Ga naar inhoud

onzeker : 11 mei 2015


Aanbevolen berichten

Hi meiden! Ik vind die van mij ook veelste klein. Ik weet niet zo goed of ik dit nu moet aangeven bij diana of bij de pc, dit omdat ik wel via diana in contact ben gekomen met de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag..

Zijn de borsten dan zoveel kleiner dan wat je had tijdens de passessie?

Want als je daar niet op kan vertrouwen heeft zo'n passessie toch geen enkel nut.

Ik heb tijdens het passen aangegeven wat ik wil en verwacht dat dan ook te krijgen. Ik ga ook nogmaals passen omdat ik twijfel over de grootte. Ik wilde zo natuurlijk mogelijk. Maar eigenlijk wil ik ze achteraf toch groter. Ben 1.75 lang dus borsten ogen sws al kleiner. Zou enorm balen als het resultaat afwijkt van wat je verwacht had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden! Ik vind die van mij ook veelste klein. Ik weet niet zo goed of ik dit nu moet aangeven bij diana of bij de pc, dit omdat ik wel via diana in contact ben gekomen met de pc.

Ik zou Diana bellen. Kijken wat ze te zeggen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ruim 2 weken PO.

En inderdaad ze worden langzaam aan groter in plaats van kleiner.

Diana had mij groter geadviseerd maar dat zag er zo raar uit tijdens de passessie.

Dr schiettecatte wilde dit ook echt niet doen.

Uiteindelijk 300cc dual plane. Het zijn geen hele grote borsten maar ik heb wel waar ik voor kwam.. Natuurlijk oogende borsten (volleC)

Ik hoop nog wel op wat verandering in de soepelheid en ze mogen nog wel iets zakken maar ik begin er nu wel vertrouwen in te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Het werkelijke resultaat is pas na 6 tot 12 maanden zichtbaar... Maar ik ga er wel vanuit, als je ze meteen al te klein vind, ze gevoelsmatig niet groter gaan worden. Ik heb al vanaf week 2 (ben nu 12 weken PO) dezelfde maat, maar het model van je borst verandert wel...

Ik ga volgende week het gesprek aan met mijn pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@linapinda ook wel bij plaatsing voor de spier ?? Drop en flop en pop hahaha

Xx

Het is bij iedereen wat anders natuurlijk. Ik heb ze onder de spier, maar die spier die bedekt alleen t bovenste gedeelte van de implantaat. En bij mij vond ik de onderkant van mijn borsten heel lelijk. Tot nu toe zit de grootste rek bij mij onder de tepel. Ik heb dan ook een strakke huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ze voor de spier geplaatst zijn, dan worden ze uiteindelijk niet groter?

Wel logisch natuurlijk, de spier moet opgerekt worden.

Maar als de passessie een indicatie is, kan je dus beter groter dan kleiner pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je ook door frans straten afgelopen maandag geopereerd?

Ik ook ik heb 500cc dual plane gekregen. heb je vanmiddag al een controle afspraak daar ?

Misschien dat je borsten nog veranderen heb je fotos ?

xx

Heey heey, Ik ben 11 mei ook door Frans geopereerd, hoe gaat je herstel, moet je morgen ook terug voor controle? alles goed gegaan met de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chicky,

Heb ze zelf nog niet hoor, maar natuurlijk al wel heel veel gelezen. Als je gaat passen en je hebt die bh aan met bv 375cc denk je 'wow' maar in het echt vallen borsten sowieso bij iedereen anders uit. Ik heb 325cc borsten geIen die eruit zagen als 400cc (bij een wat tenger postuur en smalle onderomvang borsten) maar ook 325cc die oogden als kleiner.

Daarnaast schijnt het zo te zijn dat als ze dual plane geplaatst worden je ca 25cc verliest. Mijn pc ontkende dit trouwens. Toch is het wel zo dat ik de foto's van meiden waar de voor de spier geplaatst zijn vaak voller vind ogen dan hetzelfde aantal cc's achter de spier. Maar t is aan de pc of voor de spier geplaatst kan worden in verband met hoeveelheid borstweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook een beetje een vertekend beeld.. Als ik een tshirt aanheb zie je eigenlijk weinig verschil met voordien een push up bh.. Niemand heeft iets opgemerkt. Als ik mezelf dan naakt zie, lijken men borsten (in mijn ogen dan) echt wel groot :D

Ik heb hier bewust voor gekozen omdat ik gwn van die push up bh af wou en mooie bh's en bikini's kon kopen maar het hoefde niet perse groter te zijn in een tshirt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat heb ik ook zo Missfoxy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Blij dat hier gelijkgezinden zitten! (nu ja, "blij"..)
Ben eergisteren geopereerd door dr Verdonck, 300cc high profile achter de spier. Bij het borstenpassen heb ik voor de grootste "kiekenfilet" gekozen die er lag ;-) meer zou volgens hem onnatuurlijk zijn. En ik droomde dan wel van volle borsten, maar niet een voorgevel waar je in't groot BORSTVERGROTING op ziet staan. Dus 300 cc leek me met mijn bouw (1m75 en 58kg) wel voldoende.

Helaas: ik werd wakker en dacht hm, is het dàt maar? Ik loop hier nu dus rond in het (ellendige!) verband met de band errond en ik zie er nog steeds niet voluptueus uit :)

Mijn grote vrees ('iedereen gaat het zien! ik ga meeegajoekels hebben!") was dus zeker onterecht ;-)
Ze zitten wel nog SUPERhoog en zijn knalhard, dus ik verheug me al geweldig op het ploppen/poppen/fluffen/...? Na welke termijn mag je dat verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, ik heb vorige week 450 cc dual plane gekregen. Ik was erg bang dat ze te groot zouden worden. Ik vind ze perfect zo, ik heb een volle D kleine E.

Zou fijn zijn als ze gaan ploppen dan is het silhout mooier.

Ik ben ook bij diana geweest, op de foto's die gemaakt zijn lijken ze idd groter als dat ze nu zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.