Ga naar inhoud

Essay350cc : 18 augustus 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dan, ik zal me eens voorstellen. Mijn naam is "Selienepien" en heb 4,5 uur geleden mijn 1e.consult gehad, en gelijk de datum geprikt voor mijn borstvergroting....Ik vind het allemaal spannend maar zit met een paar vragen....dus hoop de antwoorden hier te vinden (nadat ik heb uitgevogeld hoe deze site werkt) Verder ben ik mama van 2 kids en kom graag in contact met Patienten van zowel dr. Straten als Dr Hupkens.

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Welkom, en gefeliciteerd met je datum!!

Ik ben 10 Feb geholpen door Frans van Straten, Via zn eigen Kliniek Heyendael!!

En ik ben super tevreden, alles is perfect verlopen tot nu toe!!

Er is goed naar mijn wensen geluisterd, en op de dag zelf goed voor mij gezorgt daar!!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiss ik doe het ff hier is wel zo gemakkelijker..

18 aug spannend joh..wat ik had meegenomen zijn foto's wat ik mooi vindt..

Zo zijn we uitgekomen op mentor 390cc hp anatomisch..was al eerder ergens anders geweest..hun advies was ook tussen 360 en 410cc ook anatomisch..bij Frans straten beter gevoel..

En ja het is ff wennen van iets naar mooie volle boobs..

Ben thuis aan de gang geweest met zakjes water om zo te kijken of de maat niet te groot is..let wel op komt natuurlijk niet helemaal overeen..maar heeft mij wel geholpen dat de maat oké is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf, ik word over 13 nachtjes door d'r straten geopereerd. Komt erg dichtbij al. Moet nog wel wat dingetjes regelen. Goed gevoel heb ik er over. Passessie foto staat op mijn profiel en ik heb straks nog bel afspraak met de chirurg omdat ik twijfel over de cc's 375 of 425. Wil toch wel echt volle borsten krijgen!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ik lees de reacties nu pas hihi. Ik zit gewoon met wat vragen.

Maar het belangrijkste is, kan ik echt na anderhalve week weer aan het werk? Ik werk 12 uur per week in de thuiszorg.

Daarnaast ben ik nu mijn best aan het doen om in 2 maanden op streefgewicht te komen. Ik ben heel smal van boven, omvang 65-70 ben 1.65 en wil 55 kilo wegen op de dag van de operatie. Ik vind het aantal cc's zo moeilijk om in te schatten. Mij werd 375 aangeraden, terwijl ik twijfel of 300 niet te groot is...

Zijn deze vragen herkenbaar bij jullie?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even bij rominaaa op dit forum. Zij heeft ook 350 op de spier en heel natuurlijk , volle borsten . Zelfde maten als jou heeft zij x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.