Ga naar inhoud

Esmeralda! : 10 juli 2015 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

ja, hier enkel man en nu een vriendin.

Ik heb geen ouders meer, mijn schoonouders (nee, toch niet :) ), werkgever (nee ook niet) :)

misschien nog een vriendin of zo, maar ik wil het dus eigenlijk niet echt vertellen. Maar dat is toch wel moeilijk, vooral omwille van de planning. Ik loop nog met 2 kleine kindjes, dus hopelijk lukt alles vlot! Volgens Demeyere mag tillen (van de kindjes) ook gewoon... Dus moet lukken.

Joepie!!! Nu gaat het snel gaan volgens mij, want éénmaal juli, ja, dan is het gewoon tijd om te vertrekken!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

heel snel vind ik persoonlijk! Nu ik heb een gezin met 2 kinderen en dan gaan alle dagen snel.... :)

nee, niemand op de hoogte hier, behalve 1 vriendin. Ik ga het zo houden, behalve achteraf misschien als ik eens erover wil babbelen of als ze een opmerking zouden maken. Tegen bepaalde zou ik niet kunnen liegen...

Pff, ik vraag mij ook zo af welke maat het wordt! Ik wil eigenlijk niet op een E eindigen. Een D is maximum. Ik wil geen nieuwe garderobe enzo.

Zo jammer dat je niet gewoon kunt vragen: ik wil een D, of een volle C van bh maat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik vind een D ook wel max hoor. En dan qua zicht een C.

Ja als mensen er naar vragen kun je het zeggen als je wilt. Jij beslist daarin :-) Dat is het belangrijkste. Ik heb het ook maar aan weinig mensen gezegd en die reageerden allemaal heel goed gelukkig. Zelfs mijn ouders. Schoonouders weten van niets hoor haha!!!

Ja de tijd gaat nu zo snel! Ik wil ook nog vanalles voor die tijd. Ben zowiezo veel aan het sporten omdat ik er zo fit mogelijk in wil gaan. En erna niet mag sporten. Nog even naar de masseur nu ik nog op mn buik kan liggen. Nog even langs ouders, vriendinnen etc voor de vakanties beginnen. Werk afronden..... Maargoed, erna 6 werken rustig aan.

Heb jij lang verlof?

Van kantoor heb ik 2 weken vakantie opgenomen. Mn andere werk (sport) (eigen baas) heb ik 6 weken niets ingeroosterd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zal het wat afhangen. Ik heb 1 maand ouderschapsverlof dan. Maar de vrijdag na de operatie ga ik misschien nog 1 dag en de vrijdag daarna ook 1 dag werken. Ik ben zelfstandig en kan er niet echt onderuit... Hopelijk lukt dat.

Ik ben in die maand wel gewoon met de kinderen thuis, dus echt rusten wordt het niet. Maar volgens Demeyere lukt dat allemaal. Maar heb hier toch al andere dingen gelezen. Op hoop van zegen dus maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Sorry dat ik dit gesprek zo binnenval :).

Ik sta gepland voor een BV op 17 juli. Ik wil ook voor een volle C (van uitzicht) gaan, groter hoeft voor mij niet. Bij mij wordt het wel achter de spier geplaatst. Hoeveel cc wordt er bij jullie dan geplaatst? (ik kom van een kleine A)

Ik wil het ook tegen niemand vertellen, voorlopig weten enkel mijn partner en 1 vriendin er van, en ik wil dit graag zo houden. Ik heb alleen geen idee hoe dit gaat lukken, met drie al wat grotere kinderen, en redelijk veel sociale verplichtingen volgend op mijn operatie. Ik hoop stiekem erop dat ik niet te veel pijn ga hebben, anders gaat het echt wel opvallen vrees ik...

Nemen jullie hier effectief vakantie voor op? Is dit nodig? Mijn PC had gezegd 'twee weken thuis' dus ik ging er eigenlijk van uit dat hij me gewoon zou thuis schrijven... Nu heb ik wel nog vakantiedagen over, maar die had ik graag gehouden voor op het einde van het jaar...

Grtz,

Katoke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katoke, ik neem vakantiedagen op. Op de een of andere manier vind ik het niet eerlijk om er ziekteverlof voor op te nemen. Richting mijn baas bedoel ik. Maar dat is voor iedereen anders denk ik.

Ik krijg 220 cc waarschijnlijk. En misschien 245 als het past. Een anatomische prothese met een extra dunne bovenrand. Deze heeft een extra hi profile (5.1 cm) Wat ik begreep is dat het hoogst haalbare qua projectie voor dat aantal cc's. Een "normale" anatomische heeft minder projectie.

Bij welke arts sta jij ingeplant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta ingepland bij Dr. Verdonck.

Ik weet niet meer hoeveel CC ik krijg, ik dacht 260, maar dat moet ik straks eens nakijken.

Gewone ronde, achter de spier. Mijn PC zei dat anatomische niet nodig waren, omdat ze achter de spier geplaatst werden en de spier deze dan een anatomisch uitzicht gaf.

Ik hoop echt dat het zo is, ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat.

Ik vind het echt zo spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello,

geen probleem Katoke. Ik denk dat we hier alledrie ongeveer dezelfde wensen hebben. Alleen hebben Fleurke en mijzelf dezelfde pc en hij steekt graag voor de spier. Dus dan past hij nog liever de prothese aan de situatie, dan voor dual plane te gaan.

Ze hebben zowat allemaal hun voorkeur.

Ik krijg normaal 245 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook dezelfde implantaten. Het wordt normaal 290cc, dat vond ik zelf het mooiste, en dat was ook zijn advies. 345cc zou mss ook kunnen, maar ben bang dat ik dat te groot ga vinden. Ik wil gewoon ook weer wat opvulling, na 2 kinderen, en borstvoeding zijn mijn borsten niet alleen terug klein (zoals ze altijd geweest waren), maar ook slap. En dat is het vooral wat mij stoort.. Grappig dat we allemaal in dezelfde situatie zitten en in dezelfde week zullen worden geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, en ik las ook in dit topic dat er wat twijfels waren over als hij genoeg ervaring heeft met anatomisch voor de spier plaatsen. En ik heb daar ook naar gevraagd. Hij zei dat hij denkt dat in België de arts is die ze het meest plaatst. Want hij had er van de leverancier al een opmerking over gekregen dat hij ze heel vaak besteld. Dus ik denk dat we ons over ervaring geen zorgen moeten maken :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Kim!

ik denk dat hij het vooral heeft over die bepaalde protheses (die met dunne wand bovenaan, de Style 510), daar zal hij in België inderdaad wel ongeveer de enige zijn die er zo veel plaatst. De meesten hebben deze niet liggen en gaan dan voor ronde of gewone anatomische dual plane....

Ik ben er eigenlijk wel gerust in nu! Al 2 meisjes die vlak voor mij diezelfde krijgen! :3: Hij kan alleen maar meer geoefend zijn! :4:

Laat zeker weten hoe het ging, want je bent toch een paar dagen voor ons! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, het ging over de Style 510. En ik had wel de indruk dat hij ze regelmatig plaatst. Niet iedereen die ze krijgt komt het op het forum vertellen natuurlijk :P Ik had ook liever rond gehad, maar hij heeft me helemaal overtuigd. Ik houd jullie zeker op de hoogte. En blijf jullie ook verder volgen. Wordt gezellig dat herstel, we zullen elkaar kunnen steunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, leuk dat jij ook die 510-style krijgt. Grappig inderdaad, ik las er heel weinig over en nu zo ineens 3 in 1 maand!! Ik houd me bewust een klein beetje afzijdig hier. Maak mezelf een beetje gek ;-) dus probeer wat afleiding op andere manieren te zoeken haha.

Woon jij in belgie trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.