Ga naar inhoud

high of moderate profile


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

Ik heb waarschijnlijk 13 augustus mijn bv, ben uitgekomen op 310cc TSM Natrelle rond achter de spier.

Nu heb ik al weer veel zorgen over de cc's natuurlijk heb geen idee op welke maat ik uit ga komen en dat maakt me super zenuwachtig.

Maar toen heb ik hier wat rond gelezen en blijkt TSM voor soft touch moderate profile te staan.. maar vrijwel iedereen heeft hier high profile.

Scheelt het erg veel? En waarin verscheelt het dan?

Thanks alvast :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt in de projectie, dus het volume naar voren..

Wat heb je nu voor een maat? En wat wil je graag bereiken?

Wie is eigenlijk je pc? (heb ik misschien overheen gelezen) Er zijn namelijk een paar pc's die geen voorstander zijn van high profile, maar dat wil niet zeggen dat dat overeenkomt met wat jij wil ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt in de projectie, dus het volume naar voren..

Wat heb je nu voor een maat? En wat wil je graag bereiken?

Wie is eigenlijk je pc? (heb ik misschien overheen gelezen) Er zijn namelijk een paar pc's die geen voorstander zijn van high profile, maar dat wil niet zeggen dat dat overeenkomt met wat jij wil ;)

xx BB

Hee best boobie,

bedankt voor je reactie :) mn pc is dokter van der Meulen bij Velthuis kliniek in Rotterdam.

ik heb nu 70A en wil graag een volle C. Ik heb gekeken naar de projectie van deze prothesen, 4.1 cm volgens mij!

Ik had een betere vragenlijst van te voren moeten opstellen..

xxx Jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag laatst een opmerking van jou in het topic van Melissa1981. Heb je haar foto's wel eens gezien? Ze heeft ze nu weggehaald zie ik, en ze heeft volgens mij besloten, om niet meer online te komen, maar eigenlijk zou ik van jou graag weten of jij die grootte vindt lijken op een volle C.. Daar verschillen de meningen namelijk nogal over.. Zij heeft zeker qua zicht en volle C namelijk, maar jij gaat (als jouw voorsituatie gelijk is aan die van haar) minder groot uitkomen met de prothese die je nu hebt.
Melissa heeft een projectie van meer dan 5 cm (omdat zij anatomische prothesen heeft en dus meer projectie kan hebben, met evenveel cc, omdat de prothese aan de bovenkant minder gevuld hoeft te worden dan bij een ronde prothese)

Stel dus dat jij de boobs van haar te klein vindt, of zelfs dat je ze precies goed vindt, dan ga je dat niet behalen met de prothese die je nu gaat krijgen....

Staat je operatie al vast? En kan er nog geswitcht worden met het aantal cc of profile van de prothese? OF ga je misschien nog op consult bij iemand anders?

Ik weet even geen voorbeeld te noemen van iemand met gelijke projectie als jij, en ik weet ook niet hoe jouw voorsituatie uiziet, vandaar dat je even zelf moet vergelijken met voorsituaties..

Kijk anders hier eens naar: http://www.borstenforum.com/gallery/member/5305-ikketje/

Haar voorsituatie staat er ook bij, en zij heeft een projectie van 4,9 cm dacht ik... dat is meer dan jij krijgt.. Laat maar eens weten wat je graag wilt :) In vergelijking met wat ik net aangeef :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jammer genoeg heb ik haar foto's niet gezien, heb er gisteren een vriendenverzoek gestuurd omdat ze ook geholpen was bij dezelfde arts.

De vrouw die je in de link liet zien heeft een ong dezelfde beginsituatie als ik.. Bij haar is het inderdaad wel erg mooi geworden! Ik ben bij het consult gewoon heel behoudend geweest omdat ik als te dood voor te groot ben.. Hoe ik eerst nog twijfelde over te groot is t nu weer over te klein maar volgens mij maakt dat medium profile t ook een soort van kleiner, en onder de spier scheelt ook 50cc hoorde ik... Ik kan vast nog wisselen van cc (denk ik) maar mn pc was er zo zeker van

*stress*

Thanks dat je me probeert te helpen, echt lief van je

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik zeker voor high profile gaan. Een projectie van 5 cm heb je dan zeker nodig...

De meesten met jouw voorsituatie komen met 5 cm projectie, of 5,5 cm projectie uit op een voor het zicht, volle c.

En anders plan je ergens anders een consult. Er zijn te veel meiden die uitgaan van 1 consult en 1 PC.. Ook ik maakte die fout de eerste keer.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey, ik heb ook 310 cc gekregen maar dan anatomische van mentor. Weet natuurlijk niet of onze voor situatie vergelijkbaar is maar ben uiteindelijk uitgekomen op een 70C /65D. (Mijn beginsituatie was wel plat :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jillllie,

Ik ben vorige week donderdag geopereerd door van der Meulen, ik twijfelde ook heel erg aan het aantal cc, eerder had ik een consult bij Bergman en qua cc verschillende het niet veel. Bij van der Meulen kwamen we uit op 330 cc dual plane. Bij Bergman kwam ik uit op 310 cc, scheelt dus niet veel van elkaar. Het enige verschil is dat bij Bergman rond werd geadviseerd en bij Velthuis anatomisch. Ik koos voor anatomische omdat ik vind dat dat mooier bij mij zou staan. Ik heb medium height, moderate plus profile (mentor).

Vandaag is de vijfde dag en ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg blij ben tot nu toe al is dit nog niet het uiteindelijke resultaat.

Ik wil je graag een foto sturen, ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen..

Groetjes

Daan2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik koos natuurlijk voor van der Meulen omdat ik een prettiger consult had en ondanks alle twijfels erg vertrouwen in hem had! Ik heb nadat ik het eerste consult had gehad toch nog een extra consult aangevraagd omdat ik toen twijfelde over het aantal cc, ik mocht een paar dagen later langskomen om nog een keer te passen, dat hielp mij om definitief achter mijn keuze te staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.