Fynic Posted May 18, 2015 Posted May 18, 2015 Jaja.. ik weet dat er hier veel topics over zijn. Maar tijdens mijn research op dit forum kwam ik er toch niet helemaal aan uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer. De plastisch chirurgen, klinieken en prijzen vliegen me om de oren. Ik ben mij op dit moment aan het oriënteren en wil binnenkort een aantal consulten inplannen. Ik vind het alleen erg lastig. Ik hoop dat jullie je fijne ervaringen (of juist helemaal niet) over je PC met mij willen delen, zodat het voor mij en andere oriënterende dames inzichtelijker wordt. Ook zou het tof zijn als je de prijs die je betaalt hebt voor je BV kunt noemen. Vooral dat stukje is me niet helemaal duidelijk. Ik heb al een aantal klinieken gezien waarbij de prijzen rond de 4800 euro liggen. Andere klinieken vragen 2500 euro. Het is zo'n groot verschil en ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken. De prijs is niet het allerbelangrijkste en wil ook niet besparen op zoiets als een borstvergroting. Maar ik ben student en heb geen bakken met geld te besteden, net zoals meerdere dames die een BV overwegen denk ik. Ik woon zelf in Brabant (Tussen Eindhoven en Tilburg), maar misschien voor andere dames zijn andere omgevingen ook wel interessant. Ik denk dat ik een Consult bij Nio ga inplannen (Maarja, Parkkliniek of het SLAZ? wat is het verschil?) en bij Frans Straten. Dit is allebei meer dan een uur bij mij vandaan. Ik vraag me af of er nog goede PC's bij mij meer in de buurt zitten. Kom maar op met jullie verhalen!! Veel liefs,
marjon_nl Posted May 18, 2015 Posted May 18, 2015 Jaja.. ik weet dat er hier veel topics over zijn. Maar tijdens mijn research op dit forum kwam ik er toch niet helemaal aan uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer. De plastisch chirurgen, klinieken en prijzen vliegen me om de oren. Ik ben mij op dit moment aan het oriënteren en wil binnenkort een aantal consulten inplannen. Ik vind het alleen erg lastig. Ik hoop dat jullie je fijne ervaringen (of juist helemaal niet) over je PC met mij willen delen, zodat het voor mij en andere oriënterende dames inzichtelijker wordt. Ook zou het tof zijn als je de prijs die je betaalt hebt voor je BV kunt noemen. Vooral dat stukje is me niet helemaal duidelijk. Ik heb al een aantal klinieken gezien waarbij de prijzen rond de 4800 euro liggen. Andere klinieken vragen 2500 euro. Het is zo'n groot verschil en ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken. De prijs is niet het allerbelangrijkste en wil ook niet besparen op zoiets als een borstvergroting. Maar ik ben student en heb geen bakken met geld te besteden, net zoals meerdere dames die een BV overwegen denk ik. Ik woon zelf in Brabant (Tussen Eindhoven en Tilburg), maar misschien voor andere dames zijn andere omgevingen ook wel interessant. Ik denk dat ik een Consult bij Nio ga inplannen (Maarja, Parkkliniek of het SLAZ? wat is het verschil?) en bij Frans Straten. Dit is allebei meer dan een uur bij mij vandaan. Ik vraag me af of er nog goede PC's bij mij meer in de buurt zitten. Kom maar op met jullie verhalen!! Veel liefs, Hoi, denk dat je vooral moet gaan naar de PC waar je het beste gevoel bij hebt. Het klinkt natuurlijk heel fijn dat het mooi in de buurt is maar je borsten moeten langer mee dan een uurtje rijden. Ik zou daarom meerdere consults inplannen en naar de PC gaan waar jij je goed bij voelt, ook al is dit dan een stuk verder weg. Los daarvan hoor je prima dingen over Nio en Straten. Even zoeken op het forum en je kunt de verhalen van andere meiden lezen die hier geweest zijn. Succes met de zoektocht en het lezen (ohw en volgens mij heb ik nog geen welkom gezegd, dus bij deze: Welkom! )
Fynic Posted May 19, 2015 Author Posted May 19, 2015 Dankjewel Marjon, voor het warme welkom Opzich vind ik het geen probleem dat ik voor de operatie verder moet rijden. Het is meer het idee dat als er iets mis is of als ik me zorgen maak dat ik uren in de auto moet zitten voordat iemand er even naar kan kijken. Ik weet überhaupt niet hoe vaak dit voor zal komen. Haha vast gezonde spanningen om niks, ik ga verder met mijn zoektocht!Ervaringen zijn nog altijd welkom.
Aberasa Posted May 19, 2015 Posted May 19, 2015 Hoi Fynic,Ik kon ook alleen maar prijzen vinden van rond de 5000,- of 2500,-. Dus heb ik een middenweg gekozen hihi. Ik heb 3200,- betaald inc consult bij Kliniek Amstelveen bij drs. Vito Koeijers. Veel goede ervaringen over hem gelezen op dit forum dus vandaar dat ik een consult bij hem heb aangevraagd en het voelde meteen goed. Precies wat ik wilde heb ik gekregen en hij heeft aandachtig naar mij geluisterd en naar mijn lichaam gekeken van hoe en wat het beste bij mij past. Hij is zeker een aanrader. Hij staat bekend om zijn ervaring in het goed kunnen 'wegwerken' van een verschil in beide borsten. Ik had dat links groter was dan rechts. Hierdoor kreeg ik dus ook per borst een andere cc en is dus het verschil helemaal weg. En erg goede man die ook zegt dat hij van een operatie een feestje maakt want dat is het ten slotte ook!xx
Gigi21 Posted May 19, 2015 Posted May 19, 2015 Hoi hoi!Marjon heeft een goed punt , je moet zeker naar je gevoel luisteren heel belangrijk!! Als je er geen goed gevoel bij hebt niet doen!!Ikzelf ben door Frans van Straten geholpen voor mij 10 min rijden, maar niet DE reden vond zijn resultaten prachtig ,2 e op mijn lijstje als mijn consult en gevoel niks zou zijn Nio bijna 2 u rijden!! Mijn ervaring met Frans is super ben er goed geholpen van begin tot eind en heb pracht boobies gekregen!! Nio maakt ook super mooie!! Dus zijn wel 2 hele goeie keuzens hoor!!liefs x
Livje Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Ik heb ook gekozen voor de middenweg, 3200,- voor Anatomische Protheses en ben geopereerd door Dr Koeijers.Zo'n fijne man, had bij hem gelijk zo'n goed gevoel dat ik niet eens verder ben gaan zoeken.Ik ben ook helemaal op zijn advies afgegaan en ben nog blijer dan ik ooit had durven hopen met het resultaat.De operatie zelf is me zoo meegevallen, liep 2,5 uur later alweer lachend de kliniek uit.Niet ziek geweest of extreme pijn gehad.Koeijers heeft een speciale manier van opereren en verdoven waardoor je vrijwel geen extreme pijn ervaart of misselijk bent.En geloof me, ik lag met 6 dames op 1 kamer waarvan de helft door een andere chirurg geopereerd waren en die waren me toch beroerd!!De patiënten van Koeijers liepen allemaal met een grote smile de deur uit.Dus ja, ik kan hem je zeer zeker aanbevelen:)Succes!
440cc Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Naar de prijzen moet je inderdaad niet kijken, luister naar jouw gevoel. Het door de bomen het bos niet meer zien is voor vele heel herkenbaar. Er zit ook wel verschil tussen de ronde en anatomische. Ik ben naar Frans geweest. En dit voelde heel erg goed, dat ik niet eens verder ga kijken. Voor mij is het 40 minuten rijden. En de prijs is ongeveer 3700 voor anatomische 440cc
Rominaa Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Hoi Fynic! Ik denk dat het vooral is belangrijk is dat je kijkt naar welke pc jou wensen kan vervullen, elke pc heeft een voorkeur kwa plaatsing en heeft ze eigen kwaliteiten! Wil je bijv graag anatomische prothese zou je kunnen kijken naar Van Der Weij, Frans straten plaatst vaak rond duel plane rond de 375/450 cc, wil je graag meer cc is Nio weer goed in! Ik zou persoonlijk niet meteen 3 consulten plannen maar eerst een consult plannen bij degene die je meeste voorkeur heeft, klikt dat niet of heb je geen goed gevoel kijk je verder.. anders raak je helemaal in de war van alle adviezen en vraag je je af wie heeft er nou gelijk ?! ( dit is mijn mening ) Frans straten heb ik hier alleen maar goede verhalen over gelezen en hij maakt hele mooie boobs! Ook Nio heb ik heel veel mooie boobs van gezien Heel veel succes!
Deetje91 Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Als je toch nog een kliniek in de buurt wilt bezoeken kan ik je Quole/Medisch centrum Waalre aanbevelen. 3400 euro. Ben zelf bij dr Fresow geweest. Hele lieve man. Maar de andere chirurg blijkt ook goed te zijn (uit review op internet). Maar het gaat inderdaad zoals de andere ook al zeggen niet echt om de afstand of prijs. Maar vooral waar je gevoel het beste is en je wensen het beste waar gemaakt kunnen worden.
Fynic Posted May 27, 2015 Author Posted May 27, 2015 Dankjewel voor jullie tips, ik ben er heel blij mee! Ik vond het inderdaad heel moeilijk en zag het ook niet zitten om velen consulten te plannen omdat ik, zoals Rominaa zegt, dan ook in de war zou raken. Toch wilde ik er wel twee plannen zodat ik een beetje kan vergelijken. Ik heb vandaag 2 consulten gepland, 1 bij Nio en 1 bij Frans Straten. allebei in de tweede week van juni, SPANNENDDD!
440cc Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 Ben benieuwd waar je nu voor gaat kiezen. Beide staan hier heel hoog in het vandel.
monique1983 Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 Ik ben ook bij kliniek Waalre geweest alleen dan bij hawinkels zeker en aanrader ook lieve vriendelijk man die eerlijk oordeelt hoe hij het vind Na zorg ook heel goed daar als je twijfelt je mag altijd komen Zelf 4 x terug geweest nu na 5 weken operatie 3400 euro maar prijs en zorg zeker waard en vlak bij voor jou
Fynic Posted May 28, 2015 Author Posted May 28, 2015 Begin nu toch een klein beetje te twijfelen of Dr. Nio bij mij en mijn gewenste resultaat past. Ik lees steeds vaker dat hij 'de king' is op gebied van veel cc's, terwijl dat voor mij eigenlijk helemaal niet een uitgangspunt is. Ik hoef geen mega grote borsten. En lees ook steeds meer dat hij vrij star is..? (Als ik dat zo mag noemen?) En dan bedoel ik: 2 minuten binnen en dan weer weg. Neem je dan echt de tijd? Is hij makkelijk in de omgang? Sjonge, ik ben toch zo'n twijfelkont...
Livje Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Vraag toch een consult aan bij Koeijers, hele lieve vriendelijke en rustige man die echt gaat voor natuurlijke borsten.Nio is wel echt van een grote voorgevel.Ieder z'n ding maar als je toch niet Te groot wil gaan..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.