Ga naar inhoud

Esmeralda! : 10 juli 2015 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

ik volg al even mee en heb mij al behoorlijk ingelezen!

En toch ben ik best wel zenuwachtig voor mijn consult morgen bij Bruno De Meyere.

Ik las heel veel positiefs van hem, maar af en toe ook eens een complicatie... Meestal zag ik het toch nog goedkomen!

Ik neem vragen mee, en wat foto's! Spannend allemaal!

Ik laat jullie weten of ik iets beslis en wanneer dat het dan eventueel zou gebeuren!

gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo,

ik heb nu 70A, en hoop op een mooie C, maximum kleine D... Dus niet megagroot. Gewoon natuurlijk wat bij mijn figuur past...

Ik weet dat Bruno meestal voor rond, voor de spier kiest. Dus hopelijk lukt dat bij mij en toch natuurlijk resultaat!

Jij al een tijdje nieuwe boobs? Tevreden? Enige tips voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Fleurtje! Het wordt bij mij normaal dezelfde dag! :1: Ik wou eigenlijk een andere datum, maar hij was met verlof... Dus snel nieuwe datum gezocht... Ik ga nog wat moeten plannen met werk en kindjes, maar moet lukken!

Wat leuk! Je bedoelt ook de 10e? Wat was zijn advies in cc enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, idd ook de 10de!

Ik moet een beetje bekomen! Heel vriendelijke arts enzo. Maar dat had ik hier al allemaal gelezen. En ik wist dat zijn voorkeur ging naar rond en voor de spier, dus daar had ik al veel over gelezen.

Maar...

ik heb teweinig borstweefsel. Dus het worden anatomische.... Waarschijnlijk Natrelle 510 290 cc of 245 cc. Voor de spier...

Zelfde als bij jouw dus, allé, jij dus ook anatomisch? Ook voor de spier? Wou jij anatomische? Of moest het ook?

Ik hoop dat ik krijg wat ik wil: natuurlijke borsten, niet te groot.... Maar hij moet het wel opvullen (uitgerokken door 2 zwangerschappen), dus ik heb eigenlijk geen keus...

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, en ook voor de spier? Ja, inderdaad, veel vind je er niet over.... Leah, van hier op het forum, heeft er ook.

Allé, dan is hij bij mij al beetje geoefend die dag.. :6: Bij mij is het in namiddag, dus ik veronderstel jij 's morgens? Ik ga mega zenuwachtig zijn 's morgens... Best lastig!

Nu ja, nog even aftellen! Jij bent al even bezig met aftellen zie ik... Pff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, Leah heeft ze ook, en *C*, en Bellieke (dacht ik)

Maar bij *C* staan foto's prive en bellieke heeft er geen dacht ik..

Leuk dat jullie allebei de style 510 krijgen. Die prothesen hebben een hoop meer projectie, dus weinig cc en toch de projectie die je graag wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ben idd " vriendjes" dus heb haar foto's gezien. Ziet er mooi uit he? Zie ik wel zitten :-))))

Ik zag dat je van de 510 ook weer 3 versies hebt qua hoogte LX, MX en nog eentje..... Gebruikt hij de MX? Bij Eefje zie je de prothese pasjes gefotografeerd en daar staat MX geloof ik.

Ook benieuwd naar Leah. Hoeveel CC heeft zij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esmeralda! ik moet idd smorgens. Vergat gister te antwoorden. Ik ben gelijk de 1e. We nemen de nacht ervoor een hotel in de buurt. Ik kom uit Noord Holland en dan ook nog eens vrij boven in de provincie dus het is wel een eindje rijden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ben idd " vriendjes" dus heb haar foto's gezien. Ziet er mooi uit he? Zie ik wel zitten :-))))

Ik zag dat je van de 510 ook weer 3 versies hebt qua hoogte LX, MX en nog eentje..... Gebruikt hij de MX? Bij Eefje zie je de prothese pasjes gefotografeerd en daar staat MX geloof ik.

Ook benieuwd naar Leah. Hoeveel CC heeft zij?

Oh ja, en eefje.. die heeft ook die prothese.. Ik moet ze me eens gaan noteren haha

Uhm, ff kijken, bij Esmeralda gaat hij de MX gebruiken, volgens de catalogus..

Eefje heeft dan ook de MX

Hij gebruikt die niet standaard denk ik, want dat is afhankelijk van de afstand van je tepel naar bovenkant borstbeen, daarop wordt dat bepaald.

Helaas kan ik ook niet achterhalen welke prothese Leah heeft, maar misschien dat je dat in pb kunt vragen? Of staat er een aantal cc bij Leah haar foto's, dan kan ik het misschien uit de catalogus halen...

Tadaa, gevonden.. Ze heeft 280 cc. Volgens de catalogus van Natrelle is het dan de LX (low height, extra high profile) Deze prothese heeft een breedte van 11,5 cm, een hoogte van 12 cm en een projectie van 5,3 cm

Angel36 heeft 240 cc? Die staat niet in de catalogus van Natrelle hihi.. Zeker weten dat dat 240 cc is?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Angel staat het er wel bij zag ik net, die 240cc.

Ik wil eigenlijk wel weten wat Bruno gaat gebruiken hihi. Ik weet zeker dat hij het bij mij over 220cc had. En als het zou passen de 240cc maar ik denk dat dat dan 245cc is als we het over de MX hebben..... Low height wil ik niet denk ik........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van ronde prothesen vertelde hij dat hij de kasten vol had liggen met alle cc-soorten etc. De style510 worden niet zo heel veel gebruikt toch? Heeft hij dan evengoed daarvan ook alle varianten liggen?

I know, ik maak me druk om niets. Ik droom elke keer dat ik daar ben en dat hij vergeten is om de juiste te bestellen hahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag het idd van die 240 cc.. Snap er niks van, die staat echt niet in de catalogus haha

Maar Demeyere heeft er vast wel genoeg op voorraad ;) Denk dat het wel goed komt hihi

En anders stuur je nog een mail?

xxx

Ik had laatst gemaild (wel het @info adres) maar toen kreeg ik het vriendelijke verzoek te bellen omdat ze geen vragen beantwoorden per email. Misschien hem zelf een mail sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.