Ga naar inhoud

cindy123 : 7 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb op 7 mei een bv laten doen,

niet groot 255cc.

Vanaf ik wakker werd had ik enorme pijn en kon haast niet lucht happen.

Heel mijn borstbeen was zo hard opgezwollen van het vocht dat ik amper kon praten.

Ik stapte de auto in en vijf km verder moest deze aan de kant staan omdat ik een zweet aanval kreeg en zeg maar paniek aanval...net alsof ik ging stikken.

Eenmaal thuis zat bewegen er zeker niet in..

De tweede en derde dag was eveneens hel..

Eerst naar de spoed voor foto's en scanner omdat ademen echt niet ging...

Daarop zagen ze dat er enorm veel vocht op zat en dus de windel ging er twee dagen later af.

Ik was opgelucht en kon terug beter ademen en de zwelling nam langzaam af..

Al die dagen was ik enorm ongerust tot mijn lief ventje jullie forum opzocht en ik ongeveer dezelfde symptomen las.

Ik heb ze achter de spier laten plaatsen omdat ik absoluut geen borstweefsel had.

Gisteren had ik helse pijn in mijn linkerborst,steeds op dezelfde plaats,stekend en branderig.

Vandaag even laten kijken en dat blijkt normaal te zijn..hopelijk niet blijvend.

In ieder geval is het zeker geen pretje en word dit toch wel onderschat,

ook door mezelf..

Tot nu toe zijn ze wel mooi en is het geweldig leuk om eens borsten te voelen :6:

Ben benieuwd naar de volgende dagen.

Mvg Cindy..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

wat vervelend dat je zoveel pijn hebt . De eerste dagen zijn het ergst, daarna wordt het

langzaam minder. ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. neem op tijd je Pijn medicatie, dat scheelt.

Drink brandnetelthee, dat drijft vocht af. lekker veel per dag, vier mokken.

Veel sterkte met je herstel.

Gr sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moeilijk ademen had ik de eerste dagen ook. Wel een stuk minder erg dan jij. Hou gewoon in je hoofd dat vanaf vandaag alles alleen maar beter kan gaan. Slik je medicatie op tijd en dan komt alles goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis!

Allereerst gefeliciteerd met je borsten:) En dan welkom op het forum. Het forum kan een hele steun zijn je leest hier zoveel verslagen en dan kom je erachter dat de meeste kwalen en pijnen heel normaal zijn de eerste weken, voor mij persoonlijk luchte dat heel erg op telkens en dan leek de pijn ook wel minder te worden omdat je je dan geen zorgen maakt over dat er iets mis is.

Als je vragen hebt of iets er zijn genoeg meiden die je willen helpen.

Goed herstel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:7:Goeden morgen

Redelijk goed geslapen vandaag en morgen de draadjes eruit.

Ik ga vandaag eens proberen beetje te stofzuigen en wat te doen want gisteren was ik gaan winkelen maar een winkelkar vooruit duwen zat er echt niet in en dingen tillen al evenmin.

Vermoeiend want toen ik thuis kwam was ik doodop.

Gisteren had ik iets gelezen van borstspieren opspannen en u prothese voelen zitten wel dat heb ik ook.

Net een body bulder als ik heel klein beetje inspanning doe dan voel ik inderdaad mijn prothese tegen mijn borst drukken en dat zie je inderdaad dan ook.

Niet zo fel als het filmpje dat ik heb gezien maar hoop toch dat dit weg gaat want dat is helemaal niet een prettig gevoel :121:

Ik kan mijn borsten laten bewegen en dat is maar raar zenne,lol.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan herstellen want wil werken en dingen doen maar geloof me dat het er na een week en half en zelfs niet op twee weken er al in zit :6:

Heb al ernstige operaties moeten doen in mijn leven maar dit is toch ook geen lachertje hoor..Veel respect voor alle vrouwen die het doorstaan want het word echt wel onderschat :6:

Ik heb al de rare dingen meegemaakt tijdens mijn herstel zoals mijn tepels ik word daar horendol van <_<

Die dingen blijven al sinds mijn operatie stijf staan en zijn zo gevoelig dat ze nu echt pijn beginnen doen,echt veel pijn..

Heb zin om in mijn shirt twee gaatjes te maken zodat ze eruit steken en ik er geen last meer van heb :D

Hihi ben benieuwd..ik gaan ze dadelijk eens inwrijven met hennep creme want daardoor zijn ze na drie dagen wonder boven wonder al veel zachter geworden.

mvg cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heyhey!

Hoe gaat het ondertussen???

Ik heb 5dagen geleden eindelijk een BV gedaan en joepie wat ben ik blij!!

Maar jongens wat heb ik pijn.... Ik wist dat het geen lachertje zou worden, maar amai ik heb het ook onderschat!

Ook moeilijk ademen de eerste 2 dagen, niet kunnen rechtstaan, draaierig, misselijk van de narcose, niet kunnen gaan liggen of staan, slecht slapen en last van de rug en nek zit vast door op mijn rug te slapen...

Neem nochtans mijn pijnstilling tijdig, maar echt ik hoop dat het snel betert!

Ik dacht dat het na een week duidelijk beter zou zijn, maar lees dat het bij velen sneller gaat of ben ik daar verkeerd in? Ik hoop dat je ondertussen helemaal gelukkig bent en dat ik dat gevoel ook mag voelen binnenkort en liefst nog veel sneller!! ;)

Oh, ik ben blij dat ik dit eens kwijt kan! Mijn man draagt nochtans heel veel zorg voorbij en mijn 2 zoontjes. Maar hij heeft het al zo druk, dat ik hem er niet wil mee lastig vallen.

Hij vindt mijn boobies wel al mooi :) ik twijfel nog een beetje, maar dat is ook normaal zeker?

Ach wij vrouwen he? ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hoor heftige pijn.

Kan gewoon niet slapen ik wacht op het moment dat ik mijn pijnstiller weer mag nemen!

Ik voel nu ook me hechtingen dag 2 nu.

die beginnen ook aardig te branden.

en dan die spanning op je borsten alsof het elke moment uit elkaar knapt.

ik hoop dat dit gevoel snel afneemt.

Ben wel blij dat ik borsten heb maar ze mogen wel wat minder gespannen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Latina,

Ook als je je bh uitdoet? Dan vind ik het heel voos... Mijn borsten tintelen dan zo en zou er misselijk van worden. Ik moest gisteren mijn plakkers van mijn littekens halen en owee pijnlijk!

Welke pijnstilling neem jij?

Mijn littekens beginnen te jeuken, zijn genaaid met zelfoplosbare draad en dan met wondlijm.

Ben je voor heel groot gegaan? En wie deed de BV?

Goh succes! Ik hoop dat we snel kunnen pronken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.