Ga naar inhoud

Daph_87 : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Nou,,het consult bij dr Nio komt snel dichterbij. Volgende week maandag al! Ondertussen ben ik druk bezig met het verzamelen van foto's en plaatjes van wat ik mooi vind. Zoals ik het nu van foto's kan bekijken denk ik dat ik zo'n 300 a 325 cc mooi zou vinden, maar uiteraard ga ik eerst gewoon passen en luisteren naar het advies van de pc.

Voor het consult bij dr Nio werd om een verwijsbrief gevraagd..lang uitgesteld maar uiteindelijk toch de huisarts maar gebeld.. "Oh, voor een borstvergroting mevrouw?" "Kom dan maar eerst even langs op gesprek". OMG! waarom? Zijn er meer dames die eerst op gesprek moesten bij de huisarts voor een verwijsbrief?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Daph_87:

Hallo dames,

Nou,,het consult bij dr Nio komt snel dichterbij. Volgende week maandag al! Ondertussen ben ik druk bezig met het verzamelen van foto's en plaatjes van wat ik mooi vind. Zoals ik het nu van foto's kan bekijken denk ik dat ik zo'n 300 a 325 cc mooi zou vinden, maar uiteraard ga ik eerst gewoon passen en luisteren naar het advies van de pc.

Voor het consult bij dr Nio werd om een verwijsbrief gevraagd..lang uitgesteld maar uiteindelijk toch de huisarts maar gebeld.. "Oh, voor een borstvergroting mevrouw?" "Kom dan maar eerst even langs op gesprek". OMG! waarom? Zijn er meer dames die eerst op gesprek moesten bij de huisarts voor een verwijsbrief?

Sommige huisartsen willen dat je op gesprek komt idd... Die van mij niet gelukkig, scheelde weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Daph_87:

Vraag me oprecht af wat de bedoeling is van het gesprek. Heb een beetje zo'n geitenwollensokken type als huisarts. Zie dr ervoor aan dat ze me nog eerst langs de psycholoog stuurt ook!:rolleyes:

vraag ik me ook af ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn huisarts deed enorm moeilijk. En wilde met pijn en moeite 1 verwijsbrief geven (vroeg om 2 consulten). Hij had erop geschreven dat ik advies wilde omdat ik een kinderwens had.. sneu figuur.. maar goed hij heeft wel vaker moeilijk gedaan... 

T stomme is ik moet er nog een vragen want wil toch graag naar t olvg nu.. hahaha dat wordt wat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Suus2015:

Mijn huisarts deed enorm moeilijk. En wilde met pijn en moeite 1 verwijsbrief geven (vroeg om 2 consulten). Hij had erop geschreven dat ik advies wilde omdat ik een kinderwens had.. sneu figuur.. maar goed hij heeft wel vaker moeilijk gedaan... 

T stomme is ik moet er nog een vragen want wil toch graag naar t olvg nu.. hahaha dat wordt wat..

Ja hoor.. Wat een mafkees....! Echt totaal onnodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Daph_87:

Vraag me oprecht af wat de bedoeling is van het gesprek. Heb een beetje zo'n geitenwollensokken type als huisarts. Zie dr ervoor aan dat ze me nog eerst langs de psycholoog stuurt ook!:rolleyes:

Hey daph,

Raar ja dat je op gesprek moet komen. Eigenlijk moet je gewoon zeggen tegen de assistente, ik heb geen tijd ik heb het te druk met werk en bovendien sta ik al achter m'n besluit en is het zonde van de tijd van de dokter om dit gesprek te voeren. Ik moet namelijk ook een verwijsbrief regelen. Ik ga deze week ook een consult aanvragen bij Nio. Als je al een verwijsbrief moet regelen en daarvoor ook helemaal speciaal voor moet langskomen..Dan is het wel een beetje belachelijk ^_^

Succes met je consult bij Nio!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Suus2015:

Mijn huisarts deed enorm moeilijk. En wilde met pijn en moeite 1 verwijsbrief geven (vroeg om 2 consulten). Hij had erop geschreven dat ik advies wilde omdat ik een kinderwens had.. sneu figuur.. maar goed hij heeft wel vaker moeilijk gedaan... 

T stomme is ik moet er nog een vragen want wil toch graag naar t olvg nu.. hahaha dat wordt wat..

Ja, wat doen ze nu eigenlijk moeilijk. Ze hebben het toch al druk genoeg om je dwars te zitten..met een verwijsbriefje<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het ook niet want ik betaal de operatie toch echt zelf.. komt geen zorgverzekeraar aan te pas! Als ze (het is nog een vrouwelijke arts ook) echt moeilijk gaat doen heb ik wel een probleem(pje).. heb donderdag de afspraak bij de huisarts en maandag het consult bij Nio.

Ik had niet verwacht dat het zo'n big deal was..gewoon briefje typen en klaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Daph_87:

Ik begrijp het ook niet want ik betaal de operatie toch echt zelf.. komt geen zorgverzekeraar aan te pas! Als ze (het is nog een vrouwelijke arts ook) echt moeilijk gaat doen heb ik wel een probleem(pje).. heb donderdag de afspraak bij de huisarts en maandag het consult bij Nio.

Ik had niet verwacht dat het zo'n big deal was..gewoon briefje typen en klaar!

Ja daarom haha. Nou moet ze dan maar regelen. Is het geen aardige huisarts dan? 

Ben Je zenuwachtig voor het consult of dat niet? Weet je trouwens de Wachttijd voor een consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het best spannend om op consult te gaan. Helemaal omdat ik op het forum veel lees over projectie etc en dat is nog een beetje abracadabra. Verder heb ik me wel goed ingelezen, dus ik ben benieuwd. 

Qua wachttijd kan ik er niet veel over zeggen, ik heb heel bewust om deze datum gevraagd omdat dit een vrije dag is i.v.m. carnaval. Hierdoor hoefde ik geen vrij te vragen. Ik heb begin januari al gebeld voor een afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Daph_87:

Ik vind het best spannend om op consult te gaan. Helemaal omdat ik op het forum veel lees over projectie etc en dat is nog een beetje abracadabra. Verder heb ik me wel goed ingelezen, dus ik ben benieuwd. Verder gaat mn moeder met me mee op consult en haar grootste focus is: als het maar niet te groot wordt volgens mij. Dus ik vraag me af of we eruit gaan komen omdat zij een ander beeld bij ideale borsten heeft dan ik. Dat laatste vind ik eigenlijk nog het meest spannend..stom he!

Qua wachttijd kan ik er niet veel over zeggen, ik heb heel bewust om deze datum gevraagd omdat dit een vrije dag is i.v.m. carnaval. Hierdoor hoefde ik geen vrij te vragen. Ik heb begin januari al gebeld voor een afspraak.

Ja is ook wel spannend. Vooral als je het zo graag wilt gaan doen en dan niet weet hoe het precies gaat worden. Welke cup heb je dan nu als ik vragen mag? En hoeveel cc zou je willen. Ja het ligt ook aan je wensen en situatie. Je moet doen wat jij mooi vindt haha

Maar dat komt wel goed! Dus als je op consult gaat moet je dan ook nog kijken wanneer je vrij kunt nemen voor een operatie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag op dit moment vaak 70C/75B. En ik zou graag op 70D/70E/75D uit willen komen. Het liefst heb ik de protese op de spier of dual plane geplaatst. En sowieso graag high profile, wil graag een beetje bolling bovenop.

Qua operatiedatum heb ik 2 opties, of in de meivakantie of in de zomervakantie. Ligt er een beetje aan wat de arts zegt over het herstel. De meivakantie is 2 weken en de zomervakantie 6 weken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik een mooi formaat.. alleen geen idee welke maat het is en welke maat implantaten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Daph_87:

Ik vind het best spannend om op consult te gaan. Helemaal omdat ik op het forum veel lees over projectie etc en dat is nog een beetje abracadabra. Verder heb ik me wel goed ingelezen, dus ik ben benieuwd. Verder gaat mn moeder met me mee op consult en haar grootste focus is: als het maar niet te groot wordt volgens mij. Dus ik vraag me af of we eruit gaan komen omdat zij een ander beeld bij ideale borsten heeft dan ik. Dat laatste vind ik eigenlijk nog het meest spannend..stom he!

Qua wachttijd kan ik er niet veel over zeggen, ik heb heel bewust om deze datum gevraagd omdat dit een vrije dag is i.v.m. carnaval. Hierdoor hoefde ik geen vrij te vragen. Ik heb begin januari al gebeld voor een afspraak.

 

9 minuten geleden zei Daph_87:

Ik draag op dit moment vaak 70C/75B. En ik zou graag op 70D/70E/75D uit willen komen. Het liefst heb ik de protese op de spier of dual plane geplaatst. En sowieso graag high profile, wil graag een beetje bolling bovenop.

Qua operatiedatum heb ik 2 opties, of in de meivakantie of in de zomervakantie. Ligt er een beetje aan wat de arts zegt over het herstel. De meivakantie is 2 weken en de zomervakantie 6 weken (ik werk in het onderwijs).

Oh dus het is niet zo dat je bijna niks of weinig hebt? Gaat meer om meer volume ofzo? 

Ik zag dat je aan kracht training doet. Wil je het daarom liever voor de spier of op? 

Wel mooi voorbeeld denk dat dat een C is ofzo 350-400cc

Dus operatie duurt nog eventjes. Wel een leuk vooruitzicht toch:)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Roompie:

 

Oh dus het is niet zo dat je bijna niks of weinig hebt? Gaat meer om meer volume ofzo? 

Ik zag dat je aan kracht training doet. Wil je het daarom liever voor de spier of op? 

Wel mooi voorbeeld denk dat dat een C is ofzo 350-400cc

Dus operatie duurt nog eventjes. Wel een leuk vooruitzicht toch:)))

Nou, 75B is echt niet veel hoor. En ook alleen een beetje volume onderin. Van boven zo goed als plat. Dat stoort me ook het meest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, Daph_87 said:

Nou, 75B is echt niet veel hoor. En ook alleen een beetje volume onderin. Van boven zo goed als plat. Dat stoort me ook het meest.

heel herkenbaar. Ik noem die van mij skischansjes. Plat van boven en dan whieejjjj wordt de skiër zo omhoog geschoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2015om15:55 zei Enna:

Ik heb twee consults gehad en voor geen heb ik hoeven betalen. Het ging hier om ACCZ Kliniek en Kliniek Heyendaal.

Zie dat je wel al een keuze hebt gemaakt voor Nio. Zitten er kosten aan het consult verbonden? Of is het vrijblijvend.

Succes vast!

Hallo Enna,

Ik heb nog geen keuze gemaakt hoor. Aanstaande maandag ga ik voor een consult naar dr Nio en de week erop naar dr. Straten. Eerlijk gezegd heb ik aan de telefoon niet geinformeerd naar de consultkosten bij dr. Nio. Van dr. Straten weet ik dat het eerste consult gratis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Daph_87:

Aanstaande maandag is het zover!! Mijn consult bij Nio!

Wat denken jullie, zijn bovenstaande foto's goed als voorbeeldfoto's?

Hey meis ik ga ook maandag 8/2 bij Nio voor 2de consult! Ik twijfel tssn 600 en 700 hihihi heb je geen blote voorbeeld foto's? Waar je de borsten goed ziet zeg maar zou handig zijn. Om hoe laat moet je? Ik om 12u xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.