Ga naar inhoud

Daph_87 : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met de datum! Dan heb je zeker iets om naar uit te kijken. :)
Maar mag ik vragen hoezo zo ver vooruit? Ik wil ongeveer rond 15 augustus aangezien mijn vakantie dan begint. Maar als Dr. Straten het zo druk heeft weet ik iig dat ik iets eerder een consult bij hem moet plannen omdat ik toch graag ook een consult bij hem zou willen! Hoor vele goede berichten over deze pc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Manon_h:

Gefeliciteerd met de datum! Dan heb je zeker iets om naar uit te kijken. :)
Maar mag ik vragen hoezo zo ver vooruit? Ik wil ongeveer rond 15 augustus aangezien mijn vakantie dan begint. Maar als Dr. Straten het zo druk heeft weet ik iig dat ik iets eerder een consult bij hem moet plannen omdat ik toch graag ook een consult bij hem zou willen! Hoor vele goede berichten over deze pc.

 

Ik heb voor deze datum gekozen ivm vakantie van mijn man. Dus ik kan echt goed herstellen.
Ik denk dat het bij @Daph_87 ook met het herstel te maken heeft. Meen ergens gelezen te hebben dat ze eerst meivakantie wilde (en dan heeft ze maar een herstel van 2 weken ivm werk) , maar dat zomervakantie toch eigenlijk beter is (herstel van 6 weken ivm werk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei pammetje:

Ik heb voor deze datum gekozen ivm vakantie van mijn man. Dus ik kan echt goed herstellen.
Ik denk dat het bij @Daph_87 ook met het herstel te maken heeft. Meen ergens gelezen te hebben dat ze eerst meivakantie wilde (en dan heeft ze maar een herstel van 2 weken ivm werk) , maar dat zomervakantie toch eigenlijk beter is (herstel van 6 weken ivm werk)


oke dus i.p.c. is het geen probleem om 6 maanden vooruit te plannen voor een chirurg? Denk straks verklaren ze me voor gek :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei pammetje:

Joh ik had 10 september 2015 mijn consult en heb toen gelijk de datum vast gelegd. 11 maanden van tevoren dus :-)

Oke dan is het zeker niet te vroeg nee! :lol:
Maar mag ik vragen hoe het dan zit met betalingen? Moet je het zo ver van te voren dan ook betalen of mag dat ook later..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 februari 2016om22:36 zei pammetje:

Ik heb voor deze datum gekozen ivm vakantie van mijn man. Dus ik kan echt goed herstellen.
Ik denk dat het bij @Daph_87 ook met het herstel te maken heeft. Meen ergens gelezen te hebben dat ze eerst meivakantie wilde (en dan heeft ze maar een herstel van 2 weken ivm werk) , maar dat zomervakantie toch eigenlijk beter is (herstel van 6 weken ivm werk)

Klopt, deze datum heeft inderdaad met herstel te maken. Nu kan ik ruim 6 weken nemen voor m'n herstel. Moet er wel bij zeggen dat ik meivakantie nog wel geprobeerd heb maar die week heeft dr. Straten zelf een weekje vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was een beetje aan het kijken na de sportbh voor na de operatie. Er wordt door dr. Straten een Triumph Tri-Action geadviseerd. Ik zou dan maat 70D moeten aanschaffen volgens zijn advies (heb nu 70B) maar kan het zijn dat deze niet in 70 omvang bestaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan slaat ineens te twijfel toe...

Afgelopen weekend heb ik de aanbetaling overgemaakt. Alleen de getekende behandelovereenkomst moet ik nog opsturen.. En dan nu ineens een grote twijfel.

Wat gaat er door mijn hoofd: kleine borsten zijn ook mooi, wel puur natuur... Snijden in een gezond lijf... complicaties... scheurende protheses... kan ik ooit weer op mijn buik slapen... na 10 jaar weer onder het mes...

Hoe zit het eigenlijk met een eventuele annulering? Krijg je dan je aanbetaling terug? Meer dames die hier last van hebben/hadden? Ik voel me er behoorlijk rot over. De operatie afzeggen voelt niet goed, en door laten gaan ook niet op dit moment. Ik weet het even niet meer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Keep calm.. Haha

het is heel herkenbaar hoor de twijfels.. Ik heb er zelf ook een beetje last van mede doordat je niet weet wat je kan verwachten. Maar je kunt je ook bedenken dat je niet voor niks de stappen heb ondernomen tot nu toe.. Dan is er wel zeker een grote wil tot een borstvergroting. Of ben je zeer impulsief en is het miss wat te snel gegaan? Ik denk dat het gewoon je zenuwen zijn ;-) ik denk overigens dat een aanbetaling niet terug gestort wordt, je moet niet voor niks aan betalen :) ik hoop dat je weer wat rust vind in je keuze.  Van sportbh heb ik overigens een 75e gekocht (draag nu 70 c of 75B) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei isabelle87:

Hoi! Keep calm.. Haha

het is heel herkenbaar hoor de twijfels.. Ik heb er zelf ook een beetje last van mede doordat je niet weet wat je kan verwachten. Maar je kunt je ook bedenken dat je niet voor niks de stappen heb ondernomen tot nu toe.. Dan is er wel zeker een grote wil tot een borstvergroting. Of ben je zeer impulsief en is het miss wat te snel gegaan? Ik denk dat het gewoon je zenuwen zijn ;-) ik denk overigens dat een aanbetaling niet terug gestort wordt, je moet niet voor niks aan betalen :) ik hoop dat je weer wat rust vind in je keuze.  Van sportbh heb ik overigens een 75e gekocht (draag nu 70 c of 75B) 

Bedankt voor je reactie Isabelle. Echt impulsief is het niet geweest, ik heb het er al jaren over en ben al een jaar aan het kijken, informeren en lezen hier op het forum. Dus dat is het niet.. Misschien inderdaad gewoon de zenuwen. Ik heb ook nog even om erover te denken, 18 juli sta ik op de planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou dan denk ik dat je weldegelijk een goed overwogen keus hebt gemaakt dat je dit wil.. Maar zenuwen kunnen je erg laten twijfelen indd. Ik ben 15 maart aan de beurt en zal na de operatie ook een verslagje maken hopelijk heb je daar ook wat aan :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daph_87:

En dan slaat ineens te twijfel toe...

Afgelopen weekend heb ik de aanbetaling overgemaakt. Alleen de getekende behandelovereenkomst moet ik nog opsturen.. En dan nu ineens een grote twijfel.

Wat gaat er door mijn hoofd: kleine borsten zijn ook mooi, wel puur natuur... Snijden in een gezond lijf... complicaties... scheurende protheses... kan ik ooit weer op mijn buik slapen... na 10 jaar weer onder het mes...

Hoe zit het eigenlijk met een eventuele annulering? Krijg je dan je aanbetaling terug? Meer dames die hier last van hebben/hadden? Ik voel me er behoorlijk rot over. De operatie afzeggen voelt niet goed, en door laten gaan ook niet op dit moment. Ik weet het even niet meer :(

Hoi hoi !

 Ik heb precies hetzelfde, 21 maart ben ik aan de beurt, heb net betaald en nu ineens denk ik hetzelfde als jou haha

Vind het ook wel erg spannend allemaal! 

Maar heb niet voor niks de keuze gemaakt voor een borstvergroting dus ik laat het gewoon over me heen komen allemaal!

Komt echt door de zenuwen denk ik hoor!

Gewoon gaan en laat het over je heen komen! Je hebt niet voor niks deze keuze gemaakt toch?

YOU CAN DO IT!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2016om14:57 zei Daph_87:

Nou, 75B is echt niet veel hoor. En ook alleen een beetje volume onderin. Van boven zo goed als plat. Dat stoort me ook het meest.

Klinkt zo herkenbaar! :) Iedereen maar zeggen '75c is toch echt niets om over te klagen', maar als ik hier foto's met A cups bekijk, lijken ze daar toch enorm hard op. 'Brede' borsten blijkbaar. Ik schrok ook dat je een verwijzing van de huisarts nodig hebt! De mijne is ook zo eentje die het allemaal onzin vindt. Ik ga je post snel verderlezen, wie weet wat er nog overeenkomt! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.