Ga naar inhoud

Esmeralda! : 10 juli 2015 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

ik probeer een verslag:

ik moest vandaag om 13u binnen zijn. We waren op tijd en beetje voor 13u riepen ze mij binnen. Nog beetje babbelen met anesthesist en Bruno en dan hop voor foto's en aftekening!

Ik werd dan ontvangen door 2 lieve verpleegsters. Alles ging vrij snel, infusie, monitoring, maskertje met zuurstof en een aperitief zoals ze het zeiden. Lukt het nog mevrouw? Ja hoor, niets aan de hand. En nu? 'k voel het een beetje... En dat was het, 'k weet niets meer.

Ik werd wakker door: mevrouw, 't is gedaan, je mag wakker worden. Wakker euh? Ik leek wel in de diepste slaap ever. Het leek echt of het midden in de nacht was... Van wandelen naar de kamer weet ik niets meer van. Wakker, weer wat slapen, wakker, drinken, weer wat slapen. Dat heeft toch zo'n 1.15u geduurd. Dan mocht ik naar huis, maar eigenlijk had ik zoiets van 'echt?, ik ben nog helemaal niet wakker'. Langzamerhand ging het thuis beter... Cola gedronken, nootjes gegeten.

De onderkant van mijn borsten zijn volledig verdoofd. Dus geen pijn. Is van de lokale anesthesie. Zijkant voel ik een beetje. Maar nog niets noemenswaardig.

Ik mocht daarnet (21u) een dafalgan nemen. Daar moet ik dus de nacht mee door.

Ik heb een sportbh en borstband. Borstband is omwille van anatomische protheses. Dit zodat de dunne bovenband goed tegen mijn borstkas gedrukt wordt.

Voila, hopelijk morgen een update!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een enorm slechte nacht gehad... Niet geslapen, zoveel pijn. Nu eindelijk uit mijn bed en wat rondlopen en buitenzitten doet deugd.

Heb even in mijn sportbh gekeken en het is een 70d! Ikke blij! Ik wou absoluut niet groter!

Hopelijk gaat het nu de komende dagen minder pijn doen...

Ahja, ik heb foto's toegevoegd van vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ook hier even bijgelezen.

Gefeliciteerd met je boobs!!!! Heb er net ook ff naar gekeken, en ziet er al goed uit he!

De slapeloze nachten horen er helaas een beetje bij.. maar je zult zien dat de pijn steeds wat minder gaat worden. Gelukkig kun je zien waar je het voor gedaan hebt :)

Een heel goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend allemaal, ik ben benieuwd hoe het verdere herstel van jou gaat. Ik krijg 21 aug een BV. ook bij Dr. de Meyere.

Maar dan ronde en ook voor de spier. Ik heb je een uitnodiging gestuurd, ben wel benieuwd naar jouw foto's.

gr. Silies en een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt mooi geworden hé! Ik zou me geen zorgen maken over die randen hoor.. Bij mij zag en voelde je die ook de eerste dagen, maar nu zie en voel ik er niets meer van. Heeft De Meyere jou die foto's getoond van die graatmagere ballerina? Bij haar kon je zelfs geen randen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's toegevoegd 1 week post op! Ik voel mij eigenlijk geweldig: geen pijn meer, ik kan alles alweer doen. Ja tuurlijk voel je dat er nog iets is, ik heb ook nog pleisters op, maar het verschil met 1 week geleden is heeeeeel groot! :)

Ik heb de indruk dat 1 borst al iets meer gezakt is dan de anderen. En deze die wat achterkomt daar zie ik nog de rand bovenaan, hopelijk verdwijnt deze bij het zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee Esmeralda!

hoe gaat het nu met je? Je hebt na 7 dagen al auto gereden. en dat ging goed zo te lezen. Heb je echt lange stukken gedaan of zijn het korte stukken geweest? Ik ben nog in dubio of ik mijn manager moet informeren of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey dames,

Ik word 21 december geopereerd bij De meyere en krijg ook de Natrelle Style 510 met 290cc als maximum. Meer ruimte was er bij mij niet. Het verschil met Esmeralda en Fleurtje is dat hij ze bij mij achter de spier gaat plaatsen omdat hij denkt dat de rand anders zichtbaar zou zijn. Ik heb momenteel een AAcup, dus zo goed als niks.

Hij meldde er bij dat het pijnlijker is als voor de spier, maar daar probeer ik niet aan te denken aan die pijn :o)

Ik ben zeer tenger gebouwd: 1m65 en weeg net geen 50kg. Dus grote borsten moet ik niet hebben en hij zei dat ik zou uitkomen op een B cup, maar om de 1 of andere reden denk ik nog steeds dat dit misschien te klein zal zijn...

Wat denken jullie?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg!! Alvast veel succes.

Ik heb 200cc en draag 70C. Op het oog is het misschien een B. Ik vind ze in kleding niet groot. Maar je ziet wel dat ik borsten heb. Naakt vind ik ze super. Geen moment spijt gehad.

Dr de Meyere is een super PC. Je bent bij hem in goede handen!!

Als je mn foto's wilt zien mag je me toevoegen hoor. Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleurtje,

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb jou een uitnodiging verstuurd, want ben wel benieuwd naar jouw foto's.

Ik vertrouw dr De Meyere wel, maar het is toch zo moeilijk en beangstigend als je denkt aan wat het eindresultaat zou kunnen zijn. Ze hoeven zeker niet te groot te zijn voor mij, het enige wat ik wil is dat ik een mooie bescheiden decolleté heb en mij in bikini ook niet meer hoef te schamen.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt als t goed is mn fotos nu bekijken. De Meyere maakt mooie borsten en met het aantal Cc wat hij jou adviseerd zullen ze bescheiden zijn hoor. Ik heb me ook maaaaaaanden lang druk gemaakt omdat ik niet wilde dat ze te groot zouden worden. En nu? Nu ben ik elke dag zo enorm blij met hoe ze zijn geworden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fleurtje, @AA1986, @Esmeralda!, @Kim, ik zat ff mee te lezen want ik ben 22 okt aan de beurt voor anatomisch van Mentor dual plane. Ik wil ze ook niet te groot, heb nu 75AA/A en vind een B/C mooi en zo natuurlijk mogelijk het liefst. Ik heb jullie een vriendschapsverzoekje gestuurd zodat ik even kan kijken. Ben benieuwd hoe het nu geworden is en welke maat jullie hadden en hebben.

Ik twijfel tussen 315cc low profile en 330 medium profile. Pfff zoveel informatie gekregen en gelezen.....wordt echt gek en onrustig.......Ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

TripleA,

Ik begrijp wat je bedoelt. Je komt op dit forum en je ziet al die verschillende borsten en 1 voor 1 zijn ze mooi waardoor je zelf precies niet meer weet wat je wilt :-D

Een vrouw zou er gek van worden ! Hoe het met die low en high profiles zit, weet ik niet.

Voor jou is het niet lang meer. Spannend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.