Ga naar inhoud

MacClaud : 15 mei 2015 : Dr.van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

(ik hoop dat ik op het juiste forum/onderwerp zit en dat het gaat zoals het hoort, zo niet, laat maar weten dan pas ik eea aan)

Ik wilde al heel lang een borstvergroting, liep vanaf puberteit al met schouders naar voren en voelde me nooit echt een vrouw. Later toen ik trouwde heb ik me er bij neer gelegd en ben verder met het leven gegaan. Voor mijn zwangerschappen had ik cup A, en na 3 kinderen was er niet veel meer over van m'n borsten..Maar toen ik eenmaal wat dikker werd zag ik dat het vet ook naar mijn borsten ging :) Uiteindelijk kwam ik met een cup B weg maar m'n borsten hingen behoorlijk laag en het gevulde daardoor ook. Altijd bh's dragen met push up en extra vulling. Ongeveer 2 maanden geleden vertelde mijn nichtje mij dat zij een borstvergroting ging doen, ik kon mijn oren niet geloven! Dat wilde ik ook! Na weer een aantal wikken en wegen dus besloten om de knoop door te hakken en een afspraak gemaakt bij Dr. L.P van der Weij in Amsterdam (Boerhaave Kliniek) Het was zo spannend! Ik kreeg een pas hemdje aan (die een huidkleur had) en daaronder propte hij dan een prothese. De eerste vond ik nog iets te klein en ook bij de tweede twijfelde ik maar hij zei dat dit echt groot was. Het bleek 475cc te zijn. Zijn keus was die eerste maar de mijne dus de tweede (maximaal gevuld, meer kon mijn huid niet hebben)

Na 1 week kon ik al terecht en afgelopen vrijdag ben ik dus geopereerd. Ik moest om 7.30 aanwezig zijn en zou de eerste zijn. We waren veel te vroeg en hebben buiten gewacht tot eindelijk de deur openging :) Daarna ging het best snel. Ik moest wat formulieren invullen (toestemmingsverklaring/gezondheidsverklaring) en daarna mocht ik naar de uitslaapkamer. Daar kon ik me gaan omkleden, blauwe hesje, slofjes, mutsje, je kent het wel. Toen kwam de chirug, Dr L.P van der Weij, wat een aardige man is het toch! Zo rustig en zo vriendelijk! Neemt de tijd en beantwoord al je vragen. Toen ik eenmaal afgetekend was kwamen ze van de anesthesie en direct daarna mocht ik meelopen naar de operatiekamer. Ik nam afscheid van mijn man en liep dapper de OK binnen. Ik was op dat moment helemaal niet zenuwachtig en heb me overgegeven aan de operatie. Om 8:10 viel ik in slaap en om 10.40 maakte ze me wakker.

Heerlijk geslapen! Het eerst wat ik deed was onder mn deken kijken, en het eerste wat ik dacht was....zo klein?! Hahhahaha daarna weer in slaap gevallen en toen ik naar de zaal werd gebracht snel mn man geappt. Ze waren hem vergeten te bellen! Hij dacht dat ik nog onder narcose lag! Niet dus. Ik kreeg een sportbh aan maar die was qua omvang te klein, ach zei de verpleegster, dan moet je thuis even een tussenstukje halen bij de hema ofzo want bij ons is die maat op. Nou ja zeg, dacht ik nog. Toen zei ze, je mag je aankleden hoor en daarna liep ze rustig door, ik dacht huh? hoe dan? alleen? Toen ze zag dat ik liep te klooien met mn kleren kwam ze me helpen en kreeg ik beschuit met een kopie thee. Mijn man kwam binnen en toen kreeg ik ook direct te horen dat ik naar huis mocht. Man wat ging dat snel allemaal! Daarna kwam er een andere verpleegster en ik vroeg of er niet iets aan te doen was, de bh zat echt wel strak! Ze ging even kijken en gaf me later een andere bh zonder doosje. (neem maar mee naar huis, heof je niet voor te betalen) ppfff thuis aangekomen was die bh 3 maten kleiner! Gelukkig is het later goed gekomen :) Dank zij mijn lieve man!

De auto rit ging redelijk, het was ongeveer 35 minuten rijden. Eenmaal thuis direct mn bed ingekropen en af en aan geslapen. De eerste nacht viel me reuze mee. Half zittend/liggend geslapen, armen netjes langs mn lichaam. Volgende dag was ik nog erg moe, en ben aan paracetamol begonnen. Het gevoel in mn borsten is niet te beschrijven, beetje beurs. Wel mocht ik douchen! Yes, heerlijk! Maar dan moet dus wel eerst die sport bh uit .... oef dat viel even tegen. Wat een raar gevoel! Je borsten zakken op dat moment ofzo, brrr pijnlijk! Dus snel douche aan, mijn man heeft moeten helpen maar dat ging prima. Ik vond mn borsten wel een beetje raar eruit zien, nog niet echt vorm hebben ofzo.

De dag erna (afgelopen zondag) nog steeds moe en ineens kwam er een borrelend gevoel omhoog bij 1 van mijn borsten, ik schrok hiervan en ben op onderzoek uitgegaan en zo kwam ik op het borsten forum terecht en vandaag besloot ik mijn verhaal te doen. Vanmorgen checkte ik mijn wond en zag dat er nu bij beide pleisters wat bloed zat (een streep bij beide) dus heb even contact opgenomen met Boerhaave, niks aan de hand, hoort erbij, zolang er geen bloed uit stroomt... hahhaha Nu dus dag 3 (als ik vrijdag niet mee reken) Ik vind het lastig niks te doen maar dit verhaal typen bezorgt me al het nodige zweet. Mijn borsten voelen warm aan. (herkennen jullie dat?) Ik ga nu even andere operatie verhalen lezen, mega interessant!!! En zo goed dat er een forum is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies ;) !!! Fijn dat alles goed verlopen is, dat warme gevoel wat je aan je borsten nu hebt is wel normaal heb ik ook gehad en nog wel. Denk door de spanning wat erop staat en mss wel extra spanning door het vocht. Wat ik wel fijn vind is om het te koelen, manlief heeft een compres gehaald bij de etos die je in de vriezer kan leggen, heerlijk. Dat zo'n 3 keer per dag doen en veel water drinken! Even doorheen allemaal

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook afgelopen vrijdag geopereerd, maar gelukkig ging het er bij mij wel wat relaxter en beter geregeld aan toe. Belachelijk dat je niet eens een passende bh aan krijgt! Mijn borsten voelen trouwens eerder koud dan warm. Werd ook net even gebeld door 1 van de assistenten van het Parkkliniek waar ik ben geopereerd, hoe het ging of ik m'n medicatie goed in nam en dat ik goed in de gaten moet houden dat de genezing vrijwel gelijk gaat, niet dat 1 borst 2x zo gezwollen blijft en dat ze niet warm aan mogen voelen. Verder niet misselijk zijn of duizelig anders contact opnemen.

Hou het dus goed in de gaten. Beter teveel aan de bel trekken dan te weinig!!

Veel beterschap, i know what you feel right now!! Boring dat zitten en hangen hè!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties! Fijn zo'n forum waar je lekker met elkaar kunt kletsen en waar blijkt dat sommige dingen helemaal niet raar of apart zijn! Die niet passende bh was echt heel erg, dat had niet gemogen. Ik was er ook wel boos over, Ik begrijp dat het voor de verpleegsters daar een dagelijkse routine is maar voor elk mens die daar komt is het toch een ontzettend aparte en vooral intensieve ervaring, Ik heb gelukkig heel veel gelezen nu op het forum en dat maakt me een stuk rustiger. @Ibu wanneer ben jij in bezit gekomen van de nieuwe boobs? Ik dink heel veel water maar koude compressen heb ik nog niet aan gedacht, misschien een goed idee.

En @Jack, ben jij ook nog zo moe? Ik lig hoofdzakelijk op bed, maar dat is ook omdat ik toch niks mag doen....Borsten zijn wel gelijk, en ook niet zeer warm maar gewoon warmer dan de rest van mn lichaam. Soms ook borrelend gevoel (heel apart) en ik controleer steeds mn pleisters omdat daar een streep bloed is gekomen sinds vanmorgen. Had al gebeld met de kliniek maar zolang er geen bloed onder de pleister uitstroomt was er geen probleem. Ik ben ook niet misselijk of duizelig, wel gister en die dag ervoor, maar dat kwam denk ik van de narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13 mei geopereerd, nu net mijn 5e dag! :) maar alles gaat zover goed hoor, ik ben blij zover! Ben ook wel erg moe hoor, is natuurlijk wel heel wat gebeurd met je lichaam en daarbij de medicatie. Naar je lichaam luisteren en gewoon aan toe geven hoor. In rust herstel je ook weer. Dat borrelen voel ik ook, apart he haha alles moet nog zijn plaatsje vinden.

Wens je verder een goed herstel!

En fijn he zo'n forum!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ze ook dual plane of op de borst?

Ja dat borrelen is heel gek hè, ik had het de 1e nacht in 1 borst, ik schrok er eigenlijk wakker van en dacht dit is niet goed!! Haha, maar ook gerustgesteld door dit forum. Ook heb rond m'n ribben dat het voelt als een blauwe plek en is gezwollen en het knispert ook onderhuids, maar dat is het vocht.

Ik ben inderdaad ook nog heel moe MacClaud, val steeds in slaap haha! Komt denk ik ook door de bijwerkingen van de medicijnen. Ik ga lekker sex and the city kijken hihi, altijd goed en nu alle tijd 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D grappig! alles zo herkenbaar! 5e dag alweer Ubi. Hoeveel cc is er bij jou ingegaan? (misschien staat dat wel ergens in je profiel maar ik ben te lui dat op te zoeken hhaahahha) en jij Jack?

Mijn huid voelt ook alsof ik onder een auto terecht ben gekomen, alles beurs en blauw (al is het niet blauw) Ik heb ze trouwens boven mijn borstspier, dat schijnt een eitje te zijn ....ahum...voel me nu helemaal een aansteller :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel rond de ribben heb ik ook heel erg, heb nu mijn bh de onderste 3 haakjes los en dat is echt veel beter borstband nog wel strak om hoor. Ik heb ook geen blauwe plekken wel het idee van zo voelt het haha, word iets minder nu. Ik heb 325 cc ook voor de spier. Ik vind het Tot nog toe meevallen gelukkig, hoop alleen dat ik meer tevreden word met het resultaat, vind ze nog ietwat aan de kleine kant. Geduld geduld haha

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat je dat zegt, ik vind ze ook aan de kleine kant! gelijk al na de operatie zei ik dat, maar goed, ik moest geduld hebben zeiden ze. En ze moeten ook nog zakken enzo. Hoorde ook van mijn nichtje dat je ze na een paar weken moet masseren, hebben jullie dat ook gehoord? Ik moet er nu niet aan denken! Daar zijn ze veel te hard voor hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister bij dr van der weij geweest. Ik heb er een goed gevoel over. Ik word 20 mei geopereerd want heb dan 14 dgn vakantie. Heb jij ook een 3D foto gehad? Zo zou het uiteindelijk worden en vind zo mooi. Ik twijfel nu zo over de cc. Ik krijg 425cc anatomisch boven de spier. Maar ben bang dat ik ze achteraf ook te klein vind. Had suzanne al gemaild en ze belde me direct terug. Dat ik twijfels had was heel normaal, mijn man vond ze groot zat, groter zou onnatuurlijk worden. Maarja. Ik wil ook graag grote.

Goed om jou verhaal te lezen, heel veel beterschap en geluk met je nieuwe borsten. Hoop dat je nog wat foto's plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha idd masseren moet ik nu ook niet aan denken hellup hahaha ik heb woensdag mijn eerste controle afspraak zullen ze het vast wel noemen. Ben benieuwd

Ik zei ook gelijk toen ik wakker werd, klein!!! Haha maja idd maar ff afwachten mss gebeurt er nog een wonder hop hop en 2 cupmaten erbij

Succes heanne alvast en mooi dat je 3d foto hebt geha, ik niet. En fijn dat je 2 weken vrij bent na je bv

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha wat leuk! Dr. van der Weij is echt geweldig! Heeft hij je 425cc aangeraden? Hij heeft er goed zicht op maar ik heb geleerd... mag t ietsje meer zijn Ik heb dan ook 475 cc genomen. Twijfel zelfs nu nog over de grootte... maar moet geduld hebben, het moet inzakken. Hij zei ( Dr.van der Weij) groter zou echt niet mooi worden. Maar spannend! Leuk dat je hier dan die verhalen kan lezen he! En 20 mei is al byna! Je kunt ook nog een pas sessie vragen hoor en nee, geen 3D foto gehad heb ik iets gemist? 500cc? ben benieuwd hoe dat eruit ziet. is 25 cc meer dus dan mag ik ook van groot spreken ben niet ontevreden hoor maar soms denk ik... ietsjepietsje groter Nou Master Chef begint, lekker chillen! Laat je ons wat weten als je ze heb? Succes!! En doe de dokter maar de groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik terug 20 mei. Maar ik bedoelde 20 juli. Dus moet nog wachten.

Ik las ook hier op het forum, beter iets te groot dan te klein. Maar het ging mij niet om een grote borst, maar weer een volle borst en tijdens het passen zei mijn man dat dit echt groot genoeg was. Anders waren het van die opgepompte dingen.

Die 3D foto staat in mijn galerij. Zo zijn ze precies zoals ik het wil, dus hoop echt dat het er zo uit komt te zien.

Heb je ook anatomisch? Was was je cup voorheen? Die van mij is nu een D maar met vulling van een B. Heel slap en leeg dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geweldig! Die zien er mooi uit hoor, mooi vol. Zo zien die van mij er ook een beetje uit denk ik als ze eenmaal zijn gezakt. Nu staan ze nog erg naar voren (vind ik echt niet mooi eruit zien!) Zal morgen even fotos plaatsen. Ik had cup B en hoop nu toch wel een flinke D te hebben. Ook bij mij helemaal uitgezakt, meeste vulling zat aan de onderkant. Dat is nu wel anders! In de sport bh zien ze er mooi uit hoor, lekker groot maar vooral goed gevuld, zoals gezegd, zonder bh nog een beetje vreemd, rare vorm en nog niet echt van mezelf, maar komt nog...moet gewoon wennen en geduld hebben. En jij dus pas 20 juli! Dat duurt nog wel even zeg, knap dat je zo lang kan wachten! Ik heb trouwens ook anatomisch en mijn man wilde absoluut niet groter dan 475cc, dat zou er dan te nep uit zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe groot en zwaar ben je zelf? Ik hoop uiteindelijk op een kleine E uit te komen. Een D cup heb ik nu, ik heb een D nodig omdat ik een brede borst heb. Geloof 14,5 wat de pc had opgemeten. Dus voor de breedte een D maar van boven was de bh gewoon leeg. En hoop straks mooi gevuld.

Nu ik lees dat jij 475cc heb, ga ik twijfelen of ik ook niet groter moet.

Pfff moeilijk zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vrij groot, 1.72 en weeg (op dit moment) 73 kilo. Ik had ook een brede borst maar weet niet meer hoeveel, was te zenuwachtig! Gevuld is het zeker! Maar nog niet mooi rond, ik zie bij foto's voor/na bij andere dat dat ook nog komt. Ben jij zelf ook groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ruim 1,75 en weeg 64 kilo. Doordat je lang bent lijken borsten al kleiner dan bij een kort persoon. Een vriendin van mij heeft een C cup maar ze is maar 1,67 lang dus haar borsten lijken veel groter.

Mede door mijn lengte twijfel ik of ik voldoende cc ga krijgen. Maar heb zojuist met zakjes rijst de bh opgevuld en dat was toch echt een heel stuk voller. En mijn man zei dat ze daar tijdens het passen veel groter waren.

Heb je ook zoveel zin om nieuwe lingerie setjes te kopen. Wat zal jij je al sexy voelen, ik heb me voorgenomen om van de zomer van die straples topjes te gaan dragen. Dat kon nooit omdat dan mijn borsten nog platter werden geduwd waardoor het leek alsof ik niks had. En ze zakten af, straks zal het heel mooi staan.... En geen bh nodig!

Had dr van der weij je geen borstlift geadviseerd? Toen hij mijn borsten bekeek, dacht hij dat ik een borstlift nodig had. Wat ik niet wilde omdat het kostenplaatje te hoog zou worden. Maar hij zag door de 3D dat het ook zonder kon. Dus ik was heel blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) Ik kan niet WACHTEN!! EIndelijk leuke lingerie waar je borsten ook echt mooi naar voren komen. Ik voel me op dit moment nog niet echt sexy hoor, de vorm is nog steeds niet naar mijn zin, het lijken wel 2 grote (nou je groot...) meloenen! Moet wel zeggen dat ik me vandaag een stuk beter voel en dat de zwelling een klein beetje is afgenomen. Straks ga ik even douchen en fotos nemen, ik zal ze dan in de gallery plaatsen. Vind ik wel eng hoor, zo jezelf bloot geven :22: maar ik heb er zelf ook al veel bekeken dus ja...eerlijk is eerlijk.

Ik kan je verzekeren dat wij (vrouwen die de bv krijgen) een andere kijk op onze borsten hebben dan de mensen om ons heen, dat merk ik steeds maar weer. Wanneer ik even twijfel over de grootte (oh ze zijn wel klein he....) pakt mijn man even de fotos erbij en zie ik dat ze wel mooi op maat zijn. Ik snap je twijfel wel hoor! Je doet zoiets (als het goed is) maar 1 keer en dan wil je het goed doen ook! Dr. van der Weij heeft mij geen borstlift geadviseerd, gelukkig maar want het was al bijna 4000 euro! Gister trouwens wel nog netjes gebeld door de kliniek, hoe het ging en of ik nog vragen had enzo. Ik was niet zo heel tevreden over de verpleging maar dit is dan weer een pluspuntje. (toen ik weg mocht zei ik, jullie bellen me morgen he, om te checken of alles goed gaat, toen zei die verpleegster:" Morgen is zaterdag en als de dokter niet werkt werk ik ook niet, dus nee, we bellen je niet"...., man wat voelde ik me toen alleen....) Maar goed, dat zijn kleine dingetjes die op dat moment een big deal waren voor mij maar nu achteraf denk ik, ach...what ever tis toch goed gekomen :)

SLim idee trouwens die zakjes met rijst. Ik dacht ook nog zal ik een D bh kopen en die opvullen maar de week was zo om en voor ik het wist lag ik op de OK! Je gewicht is trouwens perfect! Ik baal er van ik moet zeker nog 8 kilo afvallen, afgelopen winter VEEL te veel wijn gedronken, bah! Nu al weer een tijdje netjes aan t water en let ook op mn eten. Dus hoop voor de zomer toch nog een kilootje of 3 eraf te krijgen...en dan...naar het strand! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe waren je borsten voor de operatie?

Ook hangend zoals die van mij toch, een ander lid reageerde op mijn 3D foto en was ook voor een bv gegaan zonder lift. Maar ik ben zo geschrokken van haar resultaat. Ze waarschuwde me en nu ben ik bang.

Dus hoop echt dat jij een mooi resultaat heb, we hebben dezelfde pc en ik weet dat dr van der weij heel erg kundig is. Maar begreep dat zei ook een goede pc had.

Eigenlijk moet je alleen afgaan op de pc en niet op de horror verhalen van anderen maar ze waarschuwde me ervoor.

Ik wilde ook geen lift, ik kon dat financieel niet betalen en had het dan zo gelaten, want ook de littekens stonden me tegen. Dan maar weer de pushup bh's.

Dus ik was zo blij om te zien via de 3D dat ook zonder lift het resultaat prachtig was. Dus ben zoooo benieuwd naar jou resultaat. En je gezicht hoeft er niet op toch.

Fijn dat het zo goed gaat, dr van der weij is een nette pc, daarom geen drains en ander bloederige praktijken. Daarom herstel je zo snel bij hem. Hoelang ben je vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto geplaatst van voor de bv, let er wel op dat ik daar dus op lig, dus eigenlijk zie je ze dan nog niet hangen :) Ik ga nog zoeken naar andere voor fotos want die heb ik wel gemaakt. Heb je mijn "na" foto gezien?

Dr. van der Weij is echt geweldig, zo rustig en zo zeker van zichzelf. Horror verhalen zijn er altijd, elke ingreep is anders en kan anders uitpakken. Je ervaart het ook anders want elk mens is uniek :)

Wij hebben een eigen bedrijf, werk aan huis dus doe zo tussendoor netjes mn werk (sinds vandaag weer) en daarna hobbel ik een beetje door het huis. Verveel me verder rot! Zou heel graag even opruimen of wandelen met de honden ofzo...maar moet nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn heel erg mooi geworden. Het is precies de borst die ik zou willen. Heel natuurlijk.

Ben benieuwd wat je bh maat straks is, denk een Ecup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.