Ga naar inhoud

Daph_87 : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Stom.. ik zie nu dat er een voorsteltopic is. Ik had mij al even voorgesteld in mijn eerste bericht hier op het forum maar dan nu nog even officieel. Al enige tijd denk ik na over een borstvergroting. Niet dat ik helemaal plat ben, maar vergeleken met mijn zusje en moeder was de verdeling niet zo eerlijk :11:

Op dit moment draag ik een 70C maar doordat ik de laatste maanden fanatiek ben gaan sporten (krachttraining) en dieeten kan ik deze maat niet meer goed vullen. Qua breedte de cupmaat wel nodig (anders zit de beugel halverwege mn borst) maar het resultaat is dus weinig vulling in de BH.. vooral aan de bovenkant. Het is niet zo dat ik er echt een complex van heb maar soms word ik wel verdrietig als ik in de spiegel naar m'n borsten kijk.

Sinds enkele dagen ben ik echt me aan het verdiepen in een bv en daarvoor is dit forum echt super. Ik ben blij dat er door de meiden onderling zo open en eerlijk over dit onderwerp gesproken wordt. Ik heb de knoop doorgehakt en het moet echt gaan gebeuren. Alleen nog even flink sparen..

Is het verstandig om al een keer op consult te gaan om me te laten informeren of pas als ik het geld voor de operatie gespaard heb? Ik twijfel over dr. Straten en dr. Nio.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Ik persoonlijk zou wachten totdat ik het geld bij elkaar heb, ik denk echter dat het voor iedereen anders is.

Ik ervaar de tijd tussen mijn consult en de operatie zelf als een roller coaster, dus ben blij dat mijn operatie datum in zicht is, zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om een jaar te wachten, maar zoals ik al zei dat is persoonlijk hihi!

Ik zelf ga naar v.Straten, een aardige en vakkundige man, dat laatste moet natuurlijk nog blijken bij mij maar er gaan veel meiden naar deze man en de resultaten zijn geweldig!

Ook word dokter Nio aangeprezen zoal ook dokter Koeijers.

Lees je lekker in, ik heb ook mega veel aan de info van dit forum ;)

Succes!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise32,

Ben je zelf nog naar meerdere artsen geweest voor een consult.

Wat ik me afvraag bij dr Straten, is er nou een verschil tussen een consult plannen via Diana Gabriels of rechtstreeks. Ik snap dat prijsverschil niet helemaal. Hoe heb jij dat aangepakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Diana betaal je €2600 en via de praktijk zelf ong 3000.

Ik betaal via de kliniek zelf, omdat dat kortere lijnen zijn en op controle moet je dan ook bij heyendael gaan. En ik vertrouw het niet helemaal via Diana, negatieve dingen over haar gehoord.

Kies je voor Diana, dan ga je bij haar op controle en zij is tussenpersoon bij kliniek heyendael. Ze staat los van de kliniek, scheelt je gewoon iets geld.

Maar als je toch al voor een bv kiest waarom dan tobben over die 400€....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Frans Straten geopereerd en heel erg tevreden!

Wel ben ik via Diana gegaan. Ik woon in de buurt van den haag en Barendrecht is wat makkelijker aan te rijden dan Groesbeek voor mij :38:

Ik heb de praktijk van Diana niet als negatief ervaren. Enige negatieve puntje is dat het daar best druk is dus soms kan het aardig uitlopen daar waardoor je iets langer moet wachten.

Je krijgt een intake bij Diana. Zij koppelt je aan een chirurg of aan de chirurg van jou keuze. Dan heb je een consult met de chirurg en de operatie uiteraard ook ;) Die was gewoon in de kliniek van Frans zelf. En de nacontroles zijn met Frans en zijn collega's maar dan wel weer in de praktijk van Diana.

Dus alleen met je intake en de betaling heb je met Diana van doen. Verder eigenlijk niks... De praktijk is wel je eerste aanspreekpunt als je vragen/klachten hebt of iets dergelijks. Maar degene die de eventuele medische problemen oplost, is uiteraard weer de chirurg.

Ik vind het team van Diana bestaan uit lieve dames die altijd vrolijk zijn en de tijd voor je nemen!

Dus ik koos voor 400 euro minder en kortere reisafstanden :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ieder z'n ding fem, is wel goed dat ze beide reacties nu kan lezen haha, keuzes maken. Ik snap jou ook wel hoor! Gelukkig hoef ik niet na 2 weken meteen weer op controle alleen 3 maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het via Diana ook fijn :)

Heb Diana zelf overgeslagen, heb gebeld dat ik meteen consult met Dr. Straten wilde. En dat kon ;)

Maar Diana geeft je wel veel info.

Wat ik vaak hoor bij haar is dat wanneer je op korte termijn afspraken en operaties plant dat nog wel een mis gaat. Maar ik ha zowel m'n consult als operatie ruim van te voren gepland. Geen probleem dus.

Ik ben al een aantal keer gebeld door die meiden daar hoe het gaat. Super fijn vind ik!

Succes met je keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo dames,

Ik ben weer terug van weggeweest. Een tijdje geleden me al verdiept in een bv maar besloten het uit te stellen. Toch blijft het in mn hoofd zitten.. Ik zou graag een keer naar dr. Nio gaan om me te laten voorlichten en te passen. Weet iemand wat de kosten zijn van een consult als ik niet meteen een datum prik voor een operatie eventueel? En wat is de wachttijd ongeveer voor een consult? De operatie zou toch niet eerder kunnen wat mij betreft dan eind april of eind juni.

Liefs Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 november gebeld voor consult en 9 november kon ik komen. Ik wilde zelf in februari geooereerd worden, al kon het al eerder volgens hem. De operatie inclusief consult in OLVG amsterdam komst €3100,- ik weet eigenlijk niet hoe het zit als je geen operatie plant en wel een consult. Er zijn ongetwijfeld meiden hier die dat wel weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend DreamLou! Heb je meerdere pc's bezocht of alleen Nio?

Ik zit vast aan schoolvakanties.. zou of in de meivakantie kunnen (2 weken) of in de zomervakantie (6 weken). Vraag me dan af of de meivakantie te kort is voor het herstel, maar zou in de zomervakantie toch wel heel graag een weekje weg willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar een consult gehad en tot op heden nog geen BV. Enige wat ik wel moest doen is een verwijsbrief van de huisarts meenemen. Ook al wordt het niet vergoed door de verzekerin. Maar als je belt voor een afspraak zal de assistente je dat vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen Nio, het voelde gelijk goed en had ook zoveel goeds gelezen over die man hier.

Oh je zit in het onderwijs... Ik heb 2 weken vrij genomen, heb een kantoorbaan. Maar je moet wel een week of zes echt rustig aan doen, niet tillen enzo. Ook van dames gehoord die in de zorg werkten en na vier weken weer aan de slag gingen en het best pittig hadden. Als je m in t begin van je zomervakantie plant dan kun je wel op vakantie denk ik! ( tenzij je van plan bent te gaan wild water raften in de ardennen ofzo haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de Parkkliniek gebeld en de eerste mogelijkheid voor een afspraak was 22 januari. Hij werkt daar alleen op dinsdag en vrijdag.

Consult kost daar €50,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar een consult gehad en tot op heden nog geen BV. Enige wat ik wel moest doen is een verwijsbrief van de huisarts meenemen. Ook al wordt het niet vergoed door de verzekerin. Maar als je belt voor een afspraak zal de assistente je dat vertellen.

Inderdaad, even een verwijsbrief mee van je huisarts. Ik heb met de assistente gebeld en ik hoefde niet eens langs te komen, kon m zo ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee consults gehad en voor geen heb ik hoeven betalen. Het ging hier om ACCZ Kliniek en Kliniek Heyendaal.

Zie dat je wel al een keuze hebt gemaakt voor Nio. Zitten er kosten aan het consult verbonden? Of is het vrijblijvend.

Succes vast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zojuist ook een consult gepland bij dr Straten op 18 februari! Ik ben heel benieuwd.

Ik weet dat bij Kliniek Heyendaal het eerste consult gratis is. Eigenlijk heb ik helemaal niet geinformeerd bij SLAZ maar ga ervanuit dat dit ook kosteloos is met een verwijsbrief van de huisarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook even mijn huidige cupmaat 'opgemeten' en bekeken in een maattabel..was even slikken, 70A volgens de tabel.

Ik draag altijd 70C met vulling. Ik weet van mezelf dat ik een vrij brede borst heb waardoor de beugel van een A cup me in de borst snijdt dus ik heb de breedte van een C beugel nodig maar die kan ik niet vullen zeg maar. Weet niet wat dit zegt over de prothese die ik kan krijgen..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tabellen kloppen niet altijd hoor. Ik heb volgens die tabel 75a of 80 aa.... Nou heb toch echt 75c/80b. Dus staar niet blind op die tabel he!

Hekaas kan ik geen antwoord geven over wat voor prese je nodig zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.