bij dr de meyere waar ik precies toch al wat meer vertrouwen in heb. Ach het zal wat afwachten worden maar denk toch dat het eerder dr de meyere zal worden.

Allessinds ik kan echt niet wachten! Geduld is niet mijn sterkste kant

Hey!

Ben je zeker dat jouw consult bij Danau is, want bij Beaucare is het eerste consult sowieso bij dokter Vrambout?

Ik ben de allereerste keer ook bij Vrambout moeten gaan en was daar niet zo tevreden over. Ik voelde mij echt een nummer. Toen heb ik eens een afspraak gemaakt bij dokter Danau in zijn privé-praktijk en daar was ik wel zeer tevreden. Hij nam zijn tijd, gaf heel veel informatie, geen vraag was teveel voor hem. Echt tevreden!

Over mijn operatie bij hem was ik ook zeer tevreden. Ik ben ondertussen 6 weken PO en alles verloopt heel goed. De littekens zijn nauwelijks zichtbaar!

Er zijn inderdaad heel wat geruchten over Beaucare zelf, maar over dokter Danau vindt je haast niets terug. Er is inderdaad één iemand hier op het forum die er een nare ervaring mee heeft, maar ik kan er niets slecht over zeggen.

Bij Beaucare ben ik ook goed ontvangen geweest en de operatie is daar ook heel vlot verlopen dus over die kliniek heb ik ook niets op te merken.

Weet je, er zijn altijd mensen die tevreden en ontevreden zijn en jij moet gaan waar jij je het beste bij voelt ;).

Veel succes!

Grtjs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik zeker met je eens Victoria :)

Maar ik heb het in het geval van guppie niet over 'tevredenheid'... In haar geval heeft danau tot twee maal toe échte fouten gemaakt waardoor ze twee maal een double bubble had en bij de tweede keer ook nog verkeerde prothesen... Daarom heeft de verzekering ook haar hersteloperatie vergoed bij de arts waar ze daarna naartoe gegaan is...

Ik denk echter wel dat hij die fout niet zo heel snel meer zal maken... Hij zag zelf in dat hij absoluut fout zat bij haar.

Ik bedoel dit niet verkeerd, wilde alleen even de nuance aanbrengen tussen 'niet tevreden' en ' niet goed' :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben bij beaucare geweest en idd de eerste afspraak is met vrambout en is idd een beetje raar, maar als je erna een afspraak met de pc wil maken is dit zeker mogelijk ook aan de telefoon helpen ze je graag ook als je extra controle wilt. Maar als je jou nu al niet zo goed voelt erbij zou ik zeker de 2 consulten vergelijken.

wel ben ik bij dr van zele geweest dit vond ik een heel goeie dokter die het goed uitlegd.

Ik twijfelde ook met demeyere maar was niet te vinden om het voor de borstspier te doen envoel zelf achter de spier soms rimpeling aan de zijkant( mijn borsten veranderen altijd hormonaal voorheen had ik soms b en soms c)

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben net nieuw hier en toevallig al een paar dagen elke keer op de website van beau care aan het kijken.

Ik wil al vanaf de pubertijd een borstvergroting maar ben altijd bang geweest voor operaties en waar ik ook erg bang voor ben is dat het er heel nep uit komt te zien en daarom viel Beau care mij op haast alle fotos van voor en na zien er echt heel natuurlijk en echt uit!

Ik ga dit topic even blijven volgen ben erg benieuwd naar uw consult vpkjules!

@victoria1105 jouw borsten zijn ook echt mooi gedaan mag ik vragen of dit ronde of anatomische protheses zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben net nieuw hier en toevallig al een paar dagen elke keer op de website van beau care aan het kijken.

Ik wil al vanaf de pubertijd een borstvergroting maar ben altijd bang geweest voor operaties en waar ik ook erg bang voor ben is dat het er heel nep uit komt te zien en daarom viel Beau care mij op haast alle fotos van voor en na zien er echt heel natuurlijk en echt uit!

Ik ga dit topic even blijven volgen ben erg benieuwd naar uw consult vpkjules!

@victoria1105 jouw borsten zijn ook echt mooi gedaan mag ik vragen of dit ronde of anatomische protheses zijn?

Dag Cleopatra,

Ik heb ronde 390cc Sebbin - moderate profile achter de spier. Operatie uitgevoerd door dokter danau ;).

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ja nu doen jullie mij twijfelen, aan de telefoon hebben ze toch duidelijk gezegd dat het bij dr danau ging zijn... Maar bon maakt niet uit. Ik heb ondertss 3 afspraken:

21 februari bij dr danau (hopelijk dan toch! Of dit verpleegstertje zal al eens kwaad zijn :-p

4 maart bij dr de meyere

17 maart bij dr plovier

Op hoop van zegen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hoi meiden!

Na lang wachten en heel veel geduld (wat ik overigens niet heb) was het gisteren eindelijk zo ver: mijn nieuwe boobies!

Operatie uitgevoerd door Dr. Van Canneyt in zijn privekliniek in Gent. En omg wat zijn ze mooi! Had afgesproken met dr. dat mijn voorkeur uitging naar een 305cc maar indien hij tijdens de op zag dat dit te groot zou zijn, hij 285cc zou plaatsen.

Lucky me: het werd 305cc!

De operatie zelf duurde niet zo heel lang maar wat was ik groggy! Pas na thuis nog een dutje van 2 uur te nemen voelde ik me weer helemaal nuchter :-p :-D

Qua pijn viel het ook heel goed mee, ik dacht 'ok, als dit het is, chill!'

Tot ik deze ochtend opstond. Auw! En nu ook een leuke valling erbij, hoesten is toch best pijnlijk.

Conclusie: we doen het rustig aan en ondanks de pijntjes zou ik het direct opnieuw doen!

Ben benieuwd hoe ze er binnen paar weken zullen uitzien.

Groetjes lieve dames

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de pijn tot nu toe mee valt voor je! Hopelijk heb je een goed herstel!

Ik mag over twee dagen bij Dr. Verdonck.. ben benieuwd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je herstel!

Vandaag heb je in ieder geval de ergste dag dan gehad. Kan dus alleen maar beter worden :3:

Ja hoesten doet pijn en niezen hihi. M'n lichaam hield dit echt tegen omdat dit pijn deed maar hier was ik vanaf na een weekje.

Ik ben nu bijna 3 weken po en voel al bijna anderhalve week niks meer. Het heeft nooit echt pijn gedaan maar t was wel een vervelend gevoel.

Het komt allemaal goed :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.