Ga naar inhoud

Verticaal litteken


Bolleke1

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ! Ik kom uit België en ben 47 jaar. Door gewichtsverlies zijn mijn borsten afgenomen en ook erg verslapt. Ik wil dus een borstlifting met prothesen. Ik heb op 14 november een afspraak bij Dr. Vito Koeijer en op 24 november een afspraak bij Dr. Plovier. Kan er iemand wat adviezen geven over deze PC's aub?

Groetjes alvast en fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bolleke,

Welkom op het forum!:) ik ben zelf met beide artsen niet bekend dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Heb je de namen al in de zoekbalk ingevoerd? Denk dat er dan wel wat verhalen uitkomen?

In ieder geval goed dat je consulten gepland hebt, kan je de artsen zelf ontmoeten en informatie inwinnen.

Veel succes!:)

Oh ik heb mijn foto weer even in Nijn topic gezet voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bolleke,

ik ben nieuw op dit forum dus hoop dat dit aankomt,

ik heb gister een gesprek gehad met diana en daarn met dr koeijer.

en ik ben super blij dat ik die stap heb gezet dr koeijer is heel erg aardig spontaan ik voelde mij gelijk op me gemak,

ik word 29 oktober al geopereerd,:D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi iedereen,

Ik ben inmiddels 7 maanden geleden geopereerd en heb een borstlifting laten doen met de nodige complicaties... Mijn linkerborst - en goede borst - heeft sinds 2 maanden een hard verticaal litteken naar beneden. Mijn borst drukt daar ook altijd tegen mijn arm, precies of die schuift/steekt opzij ipv het midden. Ze is ook niet zo zacht als de andere, en ik kan daar de prothese tussen mijn vingers vastnemen (denk toch dat het mijn prothese is). Ik masseer ze 2x per dag, maar niets helpt... Vorige keer had ik drs. Koeijers hier al over gesproken, maar hij zei dat dit normaal was, dat dit allemaal goed kwam. Maar nu is het zo erg dat het irriteert als ik zelfs de trap afloop. Ik heb volgende week sowieso een afspraak met hem voor mijn andere borst, maar heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Kwestie van voorbereid te zijn ;)

Bedankt alvast!

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bolleke,

Lees dat jij borstlift hebt gehad met nodige complicaties. Wat is er gebeurd? Ik wil ook een borstlift. Heb nu borstvergroting gehad en niet blij. Maar hoor graag ervaringen met borstlift.

Xx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer 3 mnd geleden een lift gehad. Bij mijn zijn de littekens het ene moment harder dan et andere. Heb jij dat ook? Ik heb volgende week weer controle afspraak, wou het dan navragen.

Ik merk wel dat de littekencreme alles wat zachter maakt.

Groetjes stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Stephanie

Smeer/masseer ik 2x per dag in. Rechts niets hard in de borst, links is constant 1 harde meet van boven naar beneden. Aangezien ik de borst altijd tegen mijn arm voel, heb ik de indruk dat ze precies niet volledig ingedaald is, hetgeen na 7 maanden toch zou moeten zijn, niet?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik ben inmiddels 7 maanden geleden geopereerd en heb een borstlifting laten doen met de nodige complicaties... Mijn linkerborst - en goede borst - heeft sinds 2 maanden een hard verticaal litteken naar beneden. Mijn borst drukt daar ook altijd tegen mijn arm, precies of die schuift/steekt opzij ipv het midden. Ze is ook niet zo zacht als de andere, en ik kan daar de prothese tussen mijn vingers vastnemen (denk toch dat het mijn prothese is). Ik masseer ze 2x per dag, maar niets helpt... Vorige keer had ik drs. Koeijers hier al over gesproken, maar hij zei dat dit normaal was, dat dit allemaal goed kwam. Maar nu is het zo erg dat het irriteert als ik zelfs de trap afloop. Ik heb volgende week sowieso een afspraak met hem voor mijn andere borst, maar heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Kwestie van voorbereid te zijn ;)

Bedankt alvast!

Lieve groetjes

Hallo Bolleke.

Wat vervelend voor je zeg, ik zou het zeker ook ter spraken brengen bij dr.Koeijers van je litteken.

Ik heb dit voor je gevonden.

http://www.drcolpaert.be/Plastischchirurg/Nazorg/Nazorglittekens.aspx

xxAnk

PS zie dat de link niet werkt

Even bij google zoeken, hard littekenweefsel na operatie dan kom je het artikel tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi :)

@ Anna: neen, hebben ze er moeten uitsnijden, na de lifting niet aanvaard en afgestorven. Slechte nazorg, veeeeel te lang laten aanslepen en na "reddingspoging operatie" ogen opendoen en een groot gat in je borst hebben.... Reconstructie van het tepelhof is inmiddels gebeurd, nu nog een tepel... :)

@ Anke, bedankt! heb het net gelezen. Het litteken op zich is ongelofelijk mooi, maar het is echt van binnenin dat er een keiharde streep zit. Ik breng het zeker te sprake, hou je op de hoogte :)

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.