Ga naar inhoud

Nieuw, twijfelend en meelezend over BV :-)


Roebs

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Een hele tijd geleden heb ik hier een account aangemaakt om eens wat ervaren over borstvergroting te kunnen lezen. En dan niet de blij-blij-reclamepraatjes van de klinieken zelf, maar échte verhalen van vrouwen zoals jullie. Ik twijfel al jaren over een BV. Ik heb altijd maar een klein cupje A gehad, tijdens de zwangerschappen (2x) en tijdens de borstvoeding werd dat een flinke B en ooooh wat was ik trots! Maar daarna zakte de boel weer in... Ik draag nu bh's 80B, omdat de onderkant van mijn borsten nog wel een B bh kan vullen, maar bovenin zit niks meer. Geen mooi decolleté dus. Ik prop er dan ook nog een extra vulling in, dan lijkt het nog wat.... Zo verdrietig als je je dan 's avonds uitkleedt en alle vulling er weer uit haalt. *poef*

Ik zou supergraag mooie, volle borsten willen. Groot wens ik ze niet, hooguit een C cup misschien. Maar een mooi decolleté, daar droom ik van... Mijn dochter van 13 heeft inmiddels een A cup en ze gaat me vast en zeker nog inhalen, haha!

Maar ik heb nog nooit een operatie ondergaan... en dit kost veel geld... en snijden in een gezond lichaam... en wat doen die protheses dan over 10 jaar... en blijft het gevoel in je tepels hetzelfde... en... en... etc etc. Ik ben er dus echt nog niet uit. Daarom vind ik dit forum fijn, hier staan eerlijke verhalen en daar kan ik tenminste wat mee.

Ik lees graag nog even mee hier en wie weet, hak ik de knoop nog eens echt door. :-)

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo roebs.. Ik had de zelfde twijfels als jou en ik had een aa cup.. Vroeger wel wat tieten maar door het afgevallen ben ik mijn boobies kwijt! Ik heb ze nu terug, ben 1 dag po en ben super blij.. Heb 375 cc high profile bij frans straten zijn eigen kliniek! Ik was zo zenuwachtig en zo bang maar woooow wat ik er nu voor terug heb gekregen niet te beschijven! Frans is echt de perfecte boobie maker geen grap! Zn team is geweldig ik vind dat ik dit veel eerder had moeten doen en ik denk dat jij je door een borstvergroting gelukkiger zal voelen! Maak wat afspraken bij verschillende klinieken en doe waar jou gevoel goed bij is! Sterkte en veel succes lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik herken jou gevoel ook heel erg, ik ben toen ook eens gaan lezen op het forum en op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik steeds meer doorbracht op het forum en steeds meer erachter kwam dat ik het toch wel degelijk wilde. Ik had op een gegeven moment zelfs dat als ik bij mezelf dacht nee ik doe het niet dat ik verdrietig werd.. Toen dacht ik ik plan gewoon een consult in, niet geschoten altijd mis. En toen wist ik het erna zeker ik ga het doen.. in die periode tot de operatie echt nog wel momenten van twijfel gehad, inderdaad ga ik echt in een gezond lichaam snijden, ga ik zoveel geld uitgeven aan me uiterlijk, wordt ik geen barbie pop etc. etc. etc. en nu heb ik het gedaan en ik ben zo geluk het is niet te omschrijven. Ik ben voor het eerst blij met mijn lichaam, voor het eerst kan ik niet wachten om in bikini naar het strand te gaan (ja er mogen nog wel wat zwembandjes af maar goed).. Ik zal zeggen kijk lekker rond lees je in! ik zal je toevoegen dan kan je mijn foto's zien, ik had ook 80B als voorsituatie

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.