Ga naar inhoud

Verticaal litteken


Bolleke1

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ! Ik kom uit België en ben 47 jaar. Door gewichtsverlies zijn mijn borsten afgenomen en ook erg verslapt. Ik wil dus een borstlifting met prothesen. Ik heb op 14 november een afspraak bij Dr. Vito Koeijer en op 24 november een afspraak bij Dr. Plovier. Kan er iemand wat adviezen geven over deze PC's aub?

Groetjes alvast en fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bolleke,

Welkom op het forum!:) ik ben zelf met beide artsen niet bekend dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Heb je de namen al in de zoekbalk ingevoerd? Denk dat er dan wel wat verhalen uitkomen?

In ieder geval goed dat je consulten gepland hebt, kan je de artsen zelf ontmoeten en informatie inwinnen.

Veel succes!:)

Oh ik heb mijn foto weer even in Nijn topic gezet voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bolleke,

ik ben nieuw op dit forum dus hoop dat dit aankomt,

ik heb gister een gesprek gehad met diana en daarn met dr koeijer.

en ik ben super blij dat ik die stap heb gezet dr koeijer is heel erg aardig spontaan ik voelde mij gelijk op me gemak,

ik word 29 oktober al geopereerd,:D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi iedereen,