Ga naar inhoud

MacClaud : 15 mei 2015 : Dr.van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Grappig dat je dat zegt, ik vind ze ook aan de kleine kant! gelijk al na de operatie zei ik dat, maar goed, ik moest geduld hebben zeiden ze. En ze moeten ook nog zakken enzo. Hoorde ook van mijn nichtje dat je ze na een paar weken moet masseren, hebben jullie dat ook gehoord? Ik moet er nu niet aan denken! Daar zijn ze veel te hard voor hahahah

NIET MASSEREN hihi

Echt niet doen. Tegenwoordig bestaan er geruwde prothesen, die wij allemaal krijgen, en die mogen niet gemasseerd worden voordat je 6 weken po bent, anders wrijf je het kapsel glad en gaat het effect van de geruwde prothese verloren!

Accz (A-klinieken) adviseert het nog wel eens, maar is echt een truc uit de oude doos van toen er nog gladde implantaten gebruikt werden..

Doe het niet, als je pc het niet absoluut aangeraden heeft! :)

Gefeliciteerd met je boobs trouwens hihi

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met de pijn?

En ben je nog steeds blij met het resultaat?

Ik heb 7 juni weer een pas sessie, ik heb toch nog een aantal vragen en wil ook een grotere passen. Gewoon zodat ik zeker van mijn zaak kan zijn. En dan kan mijn man ook foto's nemen,

Ben benieuwd hoe het je vergaat. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijke dag :D ik heb geen pijn en ben zelfs al gaan wandelen in het bos! Heerlijk. Alleen in de auto geeft het een beetje een raar gevoel maar verder helemaal top. Ook heerlijk geslapen. Ik vraag me af hoelang je op de rug moet slapen en wanneer ik es wat langer mag douchen. Maar ik heb toch a.s de eerste controle dus heb ik mooi een paar vragen deze keer ;)

Zeker meerdere maten passen hoor, je bent daar toch en het is niet zomaar iets. Ik heb mn nieuwe aanwinst vanmorgen nog eens even goed bekeken en ben er tevreden mee. 1 maatje groter had gemogen maar Dr. van der Weij zei dat dit (voor mij) maximaal gevuld zou zijn. Dus daar ben ik dan ook maar niet overheen gegaan. Was bang dat mn huid dan te strak zou komen te staan en dat vind ik niet mooi. Wel spannend hoor, 7 juni is best snel! En daarna is het nog even een maandje en voor je het weet..... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te groot is ook weer extra gewicht, en gaan ze mss ook weer hangen.

Zijn ze dus nog steeds mooi vol. Super! Haha ook voor mij fijn om te horen. Tenslotte dezelfde pc.

Geeft me weer extra vertrouwen.

Ik heb trouwens 425cc tall height. Ik had suzanne gemaild met die vraag. Tall height geeft ook weer een groter optisch effect en dat willen we.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Mentor? Ik heb dat namelijk ook: Mentor Cohesive III Tall Height Moderate Profile (staat er op het kaartje wat ik heb gekregen) dus goed om te horen dat dat een groter optisch effect geeft :D


Krijg je Mentor bedoel ik dan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit zeg!

En vind ze behoorlijk groot hoor.

Ja krijg ook mentor. 425cc. Maar vind die van jou perfect dus wil ook naar 475cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze voor je gevoel al groter?

Hoe gaat het met de pijn. Ben je tevreden. Haha. Als ik jou lees kan ik me voorbereiden hoe het mij straks afgaat.

Ben zo benieuwd hoe je borsten straks zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief al die aandacht voor m'n borsten :D Ze zijn, voor mijn gevoel, elke dag anders en worden steeds groter! Ik ga morgen weer foto's maken. Vanmiddag eerste controle! Yes! Heb er zin in! De pijn valt mee, het is meer een vervelende aanwezigheid. Vooral als ik teveel heb gedaan...dan zijn ze savonds helemaal warm en broeierig. Gekke is dat ik eigenlijk alles zou kunnen doen en daardoor ook misschien te veel doe. Alles behalve tillen dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd hoe de controle is en of de pc ook tevreden is. Als jij een mooie foto heb, neem ik die de 7e mee als voorbeeld.

Ik hoop ook zo snel opgeknapt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.